Marketingowych porażek Xbox One ciąg dalszy

aryman dnia 2 listopada, 2013 o 14:36    9 

Ups, znowu to zrobili…

Najnowsza konsola Microsoftu nie ma ostatnio dobrej passy: okazało się, że CoD (tak, ta gra na silniku mającym już ponad 10 lat…) będzie działał w natywnych 720p (PS4 obsłuży dwa razy tyle pixeli, czyli 1080p); podobnie sytuacja będzie wyglądała z BF4 ( prawdopodobnie 720p na Xbone vs 900p na PS4). I jeszcze te niezręczne reklamy… Tym razem w roli głównej Major Nelson i event BF4 na Xbox One, podczas którego gracze z USA zmierzą się z graczami z Europy:

Wszystko gra? To zerknijcie jeszcze raz, na 54 sekundę i prawy, górny róg ekranu gdzie pojawia się instrukcja jak wejść do Battleloga – przyciskiem Backspace. Miało być tak pięknie, ale znów znaleźli się złośliwcy (“(…) to nie ludzie, to wilki…”) oglądający wszystko zbyt uważnie.

Reklama wydarzenia promującego Xbox One, logo Xbox w lewym rogu, a gameplay z PC. O tempora, o mores!

Dodaj komentarz



9 myśli nt. „Marketingowych porażek Xbox One ciąg dalszy

    1. MusialemToPowiedziec

      @mokraTrawa

      Mała szansa. Z jednej strony, sklepy donoszą o dwukrotnie większych zamówieniach na PS4. Z drugiej strony, była ta listy najbardziej kupowanych gier – tam też PS4 prowadzi, a to były gry sprzedawane tylko w pro-xboxowych Stanach.

      Choć nie jest to niemożliwe.

Powrót do artykułu