Definitywne porównanie definitywnej Lary

Nitek dnia 28 stycznia, 2014 o 13:12    17 

PC vs PS4 vs XONE vs PS3 vs X360

Jakby kogoś obchodziło, filmik porównawczy.

Choć nie wiem jak piękne, nie chciałoby mi się grać drugi raz. Zresztą już przestałem, choć tylko w wersji ultra.

Dodaj komentarz



17 myśli nt. „Definitywne porównanie definitywnej Lary

      1. Nitek Autor tekstu De Kuń

        @whushhh

        Różnice są i choć ładne, to tak jak Gunar niżej napisał, definitywna Lara ma krzywy ryj i model postaci wolę stary.
        Do tego dochodzi cena 60$, a jakoś nie umiem przejść TR już teraz, to żeby zobaczyć wszystkie fikołki graficzne pewnie też by mi się nie chciało. Zwłaszcza za taką cenę.

        To nie Batman 😀 Tego to skończyłem dla fikołków graficznych właśnie. Wpierw na PS3, potem na PC, a potem jeszcze parę razy na PC. TR DE, nie DE, nie nadaje się na drugi raz. Jakoś tak nie ma mięty. Zresztą tyczy się to też wcześniejszych TR od Crystal Dynamics. Na pierwszy raz auuu zajebioza, miód i cycki, ale drugi raz do końca się nie chce.

        1. whushhh

          @Nitek

          Bez urazy ale trzebabyc chyba jakims graphics junkie zeby przechodzic jeszcze raz to samo dla lepszej grafy 😉 Raz chcialem tak zrobic z Half-Life ale napilem sie zimnej wody i mi przeszlo (tym bardziej ze wczesniej przeszedlem gierke 2 razy na normalu i hardzie wraz z dodatkami).

          1. Nitek Autor tekstu De Kuń

            @whushhh

            Batman to Batman

            Nawet jakby w nim nic nie zmienili, tak skończyłoby się podobnie. Wszak przegapiłem moment z trofeum pod koniec gry (jeszcze na PS3) i jak zobaczyłem już creditsy, pyknąłem go całego jeszcze raz.
            —–ed
            zresztą to nie jedyny przypadek. Monkey Island kończyłem tyle razy, że jak już wydali wersje zremasterowane, rozpykałem je poniżej czasu na acziwka 😉 (3h) przy pierwszym podejściu.

          1. aihS Webmajster

            @Nitek

            Z tym drzewem to jest tak, że to niekoniecznie są dużo brzydsze tekstury, to są inne tekstury. Widać to lepiej na pełnych kadrach. W wielu miejscach w TR:DE wymieniono tekstury na nowe przez to ciężko ocenić na ile są słabsze bez porównania jeden do jednego.

            Sprytny zabieg marketingowy. Zamiast oceny lepsze/gorsze dostajemy kryterium nowe/stare.

Powrót do artykułu