Razer przygotowany na premierę BF4

aryman222 dnia 20 września, 2013 o 12:11    54 

Czyli zagraj w nowego FPSa od DICE “like a boss”.

Podobnie jak w przypadku premiery BF3, tak i tym razem Razer przygotował serię produktów nawiązujących graficznie do znanej strzelanki. W sprzedaży produkty będą dostępne od 08.10.2013.

bf4 razer

Zainteresowani? Ja nie bardzo. Jedynie myszkę mógłbym zmienić (zrobił mi się podwójny click pod lewym przyciskiem), ale skoro nie oferują DeathAddera w barwach BF4, to nie ma o czym myśleć.

 

BF4 ciekawostki:

– z gry usunięto laserową dzidę zwaną M16A3. Trochę głupio – powinni zepsuć jej statystyki, byłoby zabawnie łoić graczy biegających z tak znaną giwerą :);

– nie da się “ożywić” zasztyletowanego gracza. Żadne tam “bzzzzz”, białe światło na końcu tunelu itp. Jeżeli dostałeś z białej broni, to żaden medyk ci nie pomoże.

 

Dodaj komentarz



54 myśli nt. „Razer przygotowany na premierę BF4

      1. Twoja_Stara

        @aryman222

        🙂 Nie
        Serio, nie kupie. Beda musieli sie nastarac zebym kupil.
        Problemem BF3 w HC np. nie jest FF, bo to jest najlepsza rzecz jaka jest w strzelankach, uczy uwagi i pozwala ukarac w trybie natychmiastowym, a jest nim niezbalansowanie broni. Tu Planetside 2 ma znaczna przewage nad BF3 i pewnie tez BF4 🙂

        1. aryman222 Autor tekstu

          @Twoja_Stara

          zobaczymy, kto pierwszy zaloguje się na polu bitwy, zobaczymy 🙂
          jestem przeciwnikiem FF w FPSach typu BF – przy zniszczalnym otoczeniu, całym ciężkim sprzęcie i głupocie graczy to z połowę śmierci zawdzięczałbym własnej ekipie, a to pierwszy krok do frustracji. to nie ARMA, gdzie paru gości siedzi w krzakach i nawet na podrapanie się po tyłku muszą mieć zgodę dowódcy. to jest BF!, czyli: “panowie, wróg jest w tamtym budynku = nap… z wszystkiego co jest pod ręką” 🙂

          1. Twoja_Stara

            @aryman222

            W PS2 to dziala 🙂 Rozjedziesz kogos z czolgu? Ktos cie odnajdzie i rozpierdoli twoja puszke z C4 a ty zeby pojezdzic musisz czekac na cooldown i nowe srodki na spawn. Strzelasz zza plecow kolegi? Licz sie z tym ze przy najblizszej okazji sam dostaniesz serie w plecy, po czym ktos cie reznie, znow zabije itd. az sie nie nauczysz 🙂
            Wiesz jaka kultura panuje?

          1. mr_geo

            @Nitek

            A jaki to problem zrobić tacticoolgameshop z “5 revive kits” za jedyne 15 U$? Albo z “regen ability”, powiedzmy 0.25U$/sek? I kasa popłynie szerokim strumieniem.

            I oświadczam agentom EA czytającym to forum, że ot MOJ pomysł. Jak chcecie wprowadzić, to bulić mi tantiemy, ale już! 😛

          2. Twoja_Stara

            @Nitek

            Wcale nie 🙂 I znow odniose sie do Planetside 2, ktore jest tak samo arcadowym shooterem. Z tym ze jest opcja revive, nie ma regeneracji.
            Smialismy sie z CoDowcow ze zanizaja poziom graczy w fpsy multi, ale BF3 tak samo wprowadzilo do strzelanek mnowstwo ludzi ktorzy nie maja pojecia o tym co robia, ktorzy chca tylko wejsc i poszczelac. Nie chce brzmiec jak elitarysta, ale im wiekszy prog wejsca, tym mniej bezuzytecznych ludzi w grze i tym samym lepsza gra.
            RO2 jest spoko, ale mi nie lezy ani system oslon ani dynamika walki. Czasy z reszta tez srednio.
            Wracajac do oplacalnosci – inny model platnosci, zaangazowane community pozwolily SOE zarobic niemala sumke. Sam nawet nie powiem ile wydalem, bo wstyd… Wiec jednak oplacalnosc jest, baza graczy tez 🙂

