Nvidia ma w swoich kartach sprzętowe wspomaganie czasów wyświetlania klatek (frametimes), przez co zminimalizowany został mikro-sttutering. AMD problem znało od dawna, ale myślało, że konkurencja również się z tym boryka. Dopiero jak Nvidia (za pomocą FCATa) wyciągnęła sprawę na światło dzienne, AMD załatwiło sprawę, ale programowo- co widać, bo karty Nvidii nadal są stabilniejsze na tym polu.
AMD ma swoje Mantle (i chwała im za to), Nvidia w odpowiedzi mocno zoptymalizowała swoje sterowniki przez co nawet na DX11 ich karty prześcigają konkurencję na Mantle. Sterowniki AMD nadal kuleją (niedawno poleciłem szwagrowi kartę tej firmy i co rusz ma BSODy).
Pacz_Psy sprawiają multum problemów na kartach AMD (akurat przypadek tej gry to niewielka szkoda).
Żeby nie było, że demonizuję AMD:
niektóre z ich kart są kompatybilne z Adaptive-Sync, które weszło do standardu VESA. Za jakiś czas można spodziewać się wysypu monitorów z tą technologią. Nvidia ma swoje G-Sync, które odstrasza ceną i skoro do dzisiaj nie zdobyło popularności, to tym bardziej nie zdobędzie, gdy A-Sync stanie się standardem.
Teoretycznie Nvidia również może wspierać A-Sync, tylko czy to zrobi, skoro tyle kasy wtopili w opracowanie własnego rozwiązania?
ale popracowali nad fizyką czołgów 😀 czołg jedzie po wybojach a lufa chodzi tak samo jak cały kadłub, jakby to II wojna była i jeszcze nie wymyślono stabilizacji 😀 nie, dziękuję. Also współczesne czołgi są nudne.
Mam na myśli to, że na początku CBT było ubogo jak to w becie, ale generalnie fajnie. Później frakcja neofitów z WOTa zaczęła robić raban na forum i WT zaczęło przypominać WOT. Różnica między tymi dwiema grami powinna być jak między CSem a Red Orchestrą, a w pewnym momencie obie przypominały CSa. Nie oceniam, która lepsza tylko powinny być różne a te, za przeproszeniem, ćwoki na forum chciały sobie z WT nowego WOTa zrobić. Z tego powodu nie widziałem sensu w dalszym uczestnictwie w CBT tym bardziej, że obowiązywało mnie NDA troszkę krępujące ręce w kwestii krytyki.
Zainstalowałem, pograłem i stwierdziłem że nuda, miałem nadzieję że będzie to coś innego niż WoT a tu dostaję coś na podobieństwo, WoT mi się chwilowo znudził więc i w WT grać się niestety nie chce… A miało być tak pięknie:(
Problem w tym, że Red Orchestra się gorzej sprzedaje, a przy f2P baza użytkowników ma ogromne znaczenie. Ale przecież w WT mają kilka poziomów realizmu i nic nie stoi na przeszkodzie by na poziomie symulacja była red orchestra a na arcade CS. A na razie całość jest chaotyczna, losowa i nijaka. A różnice między poziomami sprowadzają się w praktyce tylko do spotowania.
Tak jak napisałem nie mam obecnie rozeznania. Czasem oglądam WT na jutubie i jedyne co przypadło mi do gustu to tryb SIM na mapie Kursk – tego dokładnie od tej gry oczekiwałem.
Informujemy, iż gikz.pl używa plików cookies aby ułatwić użytkownikom korzystanie z zasobów strony. Pliki cookies są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które mogą być odczytane przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki cookies są nieszkodliwymi dla użytkownika i jego komputera plikami tekstowymi. Pliki te dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych funkcji strony. Odwiedzający ma możliwość wyłączenia ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności i plikach Cookies
Dalsze korzystanie ze strony gikz.pl, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookies w ramach strony gikz.pl Rozumiem, zamknij ten komunikat
Obsidian, więc wciąż tli się we mnie nadzieja, że kiedyś w końcu pojawią się smoki.
Tanks vs dragons… Ten tytuł mógłby chwycić.
@Mindestens
A może World of Dragons? 😉
Ładnie wygląda, ale destrukcja biedna!
Podobnie budynki sypały się w Bad Company 2.
Którą grafę byście wybrali – GTX 770 czy R9 280x ?
