Dodaj komentarz



11 myśli nt. „Hajp ostateczny na DLC ostateczne, Ostateczna rozgrywka

        1. lehusan

          @Epipodiusz

          To samo miałem. Tutaj w wątku opisany sposób http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150494014306265/21/ zmieniasz nazwę jednego pliku (sporego, bo 1.2gb), gra go nie ładuje – i witaj płynności, żegnaj zżeranie pamięci…Plik to weaponschunks.sb, gdzieś tam w folderze z grą siedzi. Wiele osób potwierdza, że rozwiązuje to w 100% problem z memory leakiem, w tym ja. Jedyny minus to taki, że tracisz niektóre dźwięki na mapach (przykładowo dźwięku przeładowania m416, bramek z detektorem metali na op locker). Jest obawa o bana za ingerencję w pliki gry, ale dotąd nie uświadczyłem. Oczywiście także jadę na bebechach AMD.

          1. BlahFFF

            @lehusan

            U mnie, na nVidii i Intelu problemu nie ma. Z drugiej strony, gra na SSD a ten plik ponoc (samemu nie chcialo mi sie sprawdzac) jest dosc instesywnie uzywany.

            PS. Swoja droga, probowalem ostatnio przeniesc swap z SSD na HDD i BF4 juz tak ladnie wspolpracowac nie chcial.

    1. Wyspa

      @borianello

      BF2142 bym sobie nawet popykał… dobre wspomnienia, jak na tamte czasy rewelacyjny gameplay (te wszyztskie nowe zabawki, jak drony, hover tanki czy kapsuły desantowe to było takie wow). Szkoda że tu pewnie tylko jakieś smaczki dadzą… a no i BF4 nie mam :D.
      Na szczęście zbliża się Battlefront (dzizas oby nie zwalili) no i jest Planetside 2 który trochę starego 2142 przypomina tyle że na większa skale i z 3ma stronami konfliktu 🙂

Powrót do artykułu