Gdyby boty dynamicznie ustawiały swój poziom na podstawie średniej graczy + 10% lub (miodniejsze rozwiązanie) “uczyłyby się” zachowania na każdej mapie z osobna na podstawie analizy ruchu realnych graczy (system jak w Forza) byłby strzał w dychę.
Informujemy, iż gikz.pl używa plików cookies aby ułatwić użytkownikom korzystanie z zasobów strony. Pliki cookies są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które mogą być odczytane przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki cookies są nieszkodliwymi dla użytkownika i jego komputera plikami tekstowymi. Pliki te dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych funkcji strony. Odwiedzający ma możliwość wyłączenia ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności i plikach Cookies
Dalsze korzystanie ze strony gikz.pl, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookies w ramach strony gikz.pl Rozumiem, zamknij ten komunikat
Jak szybko umrze?
@lehusan
Na xone T1 nadal żyje więc chyba tylko na PC umarł.
@aihS
Ktoś chętny na wskrzeszanie?
@aihS
http://imgur.com/r/gaming/QnmTalo
@Yerz
zagrałbym, ale ostatnie dwie części CODa zrobiły titanfalla bardzo dobrze. więc przy nich zostanę.
@Yerz
No i? Ta gra jest w EA Access więc ma ogromny potencjalny player base. Nie dziwię się, że zalega na półkach 🙂
Gdyby boty dynamicznie ustawiały swój poziom na podstawie średniej graczy + 10% lub (miodniejsze rozwiązanie) “uczyłyby się” zachowania na każdej mapie z osobna na podstawie analizy ruchu realnych graczy (system jak w Forza) byłby strzał w dychę.
No dobra, znowu ogramy bete i zobaczymy co bedzie po premierze.