To jest w ogóle jedyny sensowny przelicznik tak w ogóle, przy jego zastosowaniu świat zaczyna nabierać barw. Nie mogę do tej pory zrozumieć, dlaczego płacimy trzy razy więcej, jako chrystusy narodów.
Też nie do końca, dla przykładu opierając się na: http://imgur.com/mwok9UJ
nawet przy takim przeliczniku stawki wejściowe dla ludzi ze stażem poniżej 3 lat są sporo niższe.
ale na hasla zwiazane z game developer tez wyrzuca podobne jak nie wyzsze sumy. Ciezko stwierdzic jak oni liczyli srednie (i jak wiarygodny jest ten serwis indeed)
Ciekawe, jak duży wpływ na to ma fakt bycia Kalifornią – AFAIK najbogatszym stanem USA. Dla zabawy sobie wpisałem kilka innych stanów: Floryda – 91k, Utah – 76k, South Dakota – 73k…
Duży tak samo jak w Polsce choć to nie jest regułą, że więcej zarobisz w Warszawie. Prawda jest taka, że jak ktoś potrzebuje świetnego specjalisty to i w Polsce zapłaci mu 100k$ rocznie choć tu mowa o the best of the best, a nie Januszu po polibudzie.
Oczywiscie w kontekscie gier i tego ladnego .pdfa z zarobkami tu wstawionego. Patrzac na ilosc niewychwyconych, czesto widocznych na pierwszy rzut oka po premierze bledow az dziw bierze, ze te kwoty tak wysokie.
Informujemy, iż gikz.pl używa plików cookies aby ułatwić użytkownikom korzystanie z zasobów strony. Pliki cookies są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które mogą być odczytane przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki cookies są nieszkodliwymi dla użytkownika i jego komputera plikami tekstowymi. Pliki te dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych funkcji strony. Odwiedzający ma możliwość wyłączenia ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności i plikach Cookies
Dalsze korzystanie ze strony gikz.pl, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookies w ramach strony gikz.pl Rozumiem, zamknij ten komunikat
Not in poland 🙂
@Wyspa
bardzo not in poland
@Wyspa
I dlatego Wiedźmin 2 dało się zrobić za 10 milionów $.
@Wyspa
Źle ci ? To cicho siedź 😛
@towarzysz
Juniorzy tacy biedni 🙁
To roczne zarobki czy per tytuł?
edit
Okej już wiem, że roczne. W Polsce zarabiają tyle samo przyjmując przelicznik 1PLN=1USD.
@aihS
To jest w ogóle jedyny sensowny przelicznik tak w ogóle, przy jego zastosowaniu świat zaczyna nabierać barw. Nie mogę do tej pory zrozumieć, dlaczego płacimy trzy razy więcej, jako chrystusy narodów.
@aihS
Też nie do końca, dla przykładu opierając się na: http://imgur.com/mwok9UJ
nawet przy takim przeliczniku stawki wejściowe dla ludzi ze stażem poniżej 3 lat są sporo niższe.
@aihS
Szkoda ze ten przelicznik nie jest brany pod uwage przy cenach AGD/RTV, samochodow itp.
Co? 93k dolcow programisci? Seniorzy PHP zarabiaja w (przynajmniej w kaliforni) srednio 120k
PS: choc przyznam, ze nie biore tego z jakis oficjalnych statystyk. Zdarza mi sie przegladac z ciekawosci oferty po prostu
@nacho66
Ale kontraktorzy czy etatowcy? Bo to jednak spora różnica.
@sunrrrise
http://www.indeed.com/salary/q-Senior-PHP-Developer-l-San-Francisco,-CA.html
ale na hasla zwiazane z game developer tez wyrzuca podobne jak nie wyzsze sumy. Ciezko stwierdzic jak oni liczyli srednie (i jak wiarygodny jest ten serwis indeed)
@nacho66
Ciekawe, jak duży wpływ na to ma fakt bycia Kalifornią – AFAIK najbogatszym stanem USA. Dla zabawy sobie wpisałem kilka innych stanów: Floryda – 91k, Utah – 76k, South Dakota – 73k…
@MusialemToPowiedziec
Duży tak samo jak w Polsce choć to nie jest regułą, że więcej zarobisz w Warszawie. Prawda jest taka, że jak ktoś potrzebuje świetnego specjalisty to i w Polsce zapłaci mu 100k$ rocznie choć tu mowa o the best of the best, a nie Januszu po polibudzie.
@aihS
Mam wrażenie, że u nas to połowę zleceń robią Janusze w polibudzie.
Zarobki dla QA patrzac po efektach zdecydowanie za wysokie ;P
@BlahFFF
Piszesz o gamedevie czy ogólnie, bo to samo można napisać o koderach.
@urt_sth
Oczywiscie w kontekscie gier i tego ladnego .pdfa z zarobkami tu wstawionego. Patrzac na ilosc niewychwyconych, czesto widocznych na pierwszy rzut oka po premierze bledow az dziw bierze, ze te kwoty tak wysokie.
W PSX Extreme #200 była mała ramka z zarobkami polskiego gamedevu. Miałem zrobić zdjęcie, ale zapomniałem. Potem podrzucę.