Co ciekawe, w 2D
Robaki istotnie w 2D były najsmaczniejsze, a próby przeniesienia ich w trzeci wymiar niekoniecznie oznaczały sukces. Być może Team 17 zrozumiało, że nie była to najlepsza droga podejmując pracę nad Worms WD. Poza ręcznie rysowanymi sceneriami otrzymamy możliwość hasania pojazdami i wchodzenia do budynków. Fajnie, choć w Wormsy byłem cienki.
Zagramy na pecetach i x1 w przyszłym roku, ale czas powinny umilić nam Robaki 4, które zmierzają na mobilki. Tak, te w 3D.
Uuu, fajnie! O ile grywalność będzie na poziomie Worms Armageddon to szykuje się tłusty kawałek robaka.
Wormsy skończyły się zanim jeszcze Hetfield kupił garaż, w którym nagrali Kill `Em All. Brzydzę się od jakiegoś czasu Team 17. Ich odcinanie kuponów jest tak mało subtelne, że codziennie rano wstaje ze łzami w oczach jakby mnie ktoś całą noc analizował robakiem.
Czas na telefony to wydać. Wtedy spotkania służbowe nabiorą nowego sensu
https://www.youtube.com/watch?v=34jK-RRUwi4
to już chyba nie wróci
Team 17 – to był kiedyś gwarant wiader miodu wylewającego się z ekranu, teraz nawet nie wiem co robią:/
@lgyhx
Robią kolejne Robaki i bawią się w wydawanie indyków (The Escapists)
@Nitek
Jestem za leniwy na szukanie indyków. Jak ktoś mi ich nie podrzuci(vide Nitek) to nie wiem że istnieją:). Podrzuci aka napisze, że są; zrobi luźne lub jakieś insze video
@lgyhx
A dziękuję. Dobrze wiedzieć, że warto 😉
Robaki Cztery brzmi jak jakaś robacza wersja Borderlands/Payday/L4D.
@MusialemToPowiedziec
Left4Worms – chwytliwy tytuł 😉