Kosmici mylą wideo podcast z grą w klasyczne zręcznościówki z deklaracją wojny ze strony ludzkości, po czym ruszają do boju….
Poza pikselami występują: Adam Sandler, Kevin James, Michelle Monaghan, Peter Dinklage, Josh Gad, Brian Cox – czyli kaszanka średniego budżetu. PIXELS: na ekranach latem 2015.
Niech się Nitek nacieszy pikselową orgią.
ps. Obrazek taki bo wiecie, seks sprzedaje wszystko – nawet piksele.
ps. Obrazek taki bo wiecie, seks sprzedaje wszystko – nawet piksele.
Seriously WTF?
@Yerz
srsly, badania to wykazują
@/mamrotha
co nie zmienia faktu że wśród szanujących się firm (czyli niestety w polsce rzadkość) trendy zmieniły się na tyle że reklama “dupami” jest uznawana za niesmaczną :). Teraz promuje się określony lifestyle z którym maja identyfikować się klienci ;]
@Wyspa
Teraz czyli od jakichś lat 90 na zachodzie, no dobra może końcówki 90. Pierwsza chyba Coca-Cola była jeśli dobrze kojarzę.
@Garett
Tja…Marlboro już dawno temu (lata 50-te?) robiło reklamę z kowbojem.
@slowman
Trochę nie o to chodzi. Marlboro sprzedawało męskie papierosy dla męskich mężczyzn, i w zasadzie tyle. Coca-Cola zaczęła sprzedawać “lifestyle” jeśli tak to można nazwać. Zwróć uwagę, rodzinne święta (ciężarówka coli), 90% reklam, siądź z rodziną do obiadu i napij się coca-coli, itp.itd. Cola sprzedaje się na takich wartościach i to widać w ich kampaniach. Pepsi żeby nie brnąć w wyniszczającą wojnę o ten sam segment rynku sprzedaje młodzieżowy lifestyle, piłkarze, młodość, zabawa itd. idzie w innym kierunku. Jedynie w okresie letnim okładają się po równo, bo wiadomo większa sprzedaż napojów wtedy wpada. No i stosunkowo niedawno na ten wydawałoby się zamknięty i zdominowany rynek wpadł RedBull ze sportami ekstremalnymi i zrobili na tym kokosy.
@Garett
Oj, wydaje mi się że co jak co, ale Cola sprzedawać lifestyle zaczęła dużo dużo wcześniej.
Pamiętam jakiś stary telewizyjny program świąteczny dla dzieci z udziałem Walta Disneya (z lat 50.?), gdzie w środku programu nagle Walt mówi “a teraz dzieci bierzemy i pijemy colę, bo cola jest fajna” (taki “blok reklamowy”).
To Cola w latach 30. stworzyła dzisiejszy wizerunek Świętego Mikołaja.
Prawdę mówiąc, (poza Playboyem, bielizną itp. 😉 ) podejrzewam że żaden produkt istniejący więcej niż dekadę nie idzie w cycki.
@MusialemToPowiedziec
na jajka też dobrze działa
https://youtu.be/d5iESuGhL-A
@Garett
Męskie papierosy i rodzinny napój. Wszędzie tu widzę, że jak wybiorę dany produkt, to będę taki jak ci, którzy go reklamują. Ewentualnie kupuję produkt, bo się identyfikuję z wartościami przez niego reprezentowanymi. Nie widzę różnicy.
@/mamrotha
zapewne badania amerykańskich naukowców 🙂
@Probabilistyk
Myślałam o niemieckich 😉
@Beti
aż drugi raz zerknąłem na obrazek tytułowy 😉
@Probabilistyk
“Profesor w radiu mówił, że..” – wg. mojej śp. babci to uwiarygadniało każdą opinię. 🙂
@Probabilistyk
Redaktorów portali internetowych 🙂
Adam Sandler idzie na rekord Złotych Malin. Za to coś ma nominacje w kieszeni 🙂
1:38 Unlock Lady Lisa at dojoquest.com? OK
EDIT: A nie, brak urządzeń D-:
sony to troche taki ubisoft? nie, czekaj… far kraj
Kuniu, dej łobrazki w komciach 😀