Przejście na Unity 5 polepszy grafikę. I być może nie tylko.
Główna zapowiedź to przejście na silnik Unity 5. Jedną z jego nowości jest “physically based shading”. Nie wiem co to dokładnie robi, ale chyba tyle, że teraz kamień będzie inaczej odbijał światło niż ciało albo metal. Ogólnie, świat ma wyglądać lepiej. Czyli gorzej? Inną ważną zmianą jest powszechne udostępnienie wielu narzędzi które w poprzedniej wersji silnika były za paywallem – co może być ważną informacją dla modderów, a tym samym dla graczy którzy do W2 wrócą za 10 lat 😛
A nie jest to wszystko. Cytat: “The character system is getting perked up [pogrubienie własne – przyp. MTP] and will include some new elements to modify gameplay”. Czy to tylko oznacza różne zmiany w % tu i tam, czy takie sformułowanie to pierwsza zapowiedź systemu perków? Cóż, odpowiedź poznamy dopiero za jakiś czas…
No ale że jak? Że darmowy patch? Czy zgodnie z ówczesną modą będzie to reedycja HD w pełnej cenie?
@thewhitestar
Oczywista oczywistość że Remaster za pełną cenę.
Jednak inXile uznało, że wynagrodzi osoby które zakupiły poprzednią wersję rabatem w wysokości 100% 🙂 .
Jako jedną z zalet ma być też poprawiona wydajność, która strasznie kulała.
Mam nadzieję, że to oznacza, iż nowy Torment również będzie hulał na nowszej wersji silnika.
Jak ktoś już ogra tę wersję HD, to niech powie czy poprawili jedną z najsłabszych cech gry: walkę.
@jediwolf
No wlasnie, po co oni sie biora za jakies tam graficzne bzdety, niech w koncu poprawia walke … ehh 🙁 Naprawde nie przezzkadza mi to, ze ogladam cala gre te same majtki na moich bohaterach, ale walka … Jesli ta gra ma byc na kilka przejsc to musza cos z walka zrobic, bo tak to niestety po jednym ukonczeniu gry wiele osob do niej ponownie nie wroci.
No i na plus zdecydowanie udostepnienie narzedzi moderskich,
GOTY
To już nic nie kumam. Czy my we wrześniu dostaliśmy finalny produkt czy wciąż jakąś pieprzoną betę?! Wiecznie wychodzące łatki po kilka GB to niestety smutny znak naszych czasów więc luz, ale przejście na nowy silnik?! Tego to jeszcze nie grali LOL 🙂
@PeteScorpio
Kiedy W2 wychodziło, to U5 nie wiem czy w ogóle było dostępne jako beta.
To nie jest tak jakbyś wziął grę na silniku Quake’a i od dziś robił ją na silniki Unreala. Bardziej jak przejście Half Life 2 z silnika Source 2004 na silnik Source 2009 – ta sama gra ciągle na tym samym silniku, ale w tle ma nowe technologie.
@MusialemToPowiedziec
Cholerka, skomplikowane to wszystko ;P Jeśli wyjdzie to grze na dobre to luzik, ale i tak dziwnie to wszystko brzmi, prędzej takie ewolucje przechodzą gry f2p a nie niby gotowe programy 😉
@PeteScorpio
Patient Gaming FTW!
Nie ruszać gry przez pierwszy rok od premiery – Company of Heroes 2, Rome 2, Assassiny i różne Watch Dogi. Nawet nasz rodzimy Wiedźmin pod tę teorię doskonale się łapie (enhanced edittion)
Naprawdę nie rozumiem dlaczego ktoś rzuca się na premierowe gry…
Kwa! Za każdym razem kiedy mam zamiar w końcu do tego przysiąść zapowiadają jakieś radykalne zmiany. Znowu nie pogram
Wiadomo kiedy “premiera”?
@jediwolf
Nope.
Po co oni się od początku porywali na tego Unity?
@lemon
Bo WTEDY miał najlepszy stosunek możliwości/cena, przy braniu poprawki na bardzo ograniczony budżet?
@MusialemToPowiedziec
Powinni to Wasteland 2 w RPG Makerze pocisnąć – lepszy combat.
@MusialemToPowiedziec
Teraz sprawdziłem cenę i rzeczywiście, tani to on jest.
@lemon
Dziś może już nie być tak opłacalny, bo Epic i Crytek zobaczyli boom kickstarterowy i zamiast prosić o milionik z góry to mają te programy abonamentowe.
Ale w 2012 to chyba był jedyny tani łatwo dostępny silnik 3d.