Steam wyrwie Wasz weekend

Nitek dnia 15 października, 2014 o 19:22    27 

W ofercie – 10 gier do popykania za darmo.

  • Awesomenauts
  • Blade Symphony
  • Company of Heroes 2
  • Don’t Starve
  • Grid 2
  • Injustice
  • Killing Floor
  • Payday 2
  • Trine 2
  • XCOM: Enemy Unknown

Począwszy od jutra, należy spodziewać się padu Parówki jak po dobrym O. Jutro od 19:00 do kiedyś w weekend. Pewnie okaże się jutro.

Po tym czasie, pufff, gierek w bibliotece nie ma.

Dodaj komentarz



27 myśli nt. „Steam wyrwie Wasz weekend

            1. aihS Webmajster

              @Probabilistyk

              Ułatwię ci.
              Awesomenauts = LoL + 2D platformer
              Blade Symphony = zapowiadało się fajnie, ale chyba coś nie wyszło
              Company of Heroes 2 = zdaniem ruskich kłamstwo na resorach
              Don’t Starve = dieta cud, brak pieluch w komplecie
              Grid 2 = zapomnieli o wposażeniu wnętrza
              Injustice = mortal z majtkami na rajtuzach
              Killing Floor = zombie zombie zombie
              Payday 2 = L4D bez zombie, gra dla JP na 100%
              Trine 2 = tak dobre, że ciężko sobie z niego żartować
              XCOM: Enemy Unknown = 100% szans nie znaczy, że na pewno

              1. powazny_sam

                @Obledny

                ” bo szukam jakiegos fajnego coopa do grania z malzonka”
                Trine 1&2 – jak najbardziej
                Portal 2 – ma lokalny coop ale wymagany przynajmniej 1 kontroler
                BattleBlock Theater – rewelacja, wymóg jak wyżej
                Lara Croft and the Guardian of Light – rewelacyjna rewelacja do lokalnego coopa – wymóg jw

                wymieniać dalej ? 😉

              2. powazny_sam

                @aihS

                Te co wymieniłem nie są szczególnie wymagające, prawie wszystkie przeszedłem razem z synem. W Larze wprawdzie w pewnym momencie (gdzieś w połowie) musieliśmy obniżyć poziom na Easy ale dało radę.
                Z tego powodu co mówisz nie polecam np. Spelunky ani np. kurczaków.

                Jest jeszcze cała długa lista gier Lego o ile ktoś trawi ten “setting”.

              3. aihS Webmajster

                @powazny_sam

                Widzisz, moja dziewczyna trzymając pierwszy raz w ręku pada odbiła się od LEGO Batmana ze względu na trudności w sterowaniu jednocześnie radząc sobie świetnie, jak na pierwszy raz, w Gears of War. Zdziwiło mnie to, ale po przyjrzeniu się stwierdziłem, że gry LEGO (nie wiem jak te najnowsze) są super i w ogóle, ale zwierają tyle idiotycznych i niezrozumiałych rozwiązań, że zaliczam je do najtrudniejszych do opanowania dla świeżo upieczonego gracza.

              4. Obledny

                @powazny_sam

                Dzieki

                Ale kontroler jest potrzebny jeden ? a dugi ktos gra na klawie/myszce ? (W tych 99% gier)
                Bo jeden kontroler mam, a nie wiem czy musialbym kupowac drugi.

                Z ogarnieciem tematu mysle ze problemu nie bedzie , bo mazonka wprawdzie w gry generalnie nie gra, ale jak juz ktoras jej sie spodoba (na przykald Superfrog for windows) to tlucze tam takie rekordy, ze prosze siadac.

                Tylko jakas najpierw sie musi spodobac, dlatego pytam o dobre coopy.

Powrót do artykułu