Haha, nie mogłem się powstrzymać.
😀
Dogłębną analizę co patch serwuje ogarnął Eurogamer, w linku poniżej. Czy to Was zachęci do powrotu?
Haha, nie mogłem się powstrzymać.
😀
Dogłębną analizę co patch serwuje ogarnął Eurogamer, w linku poniżej. Czy to Was zachęci do powrotu?
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jeśli naprawili to, że gra mi (i setce innych graczy) się nie ładuje to wrócę.
nabrałem ochoty żeby znowu pograć 🙂
Musze sprawdzić czy po reinstalacji mi trójka zadziała.
Czy mi się wydaje, czy ktoś tutaj eksperymentuje z czcionkami dla gikza? 🙂
@creep
naprawiamy Wasze niedogodności
u nas działa
@Nitek
działająca wersja okraszona zwiastunem za rok, dwa?
@mokraTrawa
Gikz jest jak Spacebase DF-9, jutro 3.0, pojutrze do ciepłych krajów.
O ile przyznaję, że gra się przyjemniej, o tyle muszę z bólem stwierdzić, że netcode jest nadal tak samo do chrzanu, a im wyższa szybkostrzelność broni, tym większy rozstrzał między ilością trafień wg gracza i trafieniami wg serwera.
@Siemion
netcode jest nadal tak samo do chrzanu
Ale za to jaka grafika ładna. Serio skupiasz się nie na tym co trzeba. Przestań pędzić, zatrzymaj się, wycisz. Znajdź chwilę bo rozejrzeć się dookoła. Trawy muskane przez wiatr, drzewko gubiące liście, walący się budynek, błysk szkiełka w oddali. Zrespawnuj się i powtórz aż twoje wewnętrzne ja doceni piękno otaczającego cie świata.
@aihS
Ale my gramy na low, żeby dobić do capowanych 30fps.
@lehusan
na haxxach wyłączających roślinność!
@aihS
Eee, ale ja walczę o to, aby urwać 30 FPS na all-low…
Dobra ta gra była od początku.
A netcode to dobra wymówka na to, że ktoś ginie , wg niego, za często…
No chyba, że same prosy są i te milisekundy opóźnienia to jedyny powód.
Ja natłukłem 80 pare leveli w te batelfjeldy i stwierdzam, że o ile nie ma się laga, to jak się umie strzelać, to się coś ustrzeli…
@hfn
Dobra, ale cholernie niedoszlifowana. Akurat netcode stał się szczególnie upierdliwy po ostatnich dwóch łatkach – naprawdę nie jest trudno zginąć dobrą chwilę po schowaniu się za osłoną. Poza tym wynikają z niego te tzw. dust hity, gdzie trafiasz pojazd, ale nic się nie dzieje (obecnie ponad połowa trafień w niższe partie czołgu się tym kończy). No i wybitna różnica między ilością trafień dla client side i server side – np. w przypadku minigunów ilość trafień server side (czyli rejestrowanych) to ok. 30% trafień client side (czyli tych, które powinny być liczone).