            1. Nitek De Kuń

              @Twoja_Stara

              ile wydałeś? ;D

              tylko, że to molochy, które nie mogą sobie pozwolić na za wysoki próg wejścia, a niestety wychodzą wszyscy z założenia, że lubi się postrzelać, bo tak, a nie że ktoś może jednak chce ktoś realizmu.

              Zastanawiam się, bo nie grałem we wcześniejsze BF (te sprzed Bad Company) czy tam także było tak arcade’owo? Bo wygląda mi to całe utyskiwanie na chęć przeniesienia kilku cech z innych produkcji do których w międzyczasie się przyzwyczailiśmy. To już wolę różnorodność i kilka produktów, gdzie w jednym znajdę to i to, a w drugim to i to ale bez tego czy tamtego. Jak będę chciał realizmu to pogram w ARMĘ, bezmózgi wygrzew – BF, COD czy cośtam. Jak wszyscy będą zrzynać od siebie na potęgę to w czym będę mógł wybierać. Chyba w okładkach.

              Nie zdarzyło mi się korzystać z systemu osłon 😉

              1. Twoja_Stara

                @Nitek

                Nie zdarzyło mi się korzystać z systemu osłon 😉
                Serio? 😀 Nawet przypadkiem? Nie cierpie wszelkiego rodzaju klejenia sie do scian i przeszkod. Jedynym slusznym systemem, ktory tez jest w RO2 , jest wychylanie sie.

                Problemem tego co napisales jest to ze w Armie nie ma TDM, nie ma Conquesta, nie ma Rusha. nie ma nawet FFA 🙂 No dobra, w Armie 2 bylo kilka serwerow multi, z milionem botow i 3ma graczami na krzyz.
                Jesli multi w rozumieniu Team VS Team, na mniejszej mapie z sensowna iloscia graczy wejdzie do Army 3, to BF3 moze stracic spora czesc graczy PC.

                Co do BFa i CoDa, te gry nie sa od siebie az tak rozne juz teraz, a jesli mowa o okladkach
                http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/07/bf3-mw3.jpg

                🙂

                Do czego daze wlasnie to zroznicowanie: Kazuale niech maja swoja gre, gdzie moga sobie kazualowac, ci bardziej doswiadczeni niech tez maja cos dla siebie, bo serio, granie z kazualami jest super nudne i niesienie teamu w co drugiej rundzie to serio nie jest fajne zajecie.
                Cholera, chociazby system rankingowy, jak w LoLu, 6 lig, 5 dywizji w kazdej, im stajesz sie lepszy, tym mniejsza szansa ze trafisz na nooby a wieksza ze grasz z dobrymi graczami i satysfakcja z kazdego poziomu i frustracja przy spadku tez dodaje pikanterii, bo chyba malo kto ekscytuje sie tym ze wbil kolejny poziom w BF3, bo setne orzelki sie tam rozdaje za czas gry, nie za skill.

              2. Nitek De Kuń

                @Twoja_Stara

                nie no, tak na próbę spróbowałem, ale nie korzystam w codziennych rozgrywkach. Bardziej z tego wychylania właśnie, które o zgrozo, bo nie wiem czy wiesz, jest w Call of Duty na pc. Już chyba od Black Opsów jak się nie mylę (choć mogę, nie za wiele COD na kompie szturchałem)

                To fakt jest. Tak jak w arcade’owych strzelankach nie ma puszczonego oczka do hardkorów, tak w produkcjach dla hardkoroów nie ma oczka do każuali jak choćby te tryby. Nie dosłownie, ale wiadomo o co chodzi, bo tych trybów nie ma właśnie dlatego. Po to żeby ARMA była przechuj realistyczna i w ogóle, a nie strzelanką dla każdego. Min. dlatego w nią nie gram, bo nie mam czasu na bezczynne bieganiny przez nieskończone ilości godzin.

