Dostałem zaproszenie drugiego dnia bety. Pograłem sporo i muszę powiedzieć, że jest nieźle. Nie jest to gra która wciaga na długie godziny grindu, ale codziennie parę meczyków działa kojąco. Gejmplaj jest bardzo solidny, postacie ciekawe i zróżnicowane, do tego stopnia że można by powiedzieć że gra ma 21 trybów.
Z rzeczy które mogą odrzucać starych wyjadaczy FPS to brak KDA drużyn i niski tick rate (20). Jest osobisty KDA ale on gówno znaczy bez kontekstu meczu. Blizzard, z drugiej strony ,miał dobre powody żeby z niego zrezygnować. Gra nie polega za bieganiu za fragami jak wiele innych shooterow, lecz stworzeniu optymalnej do sytuacji kompozycji herosów, pchania wózka i adaptacji do kontry przeciwnika.
Informujemy, iż gikz.pl używa plików cookies aby ułatwić użytkownikom korzystanie z zasobów strony. Pliki cookies są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które mogą być odczytane przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki cookies są nieszkodliwymi dla użytkownika i jego komputera plikami tekstowymi. Pliki te dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych funkcji strony. Odwiedzający ma możliwość wyłączenia ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności i plikach Cookies
Dalsze korzystanie ze strony gikz.pl, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookies w ramach strony gikz.pl Rozumiem, zamknij ten komunikat
Dostałem zaproszenie drugiego dnia bety. Pograłem sporo i muszę powiedzieć, że jest nieźle. Nie jest to gra która wciaga na długie godziny grindu, ale codziennie parę meczyków działa kojąco. Gejmplaj jest bardzo solidny, postacie ciekawe i zróżnicowane, do tego stopnia że można by powiedzieć że gra ma 21 trybów.
Z rzeczy które mogą odrzucać starych wyjadaczy FPS to brak KDA drużyn i niski tick rate (20). Jest osobisty KDA ale on gówno znaczy bez kontekstu meczu. Blizzard, z drugiej strony ,miał dobre powody żeby z niego zrezygnować. Gra nie polega za bieganiu za fragami jak wiele innych shooterow, lecz stworzeniu optymalnej do sytuacji kompozycji herosów, pchania wózka i adaptacji do kontry przeciwnika.