Chcecie Watch Dogs przed zgwałceniem grafiki?

mokraTrawa dnia 16 czerwca, 2014 o 13:35    35 

Modder TheWorse w wersji PC odkrył, że w plikach Watch Dogs w wersji PC ukryto szereg zaawansowanych opcji graficznych i chce Wam je oddać. Trochę się chłop namęczył i męczy dalej, bo mod w 100% gotowy nie jest, ale już jest dużo lepiej niż to co wypuścili. Link do moda w źródle.

Takie tam, na szybko – Nitek

Dodaj komentarz



35 myśli nt. „Chcecie Watch Dogs przed zgwałceniem grafiki?

  1. Matelan

    Tego jeszcze nie było, twórcy przygotowali grę z lepszą grafiką, ale zapewne dostali przykaz zablokowania tego, bo konsola by nie uciągnęła, a przeciez super uber next gen nie może wyglądać gorzej od wersji na tfu PCta. No i biedne chłopaki musiały wziąć, ukryć wszystkie graficzne wodotryski na stworzenie których pewnie sporo czasu poświęcili, żeby konsolowcom głupio nie było ;O

              1. sunrrrise Mistrz złotej łopaty

                @Twoja_Stara

                http://www.kungfu-photo.com/wp-content/uploads/2012/09/7390054806_541b9f2e22_z.jpg

                Goblin, jeśli nie wierzysz, że asfalt świeci to wybierz się samochodem w kierunku zachodnim ok godziny 20:00-21:00. Asfalt się wręcz jarzy. Pięknie to wygląda, choć bez okularów wygląda to tak:

                od maski:
                – asfalt żółty, asfalt złoty, asfalt jarzący aż biały > ok 10-20 metrów > ciemność i nic nie widać bez okularów przecisłonecznych

              2. Goblin_Wizard

                @sunrrrise

                Nawet na tych zdjęciach zrobionych pod odpowiednim kątem o specyficznej porze dnia widać, że nie cały asfalt się błyszczy. Natomiast na screenie każdy milimetr błyszczy się jak nasmarowany i to niezależnie od kąta padania promieni. Jeśli dla Was wygląda to normalnie to nie ma sensu ciągnąć dalej tej dyskusji. Widać, że uparliście się udowodnić swój punkt widzenia niezależnie od oczywistych faktów.

  2. jozi meh™

    Nie dostrzegacie że to świetnie zaprojektowane rozwiązanie, które zaciera granicę między grą o rzeczywistością, przebija czwartą ścianę i wiąże gracza z postacią?
    Mamy mianowicie grę o hakoawniu, którą wygląda realistyczniej jeśli się ją shakuje

  3. Nitek De Kuń

    i jeszcze to, haha

    Improved Cloth Physics , reflection, texturing and wet system.
    Improved Player Camera.
    Improved Decal System.
    Added DOT mesh.
    Improved paint for cars.
    Added SubSurface Scattering.
    Improved Decals.
    Added Rain Drop Ripples, Relief Depth.
    Rim Lighting.
    Improved Trees and vegetation texturing, reflection.
    Improved WET SYSTEM, now with added technology from the engine.
    E3 Lighting for Daytime, Dawn, Sunset, Night, Rain, Post Rain.
    New Parallax, that looks outstanding now.
    Fog, New Skies.
    Bloom for every time of the day, even bloom at daylight. Different sets.
    New and much improved wind and weather effects.
    New Clouds system.
    Added Dust System.
    New Specular system, new dynamic texturing sampling system.
    New Building Reflections

    http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=390092

    1. Goblin_Wizard

      @Nitek

      Jakie to musi być uczucie – najpierw przed rok, dwa czy trzy pracujesz nad grą, żeby wyglądała jak najbardziej zajebiście, a później przed wydaniem dostajesz info, żeby wyjebać połowę tego nad czym pracowałeś bo konsolowy szmelc tego nie pociągnie, a przecież nie może wersja pc-towa wyglądać lepiej niż next-gen, który jak widać jest anachronizmem już w momencie premiery, bo kasa przestała by się zgadzać. Cytując nasze elity władzy: ..uj, dupa i kamieni kupa (chociaż zawsze wolałem to w wersji bardziej bezpośredniej 🙂 ). Swoją drogą to powiedzenie wejdzie pewnie do języka potocznego tak jak sławetne Spieprzaj Dziadu czy też złote myśli Wałęsy.

    1. Nitek De Kuń

      @Tasioros

      -ed. dorzuciłem galeryjkę
      Jo, mogę Ci zapodać skrinem, acz póki co jest o kant dupy rozbić. Tak jakby Aiden miał non stop mokre oczy, bo nie widać nic powyżej 2m. Trochę przesadzili z tymi suwaczkami, ale wygląda to faktycznie lepiej. Poza obrzyganiem blurem.

        1. Nitek De Kuń

          @Tasioros

          Po zastosowaniu paru sztuczek nie narzekałem na wydajność per se. Mod trochę ciąży bardziej niż goła gra, ale też trzyma stała liczbę klatek. Tyle, że przez te sztuczki, nie odczułem tego jakoś zbytnio. Musiałby powiedzieć ktoś, kto miał z tym problem.

Powrót do artykułu