SimCity nieśmiało pozwala na mody użytkowników

Nitek dnia 2 października, 2013 o 9:05    6 

Sami twórcy dorzucają 10 przykazań rzeczy, które można i nie można zmieniać.

Bez sensu.

Dwie największe restrykcje dotyczące przyzwoleń i zakazów w znaczący sposób nakreślają linie beznadziejności całego przedsięwzięcia. NIE można bowiem modyfikować nic co miałoby wpływ na symulacje multiplayerowych rozgrywek i wszelkich właściwości, a samym obiektom w grze będzie można tworzyć jedynie nowe skórki. W dodatku Maxis zastrzega sobie prawo walić po łapach moderów, którzy zagalopują się w swoich niecnych czynach ulepszania ich produktu.

To nie wiem po co to. Żeby było. Ktoś gra jeszcze w tego kasztana?

Dodaj komentarz



6 myśli nt. „SimCity nieśmiało pozwala na mody użytkowników

  1. Nimar

    Ja ostatnio wróciłem po tym nowym patchu. Pograłem parę dni i znowu gra odpadła. Nie wiem jakoś mi to nie podchodzi. Sam rozmiar miast jest dziadowski to fakt, ale też nie jest największym dla mnie minusem. Mnie podczas grania wkurza to, że zawsze czegoś brakuje. A tutaj mam za mało zamożnych pracowników, a tam za dużo zwykłych roboli. Potem próbuje to jakoś zredukować to znowu mam za dużo zamożnych a za mało roboli tragedia. Najśmieszniejsze jest to, że cokolwiek nie zrobię i tak to miasto się rozwija, coś tam się dzieje. Taka gra dla samego budowania jakoś długo mnie nie przyciąga (szczególnie, że na budowanie za dużo miejsca nie ma). Chyba wrócę do anno 2070, w sumie jeszcze dobrze nie ograłem tego dodatku błękitna głębia.

    1. BlahFFF

      @Nimar

      Masz racje, ale zwiekszenie rozmiaru map moglo by pomoc zbalansowac nieco ilosc i typ mieszkancow. Z drugiej strony, gra zostala zaprojektowana na wspolprace miedzy miastami w regionie wiec pewnie ten balans miedzy pracownikami, strefa mieszkalna i ekonimoczna sa po prostu celowo tak zrobione.

Powrót do artykułu