Modder TheWorse w wersji PC odkrył, że w plikach Watch Dogs w wersji PC ukryto szereg zaawansowanych opcji graficznych i chce Wam je oddać. Trochę się chłop namęczył i męczy dalej, bo mod w 100% gotowy nie jest, ale już jest dużo lepiej niż to co wypuścili. Link do moda w źródle.
Takie tam, na szybko – Nitek
Tego jeszcze nie było, twórcy przygotowali grę z lepszą grafiką, ale zapewne dostali przykaz zablokowania tego, bo konsola by nie uciągnęła, a przeciez super uber next gen nie może wyglądać gorzej od wersji na tfu PCta. No i biedne chłopaki musiały wziąć, ukryć wszystkie graficzne wodotryski na stworzenie których pewnie sporo czasu poświęcili, żeby konsolowcom głupio nie było ;O
@Matelan
Pewnie oficjalnego komentarza nawet nie bedzie.
Heh to sie nei ma co martwic o kastrację AC Unity, ten sam cyrk bedzie. Przez co gerki Ubi kupi sie tylko na solidnych wyprzedażach. Jeszcze nie nabyłem AC IV a ochota była i jest.
@Yerz
Yerzu. DOTA około północy? :>
@Yerz
my kupiliśmy ACIV w przedsprzedaży i za tamte pieniądze to była niezła gratka 🙂
@Matelan
Pewnie DLC chcieli zrobić, ew. “Watch Dogs HD”.
Przeczytałem modder TheHorse.
Sprawdzę se to.
@Nitek
Dodaj tam “W” i bedzie prawie dobrze.
Co oni kurna z tym betonem/asfaltem mają? Wygląda jakby go regularnie pastowali albo smarowali olejem. Za to woda wygląda super.
@Goblin_Wizard
No jako pochodzący od ropy powinien byc tlustawy, nie?
@Twoja_Stara
A ludzie pochodzą od małp więc powinni mieszkać na drzewach, tak?
@Goblin_Wizard
Nie pochodzą od małp, mają wspólnego przodka 😉
@Twoja_Stara
Czyli asfalt i olej napędowy też mają wspólnego przodka? 😛
@Goblin_Wizard
jeśli proces destylacji nazywasz ewolucja, to tak.
@Goblin_Wizard
Może i nie mieszkają na drzewach, ale gównem dalej rzucają.
@Goblin_Wizard
panie, na zachodzie tak to wygląda, nie ma lekko
@mokraTrawa
Tak to wygląda tylko w grach. Gdyby ktoś próbował tak naoliwić drogę… to dopiero byłby jazda. 🙂
@Goblin_Wizard
ahaa
@Twoja_Stara
Długo szukałeś fotki drogi po deszczu? No to teraz poszukaj sobie normalnej, suchej drogi. Twoje tłumaczenia są tak naciągane jak wyjaśnienia Sienkiewicza. 😛
@Goblin_Wizard
Nie wiem, zakladam ze to jakis polityk, nie interesuje sie, tu masz sucha
http://budto.com/JPEG/BerezhkovskajaNaberezhnaja.jpg
@Twoja_Stara
http://www.kungfu-photo.com/wp-content/uploads/2012/09/7390054806_541b9f2e22_z.jpg
Goblin, jeśli nie wierzysz, że asfalt świeci to wybierz się samochodem w kierunku zachodnim ok godziny 20:00-21:00. Asfalt się wręcz jarzy. Pięknie to wygląda, choć bez okularów wygląda to tak:
od maski:
– asfalt żółty, asfalt złoty, asfalt jarzący aż biały > ok 10-20 metrów > ciemność i nic nie widać bez okularów przecisłonecznych
@sunrrrise
Nawet na tych zdjęciach zrobionych pod odpowiednim kątem o specyficznej porze dnia widać, że nie cały asfalt się błyszczy. Natomiast na screenie każdy milimetr błyszczy się jak nasmarowany i to niezależnie od kąta padania promieni. Jeśli dla Was wygląda to normalnie to nie ma sensu ciągnąć dalej tej dyskusji. Widać, że uparliście się udowodnić swój punkt widzenia niezależnie od oczywistych faktów.
