Shadowrun: Returns – patch 1.1 już wkrótce

furry dnia 17 października, 2013 o 14:19    18 

Na razie można testować wersję beta, tutaj informacja jak włączyć, oraz dokładny opis zmian. Jest Jeszcze nie ma, ale ma być działająca wersja linuksowa.

Wiadomo też trochę więcej o poprawionym systemie zapisów gry, choć informacja utrzymana jest w stylu “jeszcze nie ma, ale będzie – najtrudniejsze za nami, ale jeszcze sporo zostało do zrobienia”. W każdym razie jest deklaracja, że w Berlinie będzie można zapisywać do woli.

Opis zmian pozwolę sobie zostawić w wersji oryginalnej.

Physical Adepts: Chi abilities have been changed to provide passive benefits. They can be “activated” as before to get the full benefit. Physical Adepts now should be able to use Roundhouse Kick and Disarm while Killing Hands is active.

Text & Numpad Input in Conversation: Want to setup a keycode-accessible safe? Or password protect a data terminal? Now you can with these versatile new conversation input options. We’re already having fun with this feature in the Berlin campaign and we’re sure you’ll come up with many great uses for it too.

Light Scripts: We’ve seen a lot of clever tricks people are doing with triggers for lights. In order to make that a lot less painful (and even more powerful), we’ve introduced a small scripting language to control the fading and animation of light colors. That discotheque can now come alive like never before!

Objectives UI Labels: These are on screen elements that allow you to give players feedback toward intra-scene goals. For example: “Bombs to defuse: 2 of 5”. We figured these might come in handy.

Dodaj komentarz



18 myśli nt. „Shadowrun: Returns – patch 1.1 już wkrótce

      1. bosman_plama

        @shani

        E, fajnie się w to gra. Walka jest “staroszkolna” – co mnie akurat cieszy. Fajny jest świat, postaci i nawet fabuła niezgorsza, a klimat całkiem udany. Co nie gra, to to, że gra się jak po sznurku, zadań pobocznych praktycznie nie uświadczysz (bo nie udawajmy, że to, co nazywają zadaniami pobocznymi nimi jest), przy czym nie grałem z modami.
        Też nie dorzucałem się na KS, ale byłem zadowolony z zakupu.

        1. borianello

          @Nitek

          Za wszelką cenę przekonywał Cię nie będę, ale ja się dobrze bawiłem.
          Do połowy gry jest nawet bardzo dobrze, wciągająca fabuła, cyberpunk, do tego przyjemna turowa walka wzorowana na XCOMowskich 2 ruchach w turze.
          Od połowy następuje “twist” fabularny, który tąże fabułę rozpierdziela totalnie i robi z niej parodię, ale gra się ciagle przyjemnie.
          Mimo to nadal uważam, że warto wydać te parę dych za kilkanaście godzin przyjemnej zabawy.
          Kolejny plus: edytor poziomów ze Steam Workshop możesz już sciągnąć kilkanaście darmowych scenariuszy stworzonoych przez fanów, o różnym poziomie fajności.
          P.S. Brak możliwości sejwowania nie przeszkadza prawie wcale.

  1. Twoja_Stara

    Shadowruna warto kupic dla samego edytora. Zaluje ze jestem tak leniwy i nie mam za bardzo czasu, to naprawde fajne narzedzie i dzieki niemu gra ma szanse zyc dluzej, bo kampania, mimo ze fajna to krotka strasznie.
    Zadalem pytanie juz wyzej, zadam jeszcze raz – ktore kampanie z workshopa warto sciagnac?

    Edyta:
    Szkoda ze na Androida nie ma mozliwosci sciagniecia kampanii ze steama, tak by warto bylo zaplacic za gre nawet dwa razy 🙂

Powrót do artykułu