Dziwny Dziki Zachód otwiera przed Wami swoje podwoje.
Pograć będzie można przy unlocku na Steamie, czyli o 18:00, ale sam zwiastun przyjąć można już teraz. Konie odziane w siodło i podkowy?
Wrażenia mogliście poczytać i pooglądać już na gikzie tu.
Tak se znalazłem: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/s720x720/12219628_10205664497394774_1768141469543322242_n.jpg?oh=b3b0fae9898420759b465f6f88799caf&oe=56AE68EE 😀
Jest nieźle, choć zrobiłem tylko pierwszą mini-kampanię i kawałek drugiej.
Mechanika gry w misjach przypomina faktycznie nowy XCOM: dwa punkty na turę, ruch+strzał albo ruch+ruch. Osłony są, ale nie można kucać, dużą rolę gra parametr “szczęście”, którego ubywa z czasem, ale są sposoby na zwiększenie go. Bez wnikania w szczegóły, w stosunku do XCOM wygląda to trochę lepiej, na bardziej dopracowane, ale paru rzeczy brakuje, np. opcji strzał i odejście. Absurdalnie rozwiązane “pole widzenia” przeciwników (wrzucę skrinszota).
Możemy modyfikować nasze parametry kartami do gry, przed bitwą rozdajemy karty, zdobywane nie wiem jak , które coś tam nam zwykle poprawiają, a jeśli mamy np. parę to jest dodatkowy bonus. Ogólnie gra idzie w stronę okultyzmu, nie techniki.
Fabuła oryginalna, druga minikampania zaczyna się niezłym wtf-momentem, dalej chyba będzie jeszcze dziwniej.
Muzyka jest świetna. Stabilność taka se, ale ponoć mam sprzęt poniżej minimalnych więc nie narzekam, zwykle jest płynnie, na razie jeden bug się zrobił do wysłania twórcom 🙂
@furry
Karty do gry, Weird West – dlaczego u licha to nie jest oficjalnie wydane pod szyldem Deadlands?! :>