@Goblin_Wizard
https://www.google.ie/search?q=asphalt+summer%23&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Qj6fU6iFBqfN7Aal44HQAw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1920&bih=955#q=asphalt+sunset&tbm=isch
Meh, teraz to tylko GTA 5 wypatrywać, wcześniej na kompa uzbierać
Wygląda dość, poza faktem, że wyblurowalli tyle iż często nie widać nic powyżej 5m
Nie dostrzegacie że to świetnie zaprojektowane rozwiązanie, które zaciera granicę między grą o rzeczywistością, przebija czwartą ścianę i wiąże gracza z postacią?
Mamy mianowicie grę o hakoawniu, którą wygląda realistyczniej jeśli się ją shakuje
i jeszcze to, haha
Improved Cloth Physics , reflection, texturing and wet system.
Improved Player Camera.
Improved Decal System.
Added DOT mesh.
Improved paint for cars.
Added SubSurface Scattering.
Improved Decals.
Added Rain Drop Ripples, Relief Depth.
Rim Lighting.
Improved Trees and vegetation texturing, reflection.
Improved WET SYSTEM, now with added technology from the engine.
E3 Lighting for Daytime, Dawn, Sunset, Night, Rain, Post Rain.
New Parallax, that looks outstanding now.
Fog, New Skies.
Bloom for every time of the day, even bloom at daylight. Different sets.
New and much improved wind and weather effects.
New Clouds system.
Added Dust System.
New Specular system, new dynamic texturing sampling system.
New Building Reflections
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390092
@Nitek
Jakie to musi być uczucie – najpierw przed rok, dwa czy trzy pracujesz nad grą, żeby wyglądała jak najbardziej zajebiście, a później przed wydaniem dostajesz info, żeby wyjebać połowę tego nad czym pracowałeś bo konsolowy szmelc tego nie pociągnie, a przecież nie może wersja pc-towa wyglądać lepiej niż next-gen, który jak widać jest anachronizmem już w momencie premiery, bo kasa przestała by się zgadzać. Cytując nasze elity władzy: ..uj, dupa i kamieni kupa (chociaż zawsze wolałem to w wersji bardziej bezpośredniej 🙂 ). Swoją drogą to powiedzenie wejdzie pewnie do języka potocznego tak jak sławetne Spieprzaj Dziadu czy też złote myśli Wałęsy.
Sprawdzał ktoś z Was tego moda na “własnej skórze”?
@Tasioros
-ed. dorzuciłem galeryjkę
Jo, mogę Ci zapodać skrinem, acz póki co jest o kant dupy rozbić. Tak jakby Aiden miał non stop mokre oczy, bo nie widać nic powyżej 2m. Trochę przesadzili z tymi suwaczkami, ale wygląda to faktycznie lepiej. Poza obrzyganiem blurem.
@Nitek
Ładne, ale blur faktycznie przegięty. A prawda to, że mod mimo polepszenia grafiki poprawia też wydajność?
Co za firma ten Ubisoft. Takiego fajnego Raymana zrobili, a tu takie babole.
@Tasioros
Po zastosowaniu paru sztuczek nie narzekałem na wydajność per se. Mod trochę ciąży bardziej niż goła gra, ale też trzyma stała liczbę klatek. Tyle, że przez te sztuczki, nie odczułem tego jakoś zbytnio. Musiałby powiedzieć ktoś, kto miał z tym problem.
@Nitek
A co to za biały gejzer na przedostatnim screenie?
@Goblin_Wizard
masz taki hak skill – kombinujesz w rurach jak Mario przez co one wybuchają i gubisz pościg w kłębach pary.
Tak żebyś wiesz, nie płakał, że nie można strzelać podczas jazdy.
@Nitek
Przez chwilę zastanawiałem się czy sobie robisz ze mnie jaja… ale wyszło mi, że chyba jednak nie. Hakowanie rur!? na to bym chyba nie wpadł.
@Goblin_Wizard
Ya, zwłaszcza, że masz tu skrin przed i po.
Czekam z graniem na patcha jakiegoś, ciekawy co Ubi wymodzi. Na dobrą sprawę mam ostatnią misję i nara. Także tego.