Space Hulk: Deathwing Hulkiem na jakiego czekamy?

Nitek dnia 22 maja, 2014 o 11:32    13 

Deathwing będzie shooterem FPS co może oznaczać, że nie do końca tego byśmy się spodziewali. Napędzany przez Unreal Engine 4 i dłubany rękami StreumOn Studio (E.Y.E. Divine Cybermancy). Wcielimy się w jednego z członków grupy Deathwing od Mrocznych Aniołów (mile widziana poprawka jak pokręciłem). Będziemy dobierać ekwipunek, a także masterować skille Psykerów. Samych drzewek zdolności będzie cztery. Na mielone przerabiać będziemy oczywiście Genokrady, czyli po staremu.

Niestety nie ujawniono ani daty premiery, ani czy będzie to shooter forever alone czy może z elementami managmentu drużyną niczym Star Wars Republic Commando np.

spacehulk_deathwing-01 spacehulk_deathwing-02 spacehulk_deathwing-03 spacehulk_deathwing-04

Dodaj komentarz



13 myśli nt. „Space Hulk: Deathwing Hulkiem na jakiego czekamy?

  1. Mindestens

    A na filmiku dodatkowo Focus Home Interactive + Cyanide. Podobno E.Y.E. miało ciekawe pomysły, acz brakowało mu szlifów i prezentowało się biednie (z filmików wyglądało mi jak granie w BF1942 albo Battlefront w singlu, tylko gorzej), więc to combo nie wróży najlepiej, myślę.

  2. mroczna_peleryna

    Fajnie, że wreszcie świat młotka doczekał się czegoś, co chociaż zapowiada się odpowiednio soczyście. Wcześniejsze zapowiedzi zalatywały mi trochę podrobami (szachy i to coś a’la “Plants vs Zombies” – ble). Genokrady tak średnio pasują mi do Deathwing, oni przecież są specami od chaosowej chołoty.

Powrót do artykułu