4 myśli nt. „Obejrzyj sobie misję poboczną z Sniper: Ghost Warrior 3”
Mariotto
Widać że misje poboczne też będą miały swój klimat w tej grze. Do tego nie będą takie proste i ciekawe jak będzie można się w nie zagłębić, mam na myśli w jaki sposób mamy je zdobywać. Mnie się to podoba bo widać że CI Games się stara i dba nawet o takie szczegóły jak światła w samochodzie czy prędkościomierz. Ciekawe co z tego wyjdzie tym razem.
Wiadomo, co wyjdzie. Poprzednie Snajpery były COD wannabe (z odrobiną Sniper Elite), a ten jest Far Cry wannabe. Chociaż nie pamiętam, czy FC3 dbał “o takie szczegóły jak światła w samochodzie czy prędkościomierz”. Większość (wszystkie?) elementów rozgrywki widzieliśmy już gdzieś indziej, w lepszym wykonaniu. CI Games zajmuje się chyba głównie kopiowaniem, bo i najlepsza ich gra to (gorszy) klon innej.
Ale skoro hajs się zgadza, to kim jestem, by oceniać.
Ten materiał wygląda już całkiem obiecująco, ale i tak im nie ufam. Niby tryb wyzwania, a same pojedyncze patrole rozstawione od siebie na tyle daleko, żeby nasz snajper mógł spokojnie wybić wszystkich po kolei. To, czy w tym trybie przeciwnicy również mają poważną wadę wzroku i słuchu wyjaśnione nie zostało.
Do tego dochodzi najmniej realistyczny element: jelonek na drodze. Nie chodzi o to, że nie uciekł, tylko że nie skoczył prosto na auto aby chociaż urwać lusterko boczne, nie bacząc na liczne złamania. Ale może auto za wolno jechało…
Informujemy, iż gikz.pl używa plików cookies aby ułatwić użytkownikom korzystanie z zasobów strony. Pliki cookies są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które mogą być odczytane przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki cookies są nieszkodliwymi dla użytkownika i jego komputera plikami tekstowymi. Pliki te dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych funkcji strony. Odwiedzający ma możliwość wyłączenia ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności i plikach Cookies
Dalsze korzystanie ze strony gikz.pl, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookies w ramach strony gikz.pl Rozumiem, zamknij ten komunikat
Widać że misje poboczne też będą miały swój klimat w tej grze. Do tego nie będą takie proste i ciekawe jak będzie można się w nie zagłębić, mam na myśli w jaki sposób mamy je zdobywać. Mnie się to podoba bo widać że CI Games się stara i dba nawet o takie szczegóły jak światła w samochodzie czy prędkościomierz. Ciekawe co z tego wyjdzie tym razem.
@Mariotto
Wiadomo, co wyjdzie. Poprzednie Snajpery były COD wannabe (z odrobiną Sniper Elite), a ten jest Far Cry wannabe. Chociaż nie pamiętam, czy FC3 dbał “o takie szczegóły jak światła w samochodzie czy prędkościomierz”. Większość (wszystkie?) elementów rozgrywki widzieliśmy już gdzieś indziej, w lepszym wykonaniu. CI Games zajmuje się chyba głównie kopiowaniem, bo i najlepsza ich gra to (gorszy) klon innej.
Ale skoro hajs się zgadza, to kim jestem, by oceniać.
@lemon
Ja tam chwalę sobie Terrorist Takedown 2, mam takie guilty pleasure – czytam Remigiusza Mroza i gram w gry CI Games 😛
Ale w Biedrze widziałem kolejne gry z serii “Shootery wszechczasów” więc wygląda na to, że hajs się faktycznie zgadza, 9.90 za 3-4 gry, zawsze coś.
Ten materiał wygląda już całkiem obiecująco, ale i tak im nie ufam. Niby tryb wyzwania, a same pojedyncze patrole rozstawione od siebie na tyle daleko, żeby nasz snajper mógł spokojnie wybić wszystkich po kolei. To, czy w tym trybie przeciwnicy również mają poważną wadę wzroku i słuchu wyjaśnione nie zostało.
Do tego dochodzi najmniej realistyczny element: jelonek na drodze. Nie chodzi o to, że nie uciekł, tylko że nie skoczył prosto na auto aby chociaż urwać lusterko boczne, nie bacząc na liczne złamania. Ale może auto za wolno jechało…