Lara skacze tu i tam + kwadrans rozgrywki

Nitek dnia 21 września, 2015 o 16:22    35 

Czytaj, nowy bombastyczny zwiastun Rise of Tomb Raider.

Znam jedną osobę, która zagra.

Dodaj komentarz



35 myśli nt. „Lara skacze tu i tam + kwadrans rozgrywki

  1. Revant

    Nie wiem dlaczego ale pierwszy filmik włącza mi się jakaś ckliwa pioseneczka z jakiegoś filmu The Last 5 years. Coś u mnie nie tak, czy ja nie ogarniam żartu? O_o

    sam filmik z rozrywki – “nic się nie stało”, czyli dostaniemy dokładnie to samo tylko w innych szatach. Mi się pierwowzór tak se podobał, więc kontynuacje odpuszczę.

      1. aihS Webmajster

        @lemon

        Smuteczek bo testowałem Batmana na PC, smakował jak kurczak.

        A tak na serio to smuteczek bo nie wiem po co komu ta czasowa ekskluzywność. A co do bety to wątpię. Tak czy inaczej wyeliminowanie błędów wersji xboxowej nijak ma się do błędów, które będą specyficzne dla PC i otwartej architektury. Już jak bawić się w takie przytyki to raczej wszyscy będziemy betatesterami wersji PS4 😀

  2. lemon

    Lara ma tu ile, 19 lat? I w 3 sekundy zabija dorosłych facetów, wyszkolonych najemników. Niektórzy z nich nie potrafią trafić do niej serią z karabinu, kiedy ta tuż obok masakruje im kolegów za pomocą czekana. Ułożyłem wierszyk:

    Trach – właśnie pękł kołek
    do zawieszania niewiary,
    która spadła w przepaść i już się nie podniosła,
    w przeciwieństwie do Lary.
    🙂

      1. lemon

        @aihS

        Radzę sobie. Po prostu pewne rzeczy przechodzą, a inne nie (przypomina mi się, co pisałeś o MGSV). Umowność też ma swoje granice. Lara taka jak ją pokazują nie pasuje w ogóle do obranej konwencji i mnie to gryzie, bo żałuję ciekawej gry, którą TR mógłby być, gdyby nie był shooterem. Przy czym shootery starają się jakoś swoją rozwałkę uzasadnić, nie wciskając z poważną miną kitu o wrażliwej dziewczynie.

    1. furry

      @lemon

      Mnie bardziej bolał crafting, modyfikacja broni półautomatycznej przy ognisku za pomocą paru kamieni.

      Dlatego takie rzeczy wolę w klimatach fantasy, bardziej do mnie przemawia, że znalazła jakieś mega-włókna w lesie i zrobiła upgrade cięciwy, albo karwasze z podbrzusza upolowanego bawoła. W ostateczności wszystko można wytłumaczyć magią.

              1. Klucznik

                @aihS

                Wiedziałem, że zapomniałem o czymś bardzo ważnym. Cały czas mówiłem na głos: “Coś jest nie tak, czegoś (kogoś) brakuje”. Teraz już wiem. 😛

                Ale tak poważnie, to w przeciwieństwie do mnie, Ty masz stały “kontakt z bazą”, więc nie potrzebujesz odprawiać sekciarskich rytuałów raz w miesiącu by przyzwać De Kunia w prawdziwej postaci. 😉

    2. Wyspa

      @lemon

      Nah teraz jest już dobrze… w ostatniej części były “cierpienia Lary” i te napierdalanie w marynarzy pasowało jak pięść do oka… ale w tej części Lara powinna już badassowieć więc jest ok… przypominam że w Tomb Raider I i II rozwalało się tygrysy, najemników i dinozaury napierdalając backflipy 😀

      1. MusialemToPowiedziec

        @Wyspa

        O, Wyspa nie obejrzał filmiku, co to lemon podrzucił, więc tylko podrzucę najważniejszy numerek – liczba facetów brutalnie zamordowanych przez Larę w 1996 roku: 5 😉 .

        Ale racja, ogólnie im większy numerek przy Tomb Raider, tym więcej tych trupów było.

        1. Wyspa

          @MusialemToPowiedziec

          Ok owszem nei strzelało się tak czesto do Ludzi ale przypominam że strzelało się do wilków, krokodyli, tygrysów, centaurów, demonów (ONI), T-Rexów, Velociraptorów, mutantów… i tak mogę wymieniać.
          W Tomb Raider 2 to nawet smoka się utłukło, jakoś mi się wydaje że w tym zestawieniu najemnik nie wypada jakoś super imponująco 😛

            1. Wyspa

              @MusialemToPowiedziec

              Nie no to w wersji z 2013 ta sprzeczność między ukazaniem bohaterki a tym co robi w praktyce była rażąca. Ale w tej części powinna już po poprzednich doświadczeniach już tylko coraz bardziej baddasowieć więc mnie tam już jej zabijanie nie dziwi (chyba że powtórzą motyw z “ojejku jekju jestem tylko kobietą archeologiem, co ja zrobię!”). Mało tego nie będę pocieszony jeżeli nie napotkamy czegoś do ukatrupienia co jest co najmniej rozmiaru T-Rexa 🙂

      2. lemon

        @Wyspa

        W “starych” TR backflipy podczas naparzania z pistoletów mieściły się w konwencji. W końcu biegało się tam cycatą do przesady laską i mierzyło z nadnaturalnym złem oraz zwierzakami, które zamieszkiwały zwiedzane ruiny. Komiksowość, umowność, przymrużenie oka. TR z 2013 to pierwsza gra w serii, która stara się opowiedzieć coś na serio, ale sam zauważyłeś, co z tego wyszło. Zobaczymy, czy rzeczywiście “zbadassowiała” – na razie tego nie widzę.

Powrót do artykułu