@bart-osz
Tu się zaczyna ostatni wątek: https://www.gikz.pl/artykuly/wpisy/co-jest-grane-ten-dzien-tygodnia/#comment-86561
@bart-osz
Nvidia ma w swoich kartach sprzętowe wspomaganie czasów wyświetlania klatek (frametimes), przez co zminimalizowany został mikro-sttutering. AMD problem znało od dawna, ale myślało, że konkurencja również się z tym boryka. Dopiero jak Nvidia (za pomocą FCATa) wyciągnęła sprawę na światło dzienne, AMD załatwiło sprawę, ale programowo- co widać, bo karty Nvidii nadal są stabilniejsze na tym polu.
AMD ma swoje Mantle (i chwała im za to), Nvidia w odpowiedzi mocno zoptymalizowała swoje sterowniki przez co nawet na DX11 ich karty prześcigają konkurencję na Mantle. Sterowniki AMD nadal kuleją (niedawno poleciłem szwagrowi kartę tej firmy i co rusz ma BSODy).
Pacz_Psy sprawiają multum problemów na kartach AMD (akurat przypadek tej gry to niewielka szkoda).
Żeby nie było, że demonizuję AMD:
niektóre z ich kart są kompatybilne z Adaptive-Sync, które weszło do standardu VESA. Za jakiś czas można spodziewać się wysypu monitorów z tą technologią. Nvidia ma swoje G-Sync, które odstrasza ceną i skoro do dzisiaj nie zdobyło popularności, to tym bardziej nie zdobędzie, gdy A-Sync stanie się standardem.
Teoretycznie Nvidia również może wspierać A-Sync, tylko czy to zrobi, skoro tyle kasy wtopili w opracowanie własnego rozwiązania?
ale popracowali nad fizyką czołgów 😀 czołg jedzie po wybojach a lufa chodzi tak samo jak cały kadłub, jakby to II wojna była i jeszcze nie wymyślono stabilizacji 😀 nie, dziękuję. Also współczesne czołgi są nudne.
@serafin
Widziałem, że mocno tam ciśniesz w WT. Mnie strasznie zniszczyły błędne decyzje we wczesnej becie i mam problemy żeby się zmusić a chyba jest lepiej?
@aihS
Wyjaśnij co masz na myśli. Ja powiem szczerze wolę WOT 🙂
@gunar
Mam na myśli to, że na początku CBT było ubogo jak to w becie, ale generalnie fajnie. Później frakcja neofitów z WOTa zaczęła robić raban na forum i WT zaczęło przypominać WOT. Różnica między tymi dwiema grami powinna być jak między CSem a Red Orchestrą, a w pewnym momencie obie przypominały CSa. Nie oceniam, która lepsza tylko powinny być różne a te, za przeproszeniem, ćwoki na forum chciały sobie z WT nowego WOTa zrobić. Z tego powodu nie widziałem sensu w dalszym uczestnictwie w CBT tym bardziej, że obowiązywało mnie NDA troszkę krępujące ręce w kwestii krytyki.
@aihS
Zainstalowałem, pograłem i stwierdziłem że nuda, miałem nadzieję że będzie to coś innego niż WoT a tu dostaję coś na podobieństwo, WoT mi się chwilowo znudził więc i w WT grać się niestety nie chce… A miało być tak pięknie:(
@crisi91
A sprawdzałeś coś poza trybem zręcznościowym?
@aihS
Ale jest różnica w Wot trzeba mieć skill WT to lotto 🙂
@gunar
Nie bez powodu nawiązałem do CSa i Red Orchestry. Ja wolę to drugie i tego właśnie szukałem w WT.
@aihS
Problem w tym, że Red Orchestra się gorzej sprzedaje, a przy f2P baza użytkowników ma ogromne znaczenie. Ale przecież w WT mają kilka poziomów realizmu i nic nie stoi na przeszkodzie by na poziomie symulacja była red orchestra a na arcade CS. A na razie całość jest chaotyczna, losowa i nijaka. A różnice między poziomami sprowadzają się w praktyce tylko do spotowania.
@gunar
Tak jak napisałem nie mam obecnie rozeznania. Czasem oglądam WT na jutubie i jedyne co przypadło mi do gustu to tryb SIM na mapie Kursk – tego dokładnie od tej gry oczekiwałem.
Ta gra będzie za darmo?
@walec
Tak
http://aw.my.com/?lang=pl_PL
@gunar
Nie żebym się na to jarał.
Przestraszyłem się po prostu że ktoś chciałby za to pieniądze…
Jedyny silnik jaki uznaję do takich gier to Frostbite. Bądź to, co ma minecraft