Zwiastun omawiający poprawki Battlefielda 4

Nitek dnia 15 października, 2014 o 10:04    14 

Haha, nie mogłem się powstrzymać.

😀

Dogłębną analizę co patch serwuje ogarnął Eurogamer, w linku poniżej. Czy to Was zachęci do powrotu?

Dodaj komentarz



14 myśli nt. „Zwiastun omawiający poprawki Battlefielda 4

    1. aihS Webmajster

      @Siemion

      netcode jest nadal tak samo do chrzanu

      Ale za to jaka grafika ładna. Serio skupiasz się nie na tym co trzeba. Przestań pędzić, zatrzymaj się, wycisz. Znajdź chwilę bo rozejrzeć się dookoła. Trawy muskane przez wiatr, drzewko gubiące liście, walący się budynek, błysk szkiełka w oddali. Zrespawnuj się i powtórz aż twoje wewnętrzne ja doceni piękno otaczającego cie świata.

  1. hfn

    Dobra ta gra była od początku.

    A netcode to dobra wymówka na to, że ktoś ginie , wg niego, za często…
    No chyba, że same prosy są i te milisekundy opóźnienia to jedyny powód.

    Ja natłukłem 80 pare leveli w te batelfjeldy i stwierdzam, że o ile nie ma się laga, to jak się umie strzelać, to się coś ustrzeli…

    1. Siemion

      @hfn

      Dobra, ale cholernie niedoszlifowana. Akurat netcode stał się szczególnie upierdliwy po ostatnich dwóch łatkach – naprawdę nie jest trudno zginąć dobrą chwilę po schowaniu się za osłoną. Poza tym wynikają z niego te tzw. dust hity, gdzie trafiasz pojazd, ale nic się nie dzieje (obecnie ponad połowa trafień w niższe partie czołgu się tym kończy). No i wybitna różnica między ilością trafień dla client side i server side – np. w przypadku minigunów ilość trafień server side (czyli rejestrowanych) to ok. 30% trafień client side (czyli tych, które powinny być liczone).

Powrót do artykułu