Wiem, że żartujesz, ale… “W pracę nad kampanią „Pieniądze mogą pokonać raka” dla Fundacji Alivia zaangażowały się pro bono zespoły BOX, DDB, Platige Image i Rc2.”
I nawet się nie podpisali w filmiku.
Zdaję sobie sprawę , że większość polaków złożenie PITa odkłada na ostatnią chwilę jednak mam ciągle nieodparte wrażenie , że kampanie o 1% podatku są trochę za późno emitowane.
Wiem, że “organizacje z 1%” mają ustawowo ustalone różne rzeczy związane z darmowymi reklamami i wszystko tam jest dokładnie sprawdzane, czy ktoś czegoś nie oszukuje (tam tym bardziej nie da się udawać, że spot wyborczy nie jest spotem wyborczym).
Dokładnych szczegółów nie pamiętam, ale podejrzewam że to też może mieć związek z terminami – skoro państwo zapłaci ci za reklamę np. tylko jeżeli wyemitowana została wtedy i wtedy, albo taką liczbę razy, albo tylko w takich i siakich mediach, to nie każdy może sobie pozwolić by wypuścić spot za wcześnie.
W opisie na utubie są podane daty kampanii społecznej od połowy marca, więc chyba wcześniej nie mogą. To spot zeszłoroczny, ale widziałam go dzisiaj w telewizji, więc się dzielę.
oki nie zamierzam żartować z ludzi chorych na raka (szczególnie że mieszkając w krakowie predzej czy później do nich dołącze) ale jakoś mnie hasło “pieniądze moga pokonać raka” nie przekonało , inaczej jest tak boleśnie oczywiste że psuje cały spot.
Bardzo dosadna kampania. Oczywiste jest to, że kasa pozwala na lepsze i efektywniejsze leczenie. Niestety nie każdy jest tego świadom. Temat jest mi bliski i popieram takie kampanie. Leczenie jest BARDZO drogie ( w zależności od nowotworu), szczególnie kiedy jest ono prowadzone za granicą (a tam mają lepsze metody i leki, niestety).
Szkoda tylko, że pieniądze z tego 1% trafiają do potrzebujących dopiero w październiku/listopadzie…
Informujemy, iż gikz.pl używa plików cookies aby ułatwić użytkownikom korzystanie z zasobów strony. Pliki cookies są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które mogą być odczytane przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki cookies są nieszkodliwymi dla użytkownika i jego komputera plikami tekstowymi. Pliki te dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych funkcji strony. Odwiedzający ma możliwość wyłączenia ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności i plikach Cookies
Dalsze korzystanie ze strony gikz.pl, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookies w ramach strony gikz.pl Rozumiem, zamknij ten komunikat
Pewnie potrzebują forsy, żeby zapłacić twórcom reklamy 😉
@borianello
Wiem, że żartujesz, ale… “W pracę nad kampanią „Pieniądze mogą pokonać raka” dla Fundacji Alivia zaangażowały się pro bono zespoły BOX, DDB, Platige Image i Rc2.”
I nawet się nie podpisali w filmiku.
Zdaję sobie sprawę , że większość polaków złożenie PITa odkłada na ostatnią chwilę jednak mam ciągle nieodparte wrażenie , że kampanie o 1% podatku są trochę za późno emitowane.
@Marcin O
Wiem, że “organizacje z 1%” mają ustawowo ustalone różne rzeczy związane z darmowymi reklamami i wszystko tam jest dokładnie sprawdzane, czy ktoś czegoś nie oszukuje (tam tym bardziej nie da się udawać, że spot wyborczy nie jest spotem wyborczym).
Dokładnych szczegółów nie pamiętam, ale podejrzewam że to też może mieć związek z terminami – skoro państwo zapłaci ci za reklamę np. tylko jeżeli wyemitowana została wtedy i wtedy, albo taką liczbę razy, albo tylko w takich i siakich mediach, to nie każdy może sobie pozwolić by wypuścić spot za wcześnie.
@MusialemToPowiedziec
W opisie na utubie są podane daty kampanii społecznej od połowy marca, więc chyba wcześniej nie mogą. To spot zeszłoroczny, ale widziałam go dzisiaj w telewizji, więc się dzielę.
oki nie zamierzam żartować z ludzi chorych na raka (szczególnie że mieszkając w krakowie predzej czy później do nich dołącze) ale jakoś mnie hasło “pieniądze moga pokonać raka” nie przekonało , inaczej jest tak boleśnie oczywiste że psuje cały spot.
@Makbeton
Bardzo dosadna kampania. Oczywiste jest to, że kasa pozwala na lepsze i efektywniejsze leczenie. Niestety nie każdy jest tego świadom. Temat jest mi bliski i popieram takie kampanie. Leczenie jest BARDZO drogie ( w zależności od nowotworu), szczególnie kiedy jest ono prowadzone za granicą (a tam mają lepsze metody i leki, niestety).
Szkoda tylko, że pieniądze z tego 1% trafiają do potrzebujących dopiero w październiku/listopadzie…