Must resist.
Stąd możecie pobrać nieskompresowane wideo hulające w 200fps. O ile macie taki monitor.
Jeszcze o systemie rozwoju postaci.
Must resist.
Stąd możecie pobrać nieskompresowane wideo hulające w 200fps. O ile macie taki monitor.
Jeszcze o systemie rozwoju postaci.
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ładne, ale co z tego? Korytarz, arena z falami przeciwników, korytarz, arena z falami przeciwników. Mam nadzieję, że cała gra nie będzie tak wyglądać.
@Tasioros
Czyli zupełnie jak DOOM, DOOM 2, Brutal Doom, Ultimate Doom… Doom, no.
@Nitek
No właśnie sam nie wiem. W pierwszych Doomach były mniejsze lub większe mapy, a potworki na nas czekały w swoim miejscu (oczywiście na wyższych poziomach trudności teleportować lubiły się bardzo). Całe mapy to areny były i można było sobie całkiem swobodnie po nich hasać, nie licząc zamkniętych przejść potrzebujących klucza. Tutaj wygląda to tak, że dochodzi się do jakiegoś miejsca i żeby móc ruszyć dalej trzeba wybić kilka fal przeciwników. Gram sobie właśnie w Dooma 2 i może marudzę na zapas, ale jakoś te gameplaye mnie nie przekonują. Choć przyznam, że momentami jest miodnie.
@Tasioros
Nie rozumiem czemu grasz w Dooma 2, kiedy mając jego możesz grać w brutal dooma ;D http://www.moddb.com/mods/brutal-doom
Ten nowy to faktyczna zabawa w killroomy, tak się wydaje, ale w doomach też takowe były. Tylko jest na tym filmiku mocno dynamiczniej niż przez całą betę i poruszanie się wygląda trochę na starą szkołę. W starych doomiaczach też były fale przeciwników, a to przez teleporty, a to się otwierały jakieś same ściany. Być może położenie przecieników na sztywyno wynikało kiedyś z tego, że nie bardzo we wcześniejszych FPP było cokolwiek skryptowanego. Inne czasy.
@Nitek
Bo Doom dla mnie to klasyk nie do ruszenia, a Brutal Doom zbyt mocno zmienia rozgrywkę i to już nie jest Doom. To tak jak ze sportem i e-sportem 😉 Ale ja już jestem takim średniowiecznym typem, co to w multi nie gra i LOL nie mówi 😉
@Nitek
Kurde, teraz sobie myślę, że jak w Luźnych zamiast standardowego powitania nie powiesz “doom, doom, doom”, to ja nie wiem. 🙂
Szkoda, że Quake. Tak się zastanawiałem co mi tu przeszkadza i nawet nie są to tak bardzo kolory i design. Tu chodzi o szybkość. Doom był znacznie wolniejszy, postać nie poruszała się jak na dopalaczach i nie skakała jak głupia. Poruszało się bardziej “ludzko”.
Może zagram za 2 lata.
@Sekal
Tak w sumie to w DOOMach się w ogóle nie skakało 😉
@Nitek
No, był tak opakowany bronią, że nie był w stanie podskoczyć. 😀
@Sekal
Bał się o nóżki przez wzgląd na piłę ;D
Ale w Brutalu już się skacze i jest w ogóle fest frajda. Powtarzam po raz setny.
@aihS
Fejk, bo w styczniu jeszcze nie było tego trailera. 😉
@aihS
A gdziez tu problem? Sa przeciez monitory, ktore wyciagaja 200Hz choc oczywiscie nie w 4K (tu nawet 144 to problem choc 120-ki sa).
Jeszcze o systemie rozwoju postaci https://youtu.be/1sW7jp0u0PI
@Nitek
Oooo właśnie. Po co ten rozwój? Któryś twórca mówił, że nie będzie cutscenek, bo chcą oddać oldschoolowy charakter Dooma, ale rozwój postaci być musi, bo w końcu wszędzie jest. Kurczę, ja chyba zaczynam hejtować Dooma. Niszczą gry mych młodzieńczych lat. Fallout, Cermageddon, Doom…
@Tasioros
Grom z Twoich młodzieńczych lat nic przecież nie jest, tylko postarzały się nieco. O niszczeniu to mogliby mówić fani np. WoW-a, gdyby Blizzard zaczął jakieś cyrki z nim wyrabiać i nie mógłbyś pograć w takiego WoW-a, jak lubisz.
PS Już nigdy Fallout nie będzie taki erpegowy,
a Doom taki oldskulowy 😉
@lemon
Tak z ciekawości, to co się z WoWem porobiło? Bo ja nie w temacie.
@Tasioros
Skończył się na kilemol, a co niby mogło się porobić?
@Tasioros
Film kręcą. 😉
A na serio to nie wiem, chyba nic specjalnego się nie porobiło – zwróć uwagę, że w mojej wypowiedzi są słowa “mogliby” oraz “gdyby”. Takie wyjaśnienie na przykładzie.
@Tasioros
Z tego co wiem, aktualnie WoW ma jakiś problemik ze spadającą liczbą subów, bo z gry MMO zrobił się single-player z chatem…
Znaczy, dalej pływają w kasie, ale wystarcza tylko na Atlantyk, a nie Pacyfik.
@MusialemToPowiedziec
Po ponad 10 latach każdy kto chciał, zrobił tam, co chciał i nie czuje potrzeby płacenia za suba. Po premierze tego nowego dodatku znowu wrócą na jakiś czas.
@Tasioros
“nie będzie cutscenek, bo chcą oddać oldschoolowy charakter Dooma” – innymi słowy: cutscenki są drogie w produkcji (zapytaj twórców Uncharted 4), więc przyoszczędzimy i wciśniemy marketingową gadkę o oldskulu. Na tym polega praca tych ludzi, aby brak ficzera przedstawić jako zaletę. W Konami by się tacy przydali przed premierą MGS V. 🙂