Panie i Panowie, Bugbear Entertaiment rozdaje pod stołem dostępy do NCG! Mówimy oczywiście o dostępach dla osób, które postanowiły sypnąć groszem na produkt w fazie pre-alpha. Dlaczego pod stołem ? Ano dlatego, że w sklepie Steam nie ma takiego produktu. Jednak używając, otrzymany e-mailem, klucz możemy pobrać produkt w wersji pre-alpha (1.2GB).
Nie tracąc czasu zassałem swoją kopię i trzasnąłem kilka fotek dla szanownego grona. Od razu uprzedzam, że rozdzielczość screenów to 1366×768. Przez najbliższe dwa tygodnie zamieniłem pieca na laptopa i tylko tyle mogę z niego wykrzesać. Galeria na samym dole niusa.
Co otrzymujemy w obecnej wersji ?
– 2 modele aut (oba z napędem na tylną oś)
– 3 trasy (tak naprawdę to 2 + 1 arenę rodem z Destruction Derby)
– Wrażenie, że finalny produkt będzie warty wydanej kasy 🙂
Z 30 minut jakich poświęciłem do tej pory mogę powiedzieć, że:
- rozwałka jest przednia,
- model jazdy ciągle mocno arcadeowy,
- AI można powiedzieć, że jest – komputer podejmował sporadyczne próby walki na trasie, zapewne zostanie dopracowane,
- model zniszczeń jest bardzo zaawansowany i wygląda na to, że otoczenie również będzie można demolować.
Ma być dostępne w early access najpóźniej jutro.
Good! Im więcej różnych samochodówek na PC, tym lepiej. Dawno nie grałem w żadną rozwalankę samochodową… ostatnio chyba przy okazji Destruction Derby w latach 90 😛
@betterstranger
No to to jest identyczne tylko dołożyli parę poligonów przez 20 lat.
@aihS
Dziwne jest to, że nikt inny wcześniej na ten pomysł nie wpadł.Edit. Dobra po komentarzach aihSa cofam to 🙂
@Probabilistyk
No jak to? A ci sami autorzy robiący dwie części Flatouta?
@aihS
Mi DD kojarzy się głównie z arenkami gdzie robi się mega rozpiździel, a takich mapek w Flatoutach chyba nie było (chyba bo mogę nie pamiętać).
@Probabilistyk
Były w Flatout 2 na pewno.
@aihS
+ wyrzucanie kolesia na jakieś rampy i cele, żeby farmić punkty.
@Nitek
Aaa… ragdoll pamiętam, coś mi pamięć zaczyna wracać 🙂
@Probabilistyk
Musiał Cię walec nieźle poczesać 😀
@Nitek
Tia młot mnie wzruszył, a walec zniszczył 😉
Jaka specyfikacja lapka? Giera się nie cięła?
@quross
iCore-5 4200U, Radeon HD8850M 2GB DDR5, 8GB RAM. Ustawienia – 1366×768 prawie wszystko na high, poza AA. Na trasach z 24 pojazdami były sporadyczne spadki poniżej 30fps (nawet do 18fps), na trasach z 12 pojazdami raczej stabilne 30-40 fps.
Jazda trochę ssie, ale rozpierducha to pięknie wynagradza 🙂