Za mało Wiedźmina w Wiedźminie 3? Dobra wiadomość

Nitek dnia 27 lipca, 2015 o 19:47    39 

Ostatni darmowy DLC to New Game+

Co za tym idzie, skończę grę pewnie za jakieś 100 lat. #potwierdzoneinfo

Więcej szczegółów odnoście rzekomego trybu będzie podanych jeszcze w tym tygodniu.

szczegóły NG+ za http://www.ppe.pl/news-37586-cd_projekt_red_zdradza_szczegoly_rozgrywki_ng__w_wiedzmin_3__dziki_gon.html

Tak prezentują się wszystkie niezbędne informacje o NG+:

Wrogowie będą silniejsi.
Gracze przeniosą swoją postać do nowej gry, jednak jeśli ukończyli rozgrywkę nie posiadając 30 poziomu doświadczenia, to rozpoczynając Nową Grę + ich postać otrzyma automatycznie 30 lvl.
Postać przeniesie wszystkie zdobyte wcześniej przedmioty i alchemiczne recepty – z wyłączeniem: rzeczy niezbędnych do zadań, książek, pism, kart do gry w Gwinta, użyteczne przedmioty.
Podczas uruchomienia NG+ można wybrać dowolny poziom trudności.
Biorąc udział w rozgrywce NG+ można zdobyć osiągnięcie „Death Match”.

Twórcy również zdradzili, że początek w NG+ będzie identyczny jak wcześniej, ale na początku otrzymamy za darmo „Clearing Potion”, dzięki któremu zresetujemy swoje zdolności i będziemy mogli wypróbować inny build.

Dodaj komentarz



39 myśli nt. „Za mało Wiedźmina w Wiedźminie 3? Dobra wiadomość

    1. PeteScorpio

      @mr_geo

      Na szczegóły trzeba poczekać, ale najprawdopodobniej chodzi o to, że będzie można przejść ponownie grę wyekspionym już Geraltem (30+lvl). Co za tym idzie?! Trudno powiedzieć. Może będzie więcej wysokopoziomowych potworów, większy poziom trudności. Wyjaśnią w swoim czasie.

      1. Klucznik

        @PeteScorpio

        Prawdopodobnie oprócz zaczynania wysokopoziomowym Gerwantem, będziemy mieli też dostęp do ekwipunku z poprzedniego przejścia (tego jaki miała na sobie importowana postać). Oczywiście cały świat gry musi być zeskalowany ponownie do naszego wysokiego levelu i a to oznacza (tak jak w innych grach z trybem NG+), że wszyscy przeciwnicy są znacznie trudniejsi niż przy pierwszym przejściu gry (więcej hp, więcej obrażeń itp.). Można też spodziewać się całkiem nowego sprzętu, dopasowanego do wyższego levelu (już w podstawce można było znaleźć przedmioty na 47+ level).

        Przechodzę właśnie Wiesława na nowo i na Deatch March, bo chciałem zobaczyć inne ścieżki w questach oraz trochę inaczej rozwinąć drzewko umiejętności, ale jak ma się pojawić NG+, to z dalszą zabawą poczekam na niego. Będzie ciekawiej i mam nadzieję trudniej.

        1. PeteScorpio

          @Klucznik

          Ja sobie poczekam na pierwsze płatne DLC. Czuję już przesyt Wieśkiem i nie mam siły zaczynać od nowa. Poza tym nie lubię zmieniać swoich wyborów fabularnych. Lubię przeżywać historię fabularną po swojemu, takie sprawdzanie wszystkich opcji nie bawi mnie. Dziki Gon nie zmusza mnie do tego (nie ma ścieżki Iorwetha czy Roche’a) i chwała jej za to, jest mi z tym dobrze 🙂

              1. Private_dzban

                @Fantus

                A ja z kolei jakoś zawsze byłem tym dobrym. Nawet jak kogoś w Oblivionie pięścią walnąłem, to wczytywałem save, bo mi było przykro 😛 Ogólnie moje nastawienie mnie martwi. Badania dowiodły, że osoby wyładowujące się w grach są bardziej skłonne do empatii w rzeczywistości. Mam nadzieję, że proporcje się nie odwracają w przypadku, gdy ktoś głaszcze NPCków w grach.

