Dodaj komentarz



5 myśli nt. „Poznaj meandry systemu walki zaimplementowanego w Dragon Age: Inquistion

  1. Kerdej99

    Niesamowity, nowatorski system manewrowania zwany w zamierzchłych czasach Baldur’s Gate matkowaniem każdej postaci oddzielnie myszką na aktywnej pauzie. Widocznie odchodzimy od AI i samodzielności postaci, nie udało się zrobić dobrego AI więc już nie musi być dobre, skoro jest taki superhiper system sterowania. 😛

    1. Stah-o

      @Kerdej99

      Ty no weź 🙂 Tym się przecież ma różnić RPGowo-taktyczne napieprzanie się w grupie od zwykłej gry akcji, w której sterujesz pojedynczą postacią. Ale jeśli te walki będą na tyle proste, że nie będzie potrzeby ich planowania, jeśli ten taktyczny system jest tylko dodatkiem (alternatywą) – to obawiam się, że wszystko straci sens.

Powrót do artykułu