Zastanawiam się, czy grafika a la PS2/PS3 to tzw. decyzja artystyczna, czy ta gra po prostu powstaje od czasów wydania Shadow of the Colossus. Będzie już z 10 lat.
No niby było to robione na ps3, ale okazało się że zbyt niska wydajność sprzętu nie jest w stanie sprostać ich ambitnym planom.
Na bank przebogato użyte nvidia hairworks zżera masę mocy obliczeniowej i wygląda to ładnie, ale tekstury czy twarz tego dziecka to jakaś tragedia!
Informujemy, iż gikz.pl używa plików cookies aby ułatwić użytkownikom korzystanie z zasobów strony. Pliki cookies są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które mogą być odczytane przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki cookies są nieszkodliwymi dla użytkownika i jego komputera plikami tekstowymi. Pliki te dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych funkcji strony. Odwiedzający ma możliwość wyłączenia ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności i plikach Cookies
Dalsze korzystanie ze strony gikz.pl, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookies w ramach strony gikz.pl Rozumiem, zamknij ten komunikat
Zawsze zostaje Half Life 3.
@MusialemToPowiedziec
Zawsze.
@Cayden Cailean
na zawsze
Zastanawiam się, czy grafika a la PS2/PS3 to tzw. decyzja artystyczna, czy ta gra po prostu powstaje od czasów wydania Shadow of the Colossus. Będzie już z 10 lat.
@lemon
No niby było to robione na ps3, ale okazało się że zbyt niska wydajność sprzętu nie jest w stanie sprostać ich ambitnym planom.
Na bank przebogato użyte nvidia hairworks zżera masę mocy obliczeniowej i wygląda to ładnie, ale tekstury czy twarz tego dziecka to jakaś tragedia!