GTA V PC zwiastun Master Race 60 fps

Nitek dnia 2 kwietnia, 2015 o 16:22    38 

Ludzie ponoć mdleli jak patrzyli.

Dodaj komentarz



38 myśli nt. „GTA V PC zwiastun Master Race 60 fps

      1. FlapJack

        @MusialemToPowiedziec

        Po mojemu to gosc sie poprostu szybciej obraca, ale plynnosc zarowno przy 30 taka sama jak przy 60. Troche doczytalem w miedzyczasie – wieksze znaczenie moze miec “czas otwarcia migawki” – efekt znany amatorm fotogrfii. Czlowiek nie jest w stanie rozroznic czy przy 30 klatkach dodano delikatnie dluzszy czas otawrcia migawki przez co widzimy efekt delikatnego rozmazania (bardzo, bardzo delikatnie) czy jest to 60fps.

        1. Arachnos

          @FlapJack

          http://pclab.pl/art62858-3.html – obczaj. Pięknie pokazana jaka jest różnica w celności przy różnych ilościach fps. Ja czuję ogromną różnicę grając np w Far Cry 3 między 30 a 60 klatek. Od razu mysz staje się bardziej responsywna i celność wzrasta. Oczywiście gdy gra się w LoLa czy Diablo to nie ma to aż akiego znaczenia, ale w każdej dynamicznej grze FPP klatki/s to jest podstawa, dlatego wielu Pr0 zaniża ustawienia graficzne do absolutnego minimum. Jeśli nie zauważasz różnicy między 720p a 1080p to idź do okulisty. Mówię poważnie, nie chcę być wcale złośliwy. Możliwe, że masz wadę wzroku o której nie wiesz.

        2. Revant

          @FlapJack

          Gościu obraca się płynniej w 60fpsach, przez co wydaje ci się, że szybciej bo oko nie wyłapuje przejść między klatkami. A to co ładnie wyczytałeś to dotyczy fotografii i ewentualnie filmu – w grach nie masz przecież żadnej migawki i do tego dochodzi uczucie przestrzenności co wpływa na odczucia podczas ruchu. Dlatego w dobie coraz większej ilości gogli wirtualnej rzeczywistości nawet 60fpsów i fullhd to mało aby odczucie “bycia” w świecie gry było bliskie naszemu rzeczywistemu odbiorowi otaczającego świata.

              1. powazny_sam

                @Revant

                Cuda panowie wypisujecie, jakby 60fps tylko dla hardcorów miało znaczenie.
                Osobiście zwisają mi te wszystkie input lagi itp., po prostu jak monitor ma 1920×1080 i 60Hz to chcę od gry pełnego wykorzystania jego możliwości, czyli 60 klatek na sekundę w takiej rozdzielczości. Mniej klatek czy mniejsza rozdzielczość to gorsza jakość obrazu/mniejsza płynność animacji, nie potrzeba laboratorium aby to zauważyć.

                A jak ktoś nie widzi różnicy, jego sprawa, niech ma “cinematic experience” na zdrowie.

Powrót do artykułu