Minimalne wymagania Zaawansowanego konfliktu zbrojnego

Nitek dnia 20 października, 2014 o 9:20    23 

Są chyba dość zaawansowane.

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 810 @ 2.80 GHz or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450 @ 1GB / ATI Radeon HD 5870 @ 1GB or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 55 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible

Dodaj komentarz



23 myśli nt. „Minimalne wymagania Zaawansowanego konfliktu zbrojnego

        1. Stah-o

          @MusialemToPowiedziec

          To brawa dla osób profilujących kod, ale to i tak niczego nie zmienia 🙂
          Kiedyś, w dobie 32-bitowych OSów – 4GB to był limit obsługi, jednak w przypadku 64-bitowych te limity są zwiększone już od najbardziej podstawowej wersji Łindoła, a jeśli dodasz do tego fakt, że wykorzystanie pamięci jest przecież dynamiczne i nie da się zapanować nad pełną kontrolą adresowania nie powinno dziwić, że producent chce mieć jakieś pole manewru.

          1. MusialemToPowiedziec

            @Stah-o

            Jeżeli nowy CoD będzie używać tych 6 GB to ok.

            Ja tylko przypominam, że poprzednia gra sztucznie zawyżała wymagania, wymagając 6 giga nigdy ich nie używając poza momentem odpalenia pliku KasaTworcyRamuZaTesta.exe (dobra, nie wiem czy dostali za to kasę), który nie pozwolił odpalić Ghost.exe jeżeli się nie miało tych 6 GB.

    1. lehusan

      @Nitek

      RECOMMENDED:
      OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
      Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz
      Memory: 8 GB RAM
      Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 @ 4GB
      DirectX: Version 11
      Network: Broadband Internet connection
      Hard Drive: 55 GB available space
      Sound Card: 100% DirectX 9.0c Compatible 16-bit
      Additional Notes: Field of View ranges from 65°-90°.
      (steam)

Powrót do artykułu