Wszystkie graficzne opcje The Division + 50 minut rozgrywki

Nitek dnia 18 stycznia, 2016 o 17:40    5 

Na wypadek gdyby ktoś dumał co będzie można włączyć, by pieścić swe oczy.

Opcje wyciekły przy okazji prezentacji wszelkiej maści filmików z dotychczasowej bety objętej NDA. Możecie je też zobaczyć na wideo na końcu notki, które było nagrywane na ustawieniach low na maszynie do pisania o procesorze i5, 8GB RAM i GTX 650 Ti, co pozwoliło grze działać w 55 – 65 fps.

  • Vsync (on/off)
  • Frame Rate Limit (on/off)
  • Shadow Quality
  • Shadow Resolution
  • Spot Shadow Count
  • Spot Shadow Resolution
  • Contact Shadows
  • Post FX AA
  • Temporal AA
  • Sharpen Image (%)
  • Particle Detail
  • Enable Wind-affected Snow
  • Volumetric Fog
  • Reflection Quality
  • Local Reflection Quality
  • Sub-surface Scattering
  • Anisotropic Filtering
  • Parallax Mapping
  • Ambient Occlusion
  • Depth of Field
  • Object Detail (%)
  • Extra Streaming Distance (%)
  • Chromatic Aberration (on/off)
  • Lens Flare (on/off)
  • Vignette Effect (on/off)

UPDT

Dodaj komentarz



5 myśli nt. „Wszystkie graficzne opcje The Division + 50 minut rozgrywki

Powrót do artykułu