Ktoś się spodziewał, że będą też elementy shootera FPS?
Niektóre z nich to konkretne panoramy na które nie starcza moc monitora i monitora sąsiada. Mając to na względzie pogłaszczcie ŚPM, by otworzyć shoty w pełnych rozmiarach. Redaktory Polygonu, który ogarnął zaprezentowane demo własnymi organami, napisał w swych wrażeniach, że wnętrza statków są pieczołowicie zrealizowane, wszystko jest animowane i wszystko do czegoś służy. Ponadto był zachwycony faktem, że pilot poddany zbyt dużemu przeciążeniu może omdleć, co owocuje mocnym ograniczeniem widoczności grającego. Widoczne to było na filmiku, który jest na końcu wpisu. Kolejne planowane moduły gry mają wprowadzić obsługę statków z większą załogą, pilotami obsługiwanymi przez AI, a także elementami FPS, które będą miały mieć miejsce podczas wbijania na wrogi statek.
No to obrazki.
Niech kampania singlowa będzie w połowie tak dobra jak Wing Commander 2 to zacznę rzucać pięniędzmi
@Yosh
obawiam się, że SC jest bardziej nastawiony na MP, choć/ singiel tez ma być.
X:Rebirth tez na statycznych klatkach wygladalo swietnie i mienilo sie na pokazowym gameplayu. Mimo wszystko trzymam kciuki.
@xyfka
i tego się obawiam, że może być kiepa na miarę X-rebirth.
Poczekam , aż wyjdzie i ludzie ograją.
Na niektórych fotkach kokpit wygląda jak Viper Mk II z BSG i człowiek zaczyna sobie marzyć…