Uncharted 4: A Thief’s End opóźnione

Zetsubou-san dnia 28 września, 2015 o 11:02    5 

Gra ukaże się ostatecznie w marcu 2016 roku. Twórcy obecnie szlifują zakończenie:

Wiele pracy i rozstrzygania pewnych rzeczy dzieje się, gdy jesteśmy już w trakcie. Były określone sekwencje, które postrzegaliśmy jako ambitne, ale mieliśmy świadomość, że prawdopodobnie będziemy musieli je wyciąć. W zakończeniu dzieje się coś, co wymaga od nas całkiem sporego nakładu pracy. Gdybyśmy mieli zmieścić się w oryginalnym terminie, musielibyśmy zmniejszyć zakres tego czegoś i zredukować nasze ambicje.  –  mówi Neil Druckmann

 

Dodaj komentarz



5 myśli nt. „Uncharted 4: A Thief’s End opóźnione

  1. Roy_Batty

    “…W zakończeniu dzieje się coś, co wymaga od nas całkiem sporego nakładu pracy…Gdybyśmy mieli zmieścić się w oryginalnym terminie, musielibyśmy zmniejszyć zakres tego czegoś…”

    Czyt. “dzieje się na ekranie tak dużo że musimy się nagłowić żeby uciągnąć to w 30 klatkach przy ograniczeniach sprzętowych PS4”?? 😉

    1. aihS Webmajster

      @Roy_Batty

      Prawdopodobnie tak, ale w pozytywnym znaczeniu. Graficznie U4 naprawdę fajnie się prezentuje, ale jest oczywiście wynik trików i cięć na elementach nie będących głównym tematem kadru.

      W Rise of the Tomb Raider na X1 są miejsca gdzie wejdzie dynamiczna zmiana rozdzielczości, ba nawet HALO 5 będzie momentami skalowane by zachować 60 fps, ale na PS4 pomimo tego, że mogą to nie zrobią tak bo ty by oznaczało -10 do bycia najmocniejszym nextgenem. Kuriozalnie cała akcja pt “900p” napsuła xboxowi krwi, ale to się już nie posuwa naprzód, tymczasem na PS4 marketingowo czerpali z tego korzyść by teraz być zakładnikiem 1080 za wszelką cenę. Korporacje 😀

      1. Revant

        @aihS

        Tak trochę podpinając się pod offtop – to trzeba przyznać mikromiętkim, że planować umieją. Wpierw przy premierze oberwało im się za wszystko – 900p, wymagany Kinect, moduł tv, itd. Przeczekali, aż Sony się napompuje i pęknie. Teraz 900p to jest wporzo bo łatwiej jest niż przy 1080p (to co napisałeś wyżej, aihS), można kupować xbone bez kinecta, a moduł tv ładnie zatuszowali pokaźną kompatybilnością wsteczną. You either die as console-war loser or you live long enough to see yourself as a hero? 😀

Powrót do artykułu