Duplikowanie przedmiotów zachwiało balans ekonomiczny The Elder Scrolls Online

Nitek dnia 20 kwietnia, 2014 o 21:03    5 

Chciałbym móc duplikować piwko.

Robak pozwalający na mnożenie bytów został wyczajony  przez graczy, którzy nie omieszkali z tego skorzystać. Dużo golda, mocne unikatowe rzeczy, piwko, wiadomo. Bethesda spróbowała przeciwdziałać całemu procederowi wyłączając banki gildii oraz oczywiście obdzielając duplikujących banem, ale co się stało, to się nie odstanie. Ponadto dzięki możliwościom wypadnięciu za mapę, gracze przenosili się między odległymi miejscówkami za co ich konta zostały oznaczone jako “niefajne” (w sensie teleporting) w rankingach supportu Bethesdy. Wszystko prawdopodobnie zostało już załatane i należy pogratulować czasu reakcji, bowiem obie ewentualności były zgłaszane jeszcze w becie.

Dodaj komentarz



5 myśli nt. „Duplikowanie przedmiotów zachwiało balans ekonomiczny The Elder Scrolls Online

          1. MusialemToPowiedziec

            @Arbazil

            Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że jednak Skyrim, w którym setki osób biegają i strzelają ci w kolano krzycząc “I [loved] your mom” to jednak nie to samo co Skyrim gdzie tylko ty się zmieniasz (no dobra, zawartość sklepików też :P).

            Ponoć już ceny gry spadają. Warto poczekać miesiąc, jak liczba abonentów spadnie tak o połowę w dół, to nie warto brać F2P-in-making.

Powrót do artykułu