    1. PeteScorpio

      @emperorkaligula

      Możesz kupić sobie eliksir za 1000 koron, który resetuje Twoje drzewko umiejętności. Możesz wówczas rozdać swoje punkty raz jeszcze. Czynność tą możesz powtarzać wielokrotnie. To odnośnie rozwoju postaci. Nie wiem co tu można jeszcze poprawić.
      Zgodzę się, że system zdobywania expa kuleje. Idąc linią fabularną exp rośnie za szybko, przez co trzeba pilnować by zadania poboczne nie zmieniły się na kolor szary, za który dostajemy marne 5 punkcików 😉 Więc Dziki Gon to ciągła żonglerka między linią fabularną a questami pobocznymi przez co ta słynna swoboda jest ograniczona.

      1. emperorkaligula

        @PeteScorpio

        1. chodzi mi o absurdalnie niską ilość expa za questy gdzie jesteśmy za mocni. a jest to nieuniknione jak liżemy ściany i robimy wszystko. to już lepiej bić randomowe mobki jak w korean mmo…
        2. chodzi mi o sam pomysł – a raczej jego brak na drzewka rozwoju. “5%/1% przyrostu” czegoś tam.

              1. larkson

                @aihS

                Naprawiłem! Gdy próbowałem włączyć Wieśka, to pokazywało się okienko, że program nie chce działać, dałem szczegóły problemu i tak przy linijce “Moduł z błędem” (czy coś takiego) widniało Galaxy.dll. Poszukałem, usunąłem i działa, mimo, ze włączam grę przez Galaxy 😀

  1. brum75 Czytelnik pierwszej klasy

    Cholerka, mi na szczęście pacz nic nie zepsuł, kompa nie eksplodował ani chomika nie zgwałcił i spokojnie dopłynąłem sobie do Skellige. Dialog strażników w Kaer Trolde o tym co robią różne gatunki ptaków – piękna sprawa. Ale chwilowo się zapchałem Wiedźminem i chyba kilka dni jeszcze odczekam. Natomiast czy po skończeniu będzie chciało mi się grać jeszcze raz? Przypuszczam że wątpię. I tak już, jak na moje ostatnie growe osiągnięcia, te circa 80 h w jednej grze to szczyt szczytów. A do końca chyba jeszcze “kilka” godzin zostało.
    Ale w weekend rzuciłem ręcznik i odpaliłem CK2. Excel też może być przecież fajny!

  2. Probabilistyk

    Wsiąkłem! Kurczaki wsiąkłem w wiedzmina – aż mi się przykro zrobiło, że od dzisiaj do końca tygodnia robię krótki urlop od komputera 🙁 . Wczoraj też zorientowałem się, że mi steam nie zainstalował wszystkich dlc… teraz biegam w tym czarnym skórzanym pancerzyku co go u barona na dziedzińcu można zakupić, jest fajnie bo dużo gry przede mną 😀

  3. Nitek Autor tekstu De Kuń

    szczegóły NG+ za http://www.ppe.pl/news-37586-cd_projekt_red_zdradza_szczegoly_rozgrywki_ng__w_wiedzmin_3__dziki_gon.html

    Tak prezentują się wszystkie niezbędne informacje o NG+:

    Wrogowie będą silniejsi.
    Gracze przeniosą swoją postać do nowej gry, jednak jeśli ukończyli rozgrywkę nie posiadając 30 poziomu doświadczenia, to rozpoczynając Nową Grę + ich postać otrzyma automatycznie 30 lvl.
    Postać przeniesie wszystkie zdobyte wcześniej przedmioty i alchemiczne recepty – z wyłączeniem: rzeczy niezbędnych do zadań, książek, pism, kart do gry w Gwinta, użyteczne przedmioty.
    Podczas uruchomienia NG+ można wybrać dowolny poziom trudności.
    Biorąc udział w rozgrywce NG+ można zdobyć osiągnięcie „Death Match”.

    Twórcy również zdradzili, że początek w NG+ będzie identyczny jak wcześniej, ale na początku otrzymamy za darmo „Clearing Potion”, dzięki któremu zresetujemy swoje zdolności i będziemy mogli wypróbować inny build.

Powrót do artykułu