Dodatek The White March będzie ostatnią częścią pierwszej części Pillars of Eternity, po jego wyjściu twórcy zabiorą się za sequel. Na Pax Prime dowiedzieliśmy się nieco o zmianach w drugich “Pilarsach” :
- Usprawniona warownia na wzór tej z Baldur’s Gate II
- Pełna wieloklasowość( zapewne coś w stylu Neverwinter Nights – Zetsu)
- Brak ekranów ładowania dla mniejszych obszarów, takich jak np. karczma czy sklep
- Przejście na Unity 5
- Większe pole do popisu dla moderów;
- Poprawione AI
Josh Sawyer powiedział też nieco o tym gdzie przeniesie nas sequel gry.
Powiedziałbym, że w Pillars 2, o ile zdecydujemy się zrobić kontynuację, a z pewnością chcemy ją stworzyć, prawdopodobnie zawędrowalibyśmy do miejsc, które nie są aż tak dobrze znane – mówi jeden z najbardziej doświadczonych pracowników Obsidianu. – Dokładnie to samo zrobiło Baldur’s Gate II. Akcja gry toczyła się w Amn, Athkatli, czyli na terenach leżących nieopodal Wybrzeża Mieczy, ale umiejscowienie było wystarczająco odmienne, by wyglądało na nowe i interesujące – dodaje Sawyer.
Słyszycie to?
To Klucznik preorderujący PoE2.
Fajnie, że obierają jedynie słuszną ścieżkę i nawet się z tym nie kryją.
@aihS
Mówisz, że zakluczył już swoją kopię 😉 anyway, fajnie, że pomysł rozwijają, Teraz jednak niech się skupią na nowym South Parku 😀
@Revant
Oni nie robią nowego SP
@Nitek
uuu, a kto? O_o
@Revant
Ubisoft.
Hue hue hue.
@MusialemToPowiedziec
Ciekawe czy dadzą radę z downgradem.
@MusialemToPowiedziec
Nie żebym zaraz stawał w obronie molocha, ale pamiętajmy, że ten sam Ubisoft zrobił Child of Light i Valiant Hearts.
Swoją drogą ciekawe jak duża część SP jest zasługą tylko i wyłącznie Obsidianów. Scenariusz pisali ludzie od serialu, sporo pomysłów gameplayowych pewnie też jest ich autorstwa.
@lemon
No właśnie, myślałem, że mechanikę walki robił Obsidian, ale w Child of Light jest trochę podobnie, plus dodatkowy pasek z kolejnością ataku.
@lemon
Nie do końca
Valiant zrobiło Ubisoft Montpellier. Child zrobiło Ubisoft Montreal.
South Park będzie robiło Ubisoft San Francisco.
Jedna firma – różne zespoły. To ma duże znaczenie dla finalnej jakości.
@Fantus
Ubisoft Kiev – cytując internet, “jak oni robią porta PCowego, to można sobie darować włączanie tej gry Ubisoftu” 😛
@aihS
@Zakluczone
A tak w ogóle to PoE jakoś znacząco się poprawiło pod wpływem patchy? Gejmplej, wydajność dla ubogich i Wielkopolan/Krakusów/Szkotów?
@slowman
AI zrobiło się dużo bardziej sensowne, z wydajnością nigdy nie miałem problemów, więc nie wiem.
@Wicen
A dodali AI drużyny?
@Yanecky
Jakieś dodali, ale po co? Lepiej samemu zarządzać!
@Yanecky
Miało być razem z patchem 2.0 i The White March, ale pytanie na co to komu? Mikrozarządzanie jest dla mnie charakterystycznym elementem gier na Infinity Engine. Nigdy nie splamiłem się korzystaniem z SI. Pierwszą rzeczą, którą robiłem po kilkunastu godzinach rollowania statystyk w BG było wyłączenie wszystkich skryptów.
@aihS
Przy ważniejszych walkach też tak robię, jednak przy większości to AI działa całkiem nieźle, łatwo je włączyć/wyłączyć. Ja w BG lubiłem sobie porobić swoje dobre skrypty.
Jea! Mój licznik na steamie przy PoE pokazuje 75h i ciągle rośnie. Wincy takich gier!
@thewhitestar
Zapominasz wyłączać grę przed snem? 😉
Pomyśleliby raczej o dobrym Multi coby się dało grę w Coopie przejść, a nie takie pitu pitu jak warownia.
Czyli co, kickstarter?
“Josh Sawyer”
Do tego momentu przestałem czytać i przejmować się kontynuacją.
@peacoat
Bo teraz wiesz, że wszystko będzie tak jak sobie wymarzyłeś?
@slowman
Bo Sawyer już przy podstawce pierwszych Pillarsów pokazał, że kompletnie nie zna się na rzeczy.
Poczekam az wyjdzie 2-ga czesc dodatku i moze w koncu zakupie, aby kiedys zagrac. A tu jeszcze przydaloby sie zaopatrzyc w Lords of Xulima
@Cadhi
Jakoś wiele w Xulime nie grałem, ale generalnie szału nie ma… Ona jest taka ‘zwyczajna’, ‘poprawna’, ciężko powiedzieć o niej złego słowa, ale absolutnie nic odkrywczego tam nie ma. Tylko powtarzające się w kółko i po prostu nużące walki… No bo przy tego typu prowadzeniu bitew nie ma zbyt wielu opcji taktycznych, więc 90% walk przeklikujesz bez użycia mózgu… Ona by była rewelacyjna jakbym miał jakiegoś tableta i pykał sobie gdzieś w podróży czy coś… Przy PoE Lordowie wypadają jednak baardzo blado, to wręcz zupełnie inna liga.