Torment: Tides of Numenera – system walki

Zetsubou-san dnia 8 października, 2015 o 11:09    4 

Twórcy opublikowali materiał w którym objaśniają jak działa system walki w ich produkcji. Jeśli w video coś będzie niejasne tutaj znajdziecie szczegółowy opis.

Dodaj komentarz



4 myśli nt. „Torment: Tides of Numenera – system walki

      1. Yanecky

        @Geralt_Bialy_Wilk

        @geralt
        Wiesz, ciężko mi to jednoznacznie stwierdzić, bo na razie nie prowadziłem/grałem tylko czytałem podręcznik. Ale wydaje mi się, że i świat, i mechanika wspierają oba podejścia. Choć bez wątpienia jest to system bardziej heroiczny, postacie graczy już na starcie są lepsze od byle przeciętniaka. Ale bardzo łatwo da się to zmienić przeskalowując poziomy trudności. Poza tym nie ma tam poziomów jako takich, postacie rozwijasz na 2 podstawowe sposoby (plus skille, ciphers itp). Postacie robi się bardzo szybko, więc to argument za szybkimi przygodami, zasady też są klarowne.

Powrót do artykułu