A w nich szczypta eksploracji i kopa morskiej żeglugi wraz z walką.
Teoretycznie morskie szabrowanie będziemy uprawiać od 28 stycznia w szkatułce, w digitalu 26 stycznia, ale Raven’s Cry zaliczyło już parę poślizgów, toteż może być różnie.
Najlepsi piraci i tak są w GTA V
Ten filmik z twitcha ma autoplay! Da się tego jakoś pozbyć?
E: To tak na przyszłość mówię tylko.
@slowman
To jest przyszłość
@Nitek
Miał być porno autoplay!
@Nitek
polygikz
@Nitek
Oj, słyszę dźwięk ostrzonych wideł i podpalanych pochodni.
@slowman
Dramat. Pierwszy raz się włącza przy wejściu na newsa, drugi raz po zalogowaniu, trzeci po zapisaniu komentarza. Nie chcę nakładać adblocka na Nitka ale…
@michgre82
Gdzie adblocków sześć tam nie ma co jeść. Blokowanie potencjalnych reklam zabija posiłek Waszych ulubionych blogerów/jutuberów/streamerów. Rozumiem korpo, ale tak blokować profit z pracy pojedynczych osób? Dziękuję.
Nie chciałbym kończyć robić gikza, ale…
@Nitek
Dla tego nie adblokuję. Ale autoplay wyłącz proszę, bo nie będę miał wyboru. Sorry.
@michgre82
Jak używasz FF to ściągnij rozszerzenie – FlashStopper. Dobre do przeglądania polygamii 😀
@Revant
Dla użytkowników Chrome’a:
https://chrome.google.com/webstore/detail/flashcontrol/mfidmkgnfgnkihnjeklbekckimkipmoe
Będę tęsknił za odpalaniem jakiejś karty, zapominaniem o niej i myśleniem, że głos Nitka to dziwnie burczący brzuch. 🙂
Pomijam już, to, że jak wcześniej nie zauważyłem Nitkowego piractwa, to mi filmik strasznie ścinał.
@Nitek
To na gikzie są reklamy?
@lemon
nie wiem, są?
@Nitek
może warto przemyśleć ?
@Probabilistyk
żeby karmić adblocka?
@Nitek
jak tam uważasz
@Probabilistyk
Już o tym wspominał. W skrócie: i tak zamiast kupować owies musiałby strzyc trawnik.
@slowman
aaaaa autoplay!! dopiero teraz to widzę (z chawiry) bo w robocie tłicz zablokowany. Dałoby chociaż żeby na mute był ten samostart ?
Niby nie jest źle, wygląda to w miarę ładnie, uczą się od najlepszych/najpopularniejszych (taki mix risena/assassin’s creed), tylko jakoś tak…zero emocji :/
@Revant
Na moje to to słabe jest. Głosy dziwnie brzmią, zabija kogoś na ulicy i nikt nie zwraca uwagi. Oj czuję emocję.
Ok, jest parę fajnych motywów, ale
1) mogli si postarać o więcej realizmu w animacjach. Działo to nie tylko kula, trzeba przetrzeć wyciorem, proch, flejtuch, kula, wytoczyć, wycelować
2) Galeon robi kilkukrotnie zwoirt przez sztag co jest kompletnie nieralistyczne.
@michgre82
http://www.navalaction.com/#ageofsail
Sporo materiałów wideo jest bo pozapraszali do współpracy paru jutuberów. Jak gdzieś szukać w miarę realistycznych bitew morskich to właśnie tam. B2P nie F2P.
@aihS
Oooo! Dzięki, będę oglądał.
Problem z bitwami morskimi jest tak, że w większości było one nieprawdopodobnie długie. Godziny czekania przerywane chwilami straszliwej grozy…
@michgre82
Ostatnio oglądałem pojedynek wagi ciężkiej z powyższej gry – 50 minut. Tylko dla entuzjastów 🙂
@michgre82
Jako żeglarz i gracz jednocześnie czuję tu konflikt…
Z jednej strony fajnie byłoby mieć realistycznie działający takielunek i siły na łajbę…
z drugiej strony dla szerszej publiczności byłoby to zupełnie niegrywalne… no bo nikt by nie wiedział “dlaczego dzieje się tak a nie inaczej”
Nie bez powodu aby dostać głupi patent trzeba cała książkę teorii połknąć (a to tylko podstawy… ;))
@Wyspa
No tak jest z każdym hardkoworym symulatorem. Ale rzeczywiście tall ships to trudny temat.
Dorwałem kiedyś taki entuzjastyczny symulator tall shipa.
http://www.pdavis.nl/
Po 2ch godzinach prób zrobienia zwrotu prtzez sztag sąsiad w pociągu nie wytrzymał i zaczął pytać co to i do czego 😀
myślałem że to Raven’s Cry w polskiej wersji a to Nitek słucha szant na streamie pod filmikami :O