                Tam chyba coś bloknęło obrazek 🙂

              3. aryman222 Autor tekstu

                @Twoja_Stara

                coś tam z netcodem niby poprawili, ale jakaś szycha nie pozostawiła złudzeń – nigdy idealnie nie będzie, bo zbyt wiele czynników na raz wchodzi w grę (destrukcja, destrukcja, destrukcja, realistyczna fizyka, od ch**** różnego sprzętu z odmiennymi parametrami, destrukcja, destrukcja, destrukcja). w sumie to wierzę. skoro nikt inny nie udowodnił, że się da, to widać się nie da…

  1. Mathiuss

    Dobra decyzja z tym m16, bedzie w wersji a4- burst, czyli tak jak powinno byc. Najprostszy mozliwy balans jaki mozna bylo zrobic i juz wymiatacze z a3 staja sie noobami, bo przycelowac trzeba.
    W zyciu chyba nie widzialem w trojce nikogo, kto gralby a4 (byly tam obydwie wersje m16), z jednej strony szkoda, bo m16a2 (tez burst) byla moja ulubiona bronia w BFBC2, z drugiej strony zawsze pol mapy z famasem i drugie pol z m16a3, bo dice pojecia nie mialo i nie ma jak balansowac bronie. Nie mozna dac super szybkostrzelnosci, bardzo malego rozrzutu i niezlego dmg w jedna bron, nie mozna.

    1. Twoja_Stara

      @Mathiuss

      Ale ale… M16A4 jest chyba jeszcze lepsza niz A3, glownie dlatego ze burstuje wlasnie za ciebie. gdyby sie jeszcze nie zacinala jak reszta broni z burstem w BF3, KH2002, AN-94, M4, to chyba glowny powod dla ktorego ludzie jej nie uzywaja. A i z tego co wiem, gra zlicza staty dla obu wariantow, wiec patrzac w staty i nie widzac tam A4 nie dziw sie, bo sa pod A3 🙂

  2. Siemion

    aryman, z M16A3 sprawa nie jest zbyt oczywista, bo na prezentacji w W-wie M16A3 był i miał się bardzo dobrze… i była to wersja full auto 🙂 Zresztą nawet jeśli jednak został wywalony, to M416 jest jeszcze lepszy niż wcześniej. W ostatecznym rozrachunku na jedno wychodzi. Jedyny skill cannon z BF3, który został osłabiony to AEK-971, który wprawdzie ma krótszy reload, ale ma koszmarny odrzut.
    A, teraz każdy LKM ma całkiem niezłą celność nawet wtedy, gdy strzelasz stojąc. Zmniejszyli odrzut, ogólnie musisz klepać tapfire aby trafić na większy dystans, ale nie jest to zbyt skomplikowane.

      1. Siemion

        @aryman222

        Ogólnie mam wrażenie, że skupili się bardziej na uczynieniu gorszych broni “bardziej życiowymi” – bardzo przyjemnie grało się takimi pukawkami jak np. PP-2000 (zwłaszcza, że teraz ma 41 kulek na start), LSAT lub Type 88. FAMAS jest za to praktycznie bez zmian. Z tego co zauważyłem w ogóle zlikwidowano powiększone magazynki dla wszystkich broni, belt-fedy mają chyba tyle kulek, ile dostawały na start (mogą być wyjątki, raczej ich nie używałem), a każda broń zasilana z magazynka, na jaką trafiłem była w wariancie “powiększonym” z BF3.

      1. Siemion

        @pan-hydraulik

        Broń Boże, nazwałem go “skill cannon”, bo to określenie często pojawia się na forach właśnie w odniesieniu do M16A3, AEK-971 i M416 (oczywiście jest ono czysto ironiczne). Swoją drogą podejrzewam jednak, że mimo zwiększonego odrzutu nadal da się nim spokojnie operować, bo podkręcili tylko odrzut pionowy – rozrzut w poziomie jest mniej więcej identyczny jak w BF3… a może nawet mniejszy (a jak wiadomo jest on znacznie trudniejszy do ogarnięcia).

Powrót do artykułu