Ubi tłumaczy się z ukrytych plików graficznych w Watch Dogs

mokraTrawa dnia 20 czerwca, 2014 o 9:48    23 

Wiecie, chodzi o te ukryte pliki, które znalazł i wyciągnął TheWorse. Więcej tutaj.

Ubi się teraz tłumaczy w taki oto sposób

The dev team is completely dedicated to getting the most out of each platform, so the notion that we would actively downgrade quality is contrary to everything we’ve set out to achieve. We test and optimize our games for each platform on which they’re released, striving for the best possible quality. The PC version does indeed contain some old, unused render settings that were deactivated for a variety of reasons, including possible impacts on visual fidelity, stability, performance and overall gameplay quality. Modders are usually creative and passionate players, and while we appreciate their enthusiasm, the mod in question (which uses those old settings) subjectively enhances the game’s visual fidelity in certain situations but also can have various negative impacts. Those could range from performance issues, to difficulty in reading the environment in order to appreciate the gameplay, to potentially making the game less enjoyable or even unstable.
Thanks for playing Watch Dogs and stay safe on the mean streets of Chicago.
-The Watch Dogs Team

Dodaj komentarz



23 myśli nt. „Ubi tłumaczy się z ukrytych plików graficznych w Watch Dogs

    1. Eschelius

      @Nitek

      Ta poprawa grafiki to ma być tylko naprawa jakichś bugów z nią związanych 🙂

      Plus dla Ubi, że się do moda odnieśli, spodziewałem się, że będą siedzieć cicho. Wielki minus za to, że gadają bzdury, gdyby te ustawienia były tak strasznie problemowe dla gry to by je wywalili w cholerę a nie zostawiali.

  1. buggeer

    Dzięki Spaghetti za Gikza. Przynajmniej tutaj można poczytać oryginalne wypowiedzi – wesoła twórczość branżowych tłumaczaczy za bardzo zniekształca faktyczne wypowiedzi.. Nawet linki do źródeł działają podczas gdy konkurencja pisze nazwy portali niebieską czcionką.

  2. mr_geo

    We test and optimize our games for each platform on which they are released

    BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
    No to się im udal dowcip pierwszorzednie. Pogoda xujowa, projekt xujowy, statek xujowy wiec dzięki za poprawienie humoru przed wachta.

  3. teekay

    the mod in question (which uses those old settings) subjectively enhances the game’s visual fidelity in certain situations but also can have various negative impacts.

    Dlatego najnowszy patch blokuje możliwość korzystania z tego moda!
    ps. to prawda.
    ps2. mam nadzieję, że osoby preorderujące to gunwo są zadowolone. 🙂

  4. Mindestens

    Nu, a kobiecych grywalnych postaci w ich badziewnych grach akcji, których protagoniści i tak mają osobowość deski do prasowania, nie może być, bo wydawcę trzepiącego co rok sequele, nad którym każdym pracuje kilka studiów i kilkaset osób, ładującego tak ciężką kasę w marketing, że twórcy gier indie tworzyliby za same te pieniądze gry chyba zdolna nawet obciągnąć, nie stać go, kurwa, na dodatkowe animacje oraz modele :D.

    1. MusialemToPowiedziec

      @Mindestens

      O dziwo tak bardzo to przeszkadza tylko w grach Ubi, ale takich wypraw krzyżowych na R* nie było (ktoś tam coś pogadał, że 5ka nie poszła za ciosem i zamiast Michała nie wrzucili Michaliny – ciekawe ilu hipokrytów nie będzie jeździć po GTA 5 że R* nie użył tego roku na taką zamianę 🙂 ).

        1. MusialemToPowiedziec

          @Mindestens

          Żeby się tłumaczyć trzeba być zaatakowanym.

          A “ataki” o brak kobiet na R* to mi pamięć podpowiada że tylko były u tych ultra-feministek i jak już docierały do mainstreamu to jako okazja do pośmiania się z idiotek. A w przypadku Ubi to już “poważna sprawa” i każdy poważnie o tym pisze, że to problem i w ogóle.

          Ja nie pamiętam nic na temat babek w GTA 5, jedyne co mi się przypomina to “R* uczy tortur”, o którym mainstream gier (i nie tylko) dość dużo popisał.

          1. Mindestens

            @MusialemToPowiedziec

            Zarówno GameSpot, jak i Polygon w swoich tekstach podejmowały ten problem, poza tym pamiętam (wiem, wiem…) wpisy z Kotaku 1 i 2 (jestem pewien, że przeczytałem ten drugi tekst jako zalinkowany/zamieszczony na Kotaku, ale nie mam teraz czasu guglać aż tak).

            A tu masz odpowiedź Housera, kiedy zapytał go o to Guardian:

            “Having three protagonists allows us to create nuanced stories, not a set of archetypes,” said Houser. “Rather than seeming like you’ve got this super-criminal who can do everything effortlessly, they’re all good and bad at different things. We liked the idea of a protagonist retiring with a family, and how awful that would be. We’ve never done anything like that and you don’t really see it in games – to feed into these concepts of parenting and pseudo-parenting.”

            Houser also briefly tackled the reason why one of the protagonists wasn’t a woman, something that has yet to happen in the entire GTA franchise.

            “The concept of being masculine was so key to this story” Houser said simply.

            “Bo taką historię mieliśmy do opowiedzenia” brzmi jakoś lepiej od “Bo nas na to nie stać”. Poza tym, że Rockstar ma jakąś tam fabułę, a te dodatkowe chłopki w Asasynie mają być tylko generic co-op companions…

Powrót do artykułu