Czyli wymagania sprzętowe człowieka demolki. Drżyjcie!
Minimum Specifications
OS: Vista SP2, Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit Operating System Required)
CPU: Intel Core i5-2500K, 3.3 Ghz | AMD Phenom II X6 1075T 3 Ghz
Memory: 6GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) | AMD Radeon HD 7870 (2GB)
Recommended Specifications
OS: Vista SP2, Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit Operating System Required)
CPU: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
Memory: 8 GB Ram
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 (3GB) | AMD R9 290 (4GB)
Dorzucam wycieknięty filmik z pierwszej misji.
Czy ktos mi to moze wytlumaczyc jak to jest ze na mojej PS4 to pojdzie a na nowym laptopie nie? 😀 Ja nie wiem co sie porobilo z ta optymalizacja ehhh
@quross
Podejrzewam zaistnienie dość popularnego ostatnio procesu “zawyżanie wymagań just in case” 😛 .
chyba ten sam silnik co mad max. a mad max chodził cudnie. tylko gra mnie jakoś nie interesuje…
a to ciekawe, bo w PS4 siedzi CPU 8×1,6GHz (słabiutki amd jaguar) + coś około Radeon HD7850 + 8GB współdzielonego dla grafiki ramu. Teraz niech mi panowie twórcy wytłumaczą czym usprawiedliwiają wymagania PC. Ja nie wiem, ale mam wrażenie, że wszyscy teraz wymagania na wyrost walą, bo im się nie chce przy kodzie dłubać.
@Arachnos
No tak, ale jak robisz grę od początku pod jedną/dwie stałe konfiguracje (XOne/PS4) to masz o wiele łatwiejsze zadanie, niż kiedy musisz brać pod uwagę tysiące najróżniejszych kombinacji podzespołów, systemów i sterowników. Ile byś nie testował, to po premierze i tak wyjdzie, że są jakieś błędy, które w testach nie wystąpiły. Dlatego łatwiej jest dowalić takie wymagania dla PC i nie użerać się z zawiedzionymi klientami, niż angażować zasoby na nieopłacalne dzieło optymalizacji. Też mi się to nie podoba, ale taka jest rzeczywistość.
I godzina rozgrywki