Wasteland 2 dostanie graficznego kopa

MusialemToPowiedziec dnia 28 lutego, 2015 o 18:57    18 

Przejście na Unity 5 polepszy grafikę. I być może nie tylko.

Główna zapowiedź to przejście na silnik Unity 5. Jedną z jego nowości jest “physically based shading”. Nie wiem co to dokładnie robi, ale chyba tyle, że teraz kamień będzie inaczej odbijał światło niż ciało albo metal. Ogólnie, świat ma wyglądać lepiej. Czyli gorzej? Inną ważną zmianą jest powszechne udostępnienie wielu narzędzi które w poprzedniej wersji silnika były za paywallem – co może być ważną informacją dla modderów, a tym samym dla graczy którzy do W2 wrócą za 10 lat 😛

A nie jest to wszystko. Cytat: “The character system is getting perked up [pogrubienie własne – przyp. MTP] and will include some new elements to modify gameplay”. Czy to tylko oznacza różne zmiany w % tu i tam, czy takie sformułowanie to pierwsza zapowiedź systemu perków? Cóż, odpowiedź poznamy dopiero za jakiś czas…

Dodaj komentarz



18 myśli nt. „Wasteland 2 dostanie graficznego kopa

    1. shani

      @jediwolf

      No wlasnie, po co oni sie biora za jakies tam graficzne bzdety, niech w koncu poprawia walke … ehh 🙁 Naprawde nie przezzkadza mi to, ze ogladam cala gre te same majtki na moich bohaterach, ale walka … Jesli ta gra ma byc na kilka przejsc to musza cos z walka zrobic, bo tak to niestety po jednym ukonczeniu gry wiele osob do niej ponownie nie wroci.
      No i na plus zdecydowanie udostepnienie narzedzi moderskich,

  1. PeteScorpio

    To już nic nie kumam. Czy my we wrześniu dostaliśmy finalny produkt czy wciąż jakąś pieprzoną betę?! Wiecznie wychodzące łatki po kilka GB to niestety smutny znak naszych czasów więc luz, ale przejście na nowy silnik?! Tego to jeszcze nie grali LOL 🙂

    1. MusialemToPowiedziec Autor tekstu

      @PeteScorpio

      Kiedy W2 wychodziło, to U5 nie wiem czy w ogóle było dostępne jako beta.

      To nie jest tak jakbyś wziął grę na silniku Quake’a i od dziś robił ją na silniki Unreala. Bardziej jak przejście Half Life 2 z silnika Source 2004 na silnik Source 2009 – ta sama gra ciągle na tym samym silniku, ale w tle ma nowe technologie.

    2. Fantus

      @PeteScorpio

      Patient Gaming FTW!

      Nie ruszać gry przez pierwszy rok od premiery – Company of Heroes 2, Rome 2, Assassiny i różne Watch Dogi. Nawet nasz rodzimy Wiedźmin pod tę teorię doskonale się łapie (enhanced edittion)

      Naprawdę nie rozumiem dlaczego ktoś rzuca się na premierowe gry…

Powrót do artykułu