Kilka nowych jRPG-ów pojawi się na PC

Zetsubou-san dnia 21 grudnia, 2015 o 16:20    14 

Dzięki japońskiemu konwentowi Jump Fest dowiedzieliśmy się, że na zachód zmierzają następujące produkcje. Część z nich zobaczymy także na PC.

      • God Eater Resurrection (PS4/PSV/PC)
Spoiler! Pokaż
    • God Eater 2 Rage Burst (PS4/PSV/PC)
Spoiler! Pokaż
    • One Piece: Burning Blood (PS4/PSV/PC/XBO)
Spoiler! Pokaż
    • Gundam Extreme Vs-Force (PSV)
Spoiler! Pokaż
    • Tales of Berseria (PS4/PC)
Spoiler! Pokaż
    • JoJo’s Bizarre Adventure: Eyes of Heaven (PS4)
Spoiler! Pokaż

 

Dodaj komentarz



14 myśli nt. „Kilka nowych jRPG-ów pojawi się na PC

        1. michau

          @krukuz

          Sam co do zasady wolę “zamknięte” erpegi, ale ten świat się wręcz prosi o sandboxa. Nie jest potrzebny levelscalling bo z góry wiadomo gdzie pływają najsilniejsi, istnieje wiele frakcji, mnóstwo postaci (nie uważam że trzeba wymyślać nowe i tak trudno spamiętać istniejące :)), ciekawych umiejętności i można tak wymieniać w nieskończoność. Dla mnie największą zaletą One Piece jest właśnie ten świat pełen wzajemnie rywalizujących ze sobą postaci i stronnictw i to dla nich czytam te mangę. Bardziej ciekawi mnie to dzieje się na w tle niż trochę zgrane przygody słomianych. Fajnie byłoby móc stworzyć sobie własnego pirata, zdobyć owoc, zebrać załogę i samemu porozrabiać na Grand Line :).

          1. Revant

            @michau

            O, widzę, że fani OP 😀 zgadzam się, że taki soczysty rpg dałoby się zrobić na bazie lore, jednak pamiętajcie, że mimo całej fajnej historii to jednak walki są najczęściej głównym motywem. Jeżeli zrobili by system rpg to pewnie stracilibyśmy mnóstwo dynamiki, a taki One Piece: Pirate Warriors 3 daje świetne poczucie poszczególnych umiejętności i ataków. Ja bym raczej widział taką grę ala Sid Meier’s Prates, gdzie głównie poruszamy się po mapce, a w momencie jakieś bitwy to przenosimy się na mapki rodem z OP:PW3. Elementy rpg ograniczyłbym tylko do stworzenia wyglądu własnej postaci, opcji dialogowych i delikatnego systemu rpg oparte tylko na samych skillach, w głównej mierze atakach i buffach. To byłoby coś 😀

Powrót do artykułu