A co w pudełeczku? Masa poprawek dotyczących zadań i samej gry. Poprawić ma się także wydajność, wprowadzono też kilka małych usprawnień dotyczących rozgrywki. Jednym z sensowniejszych wydaje się być podświetlanie składników potrzebnych w recepturze jak i w oknie sklepowym. Całość zmian znajdziecie tutaj.

Kiedy dx12 się pytam??!!
@jediwolf
a ma być? O_o z tego co pamiętam to była tylko tak jakaś niepotwierdzona plotka
@Revant
Może Płotka? 😀
A tak na serio – mnie przypadł do gustu status zużycia oleju podawany obok czasu trwania eliksirów.
@Revant
Jeszcze przed premierą redsi twierdzili, że wydadzą patcha pod dx12. Po premierze zaczęli coś mieszać, że nie są przekonani czy wyjdzie pod dx12. Ale nie powiedzieli nie. Więc czekam na jakieś oficjalne info.
@jediwolf
“Jeszcze przed premierą redsi twierdzili, że wydadzą patcha pod dx12”
You sure? najhapowany byłem mocno na wieśka, ale oprócz jakieś plotki anonimowego typa nie przypominam sobie żadnego oficjalnego info
@Revant
Ok, chodziło im, że “może wyjść”. Ale biorąc pod uwagę, iż chcą, aby 2016 również należał do W3, a drugi dodatek to Q1, to może akurat dx12 byłoby odpowiednie ;D
@jediwolf
Może. Pytanie jak bardzo dx12 będzie zajebiaszczy, bo na razie to tylko ploty i kampania “czerwoni na dx12 lepiej wyjdą”. Btw. pytanie do aihSa – czy ten nowy TR jest na xbonie w dx12?
@Revant
czerwoni na dx12 lepiej wyjdą
Gdzieś ostatnio czytałem, że jest dokładnie na odwrót. Radeony GCN mają wsparcie funkcjonalności dx12, a np 970 ma dx12.1 Dziwne, że sama nvidia nabrała w tej sprawie wody w usta. Może znowu to coś tylko na papierze 😉
Nie wiem nic o dx12 w ROTTR. Możliwe, ale nie było żadnego marketingu nastawionego na dx12 więc wątpię. Teraz na PC też nic nie krzyczą.
@aihS
Pewnie dlatego, że teraz skupiają się na Pascalach (zieloni) i Arcticach (czerwoni). Zwlekają z dx12 na premierę tych kart, aby ludzie zapomnieli o tym, że kupowali poprzednie serie pod niego 😉 wówczas zarzucą tylko “łaskawie macie te okrojone i źle działające ustrojstwo, bo przecież musimy was zmusić do kupna nowych kart”. Jak kocham produkty zielonych, tak obecny monopol mnie przeraża 🙁
@Revant
Będzie już tylko gorzej. Nvidia, pomimo swojej pozycji, może sama sobie nie poradzić z dorżnięciem AMD, ale jeżeli Intel wyprodukuje wreszcie iGPU, które wyraźnie wyprzedzi APU AMD, a są na dobrej drodze, to będzie koniec czerwonych i już tylko równia pochyła w dół.
@aihS
Jesli chodzi o obslugiwane funkcje z DX12 to zieloni niby gora, ale GCN obsluguje “async compute”, ktore bywa dosc szeroko wykorzystywane na konsolach i ktore moze dac kopa na PC. Z kolei tego zieloni nie maja stad nizsze niz sie spodziewano wyniki tym “grywalnym benchmarku”. Ostatecznie, efekt taki, ze AMD w DX12 dogania (czasem przegania) nV, ktore ma/miala lepiej zoptymalizowane sterowniki juz na DX11.
@BlahFFF
Ale tu mówisz o serii 9xx. W tym roku będzie Pascal i znów “zieloni górą” 😉 a oprócz tego benchmarka to nic innego nie ma, więc jak dla mnie to żaden odnośnik. Trzeba czekać na konkretne tytuły dużych twórców.
@jediwolf
Od strony technicznej to podobno nie jest “rocket science”. Przerobienie enginu to zadanie dla 3-4 osób na kilka miesięcy.
Ale to zasłyszane, ja się na tym nie znam.
@Fantus
Nie wiem ja tam słyszałem że w ich enginie hax haxem goni. Ale to było o W2, W3 powinien nowszej wersji używać, pytanie na ile to poczyścili 🙂
@Wyspa
Jak wiadomo nie ma nic trwalszego od prowizorki więc najprawdopodobniej zanotowali przyrost tego typu rozwiązań.
@aihS
No wiadomo, naprawia się dopiero wtedy kiedy trzeba coś nowego zaimplementować i okazuje się ze wszystko się sypie…
Gorzej jak hax siedzi tak głęboko ze trzeba nagle połowę engina rozwalić i złożyc od nowa 😀
I tylko skromne 18GB (PS4). Można by rozważyć usługę dystrybucji ich łat pocztą – Polska B, C i D czeka!
Pewnie dałoby się jeszcze na tym zarobić.
@/mamrotha
A co, hodujesz gołębie?
W książce “What if?” którą polecałem w listopadzie jest też z grubsza rozpisane> co i jak.
@furry
Nie, ale sklejam drony
@furry
Masz z tym coś wspólnego?
@aihS
wat