Moc jest w nim silna.
boge, jakie to było suche.
Tak czy siak, lekko się nakręcam. beta podobała mi się znacznie i jak się okazało, grałem w nią dłużej niż w premierowego Battlefronta. Huh. A poniższy zwiastun, cóż.
Jestem ciekawy singla i mam nadzieję, że będzie w nim jednak coś więcej niż kampania bazująca na mapkach z multi, co uwidacznia się na filmiku.
Ino nie zapominajcie, że w Polsce kosa w plecy – dubbing.
Pierwsze opinie nie nastrajają zbyt optymistycznie. Podobno singiel równie porywający co kampania w B1.
@lemon
To B1 ma kampanię? tzn ma, całkiem fajną w multi
“Jestem ciekawy singla i mam nadzieję, że będzie w nim jednak coś więcej niż kampania bazująca na mapkach z multi, co uwidacznia się na filmiku.” – to czasem nie odwrotnie, ze multi bazuje na mapach z kampanii dla single’a ;P
W necie mozna znalezc juz gameplaye z pierwszych 3 misji. Takie standardowe pew, pew.
@BlahFFF
Jak masz grę, w której multi jest podstawowym zadaniem, to Singiel jedzie na mapach z multi 🙂
@/mamrotha
Pytanie co tu faktycznie jest podstawowym zadaniem. Kampanie dla pojedycznego gracza dosc mocno reklamuja, podobnie jak misje co-op. Za kazdym razem podkreslaja, ze bedzie full wypas i ze w ogole warto dla fabuly kupic. Mutli z kolei nastawione, wg tego co do tej pory wiadomo, mocno na skrzynki wiec pewnie bedzie mocno irytujace na dluzsza mete. Ciekaw jestem jak szybko liczba graczy zacznie spadac i czy EA ma w planach podobny mechanizm matchmakingu jak ostatnio opatentowany przez Acitivision. Pasowal by do tego modelu idealnie ;P
@BlahFFF
Nie tyle mapy co assety się powtarzają. Zawsze jednak jakoś tak było, że zaczynałem takie gry od kampanii i potem w multi miałem deja vu. Zresztą chyba tak się kiedyś gry robiło: najpierw kampania, a tryb multi na doczepkę, żeby trochę przedłużyć życie gry na dysku. Teraz to singla robi się na doczepkę albo wcale. Chciałoby się, żeby w SWBFII kampania była chociaż na poziomie tych lepszych CoD-ów, a nie Battlefieldów (no chyba że BC2). Nazatrudniali aktorów, grafika taka ładna, niech wreszcie coś fajnego z tego wyjdzie.
@lemon
Walić Battlefronty. Chcemy coś na miarę serii Jedi Knight! 😉
@Revant
Zadowoliłbym się JK na nowym silniku 😉
@Revant
No, robili taką, w tym studiu od Dead Space’ów. Za scenariusz odpowiadała babka pisząca fabuły Unchartedów. I co? A co mogło zrobić EA? Zamknęli kolejne studio i skasowali grę. Pewnie dlatego, że nie było lootboxów. 😉
W takich chwilach lubię sobie obejrzeć pokaz 1313.
@lemon
Gry nie skasowali, przeniesli projekt i zapewne czesc ekipy do EA Vancouver. Ile zostanie z oryginalnej wizji to juz inna kwestia.
@lemon
Niestety. EA chyba znów chciałoby złotą kupę mieć na półeczce z trofeami 😉 btw. pojawił się tweet Crystal Dynamics przedstawiający Raziela z Legacy of Kain…who’s hyped? 😀
@Revant
Nowe Tomb Raidery średnio mi się podobają głównie ze względu na morderczą Larę i mały nacisk na zagadki środowiskowe. LoK od początku bardziej stawiał na walkę, więc jeśli i tutaj pójdą podobną drogą, to nie będzie wielki problem. Byle tylko fabuła nie ustępowała poprzedniczkom. Serię mam ograną od Blood Omen 2, ale jakimś wielkim fanem nie jestem. Zobaczymy, co wyjdzie.
@lemon
Mam podobnie. Jak Lara średnio mi podchodzi to taki LoK w takiej wersji byłby w pytkę. Ja jestem fanem lore i mam nadzieje, że tego nie zniszczą 🙁 najlepiej jakby zrobili po prostu remake, a nie reboot. Taki Crash Bandicoot fajnie wyszedł 😉
@Revant
Pierwsza nowa Lara nadzwyczaj mi się podobała, ale druga już znacznie mniej. Jakbym chciał bawić się w zbieranie skórek i patyków, to bym zagrał w MMO:P.
Czekam na dobre cRPG w świecie SW. Może być w tym nowym, po upadku Imperium. A gdyby SWB2 poziomem kampanii zbliżyło się do BC2… Ech.
Ach, żeby wreszcie rebel’s scum okazały się faktycznie scums, a imperium zawalczyło o WOLNOŚĆ i 500+