Chaos Reborn – strategia twórcy UFO: Enemy Unknown

mokraTrawa dnia 6 listopada, 2012 o 13:11    2 

Julian Gollop to projektant legendarnego UFO: Enemy Unknown. Tworzy aktualnie turową strategię fantasy Chaos Reborn. 

Lords_of_Chaos_Coverart.png

Jest to kontynuacja strategii turowych Chaos: The Battle of Wizards oraz Lords of Chaos. Wierność podstawowym mechanizomom rozgrywki z poprzednich odsłoch, plus wiele nowości i ulepszeń – tak opisuje swoją produkcję. Będziemy kierować (w trybie pojedynczym i multi) potężnym magiem, walczącym z podobnymi mu czarodziejami.

W multi maksymalnie 8 osób, będzie także opcja walki z botami. Zabawa możliwa będzie przez internet oraz połączenie lokalne. Będzie kilka trybów multiplayer m. in. deathmatch i jego drużynowa odmiana, walka graczy kontra SI w kooperacji. Aby zapewnienić odpowiednią prędkość rozgrywki Julian rozważa ograniczenie czasowa, lubi umożliwienie wydawania wszystkim rozkazów jednocześnie.

Tryb pojedynczy rozgrywany będzie na dużej mapie, podzielonej na obszary kontrolowane przez wrogów. Początkujący czarodziej (my) ma za zadanie odnalezienie i zabicie Króla Czarnoksiężników. W trakcie rozgrywki rozwijamy charakterystyki, uczymy się nowych zaklęć, zdobywamy artefakty. Podczas gry Król i jego sługusy regularnie rosą w siłę, dlatego nie możemy się ociągać podczas podbojów. Mapa w kampanii ma być generowana proceduralnie. Każde terytorium otrzyma własne ukształtowanie terenu i losowo przydzielone potwory oraz skarby.

Gra ma ukazać się na PC i urządzenia mobilne z iOS, w przyszłości mogą zawędrować na Androida i konsole.

Więcej przeczytasz: {“examplelinkURL_item”

Dodaj komentarz



2 myśli nt. „Chaos Reborn – strategia twórcy UFO: Enemy Unknown

  1. Goblin_Wizard

    Lords of Chaos wygląda jeszcze całkiem znośnie. Wersji z ZX Spectrum jakoś nie widziałem ale obawiam się, że tu już by były problemy z przywyknięciem do grafiki i interfejsu. No nic, zobaczymy jak im wyjdzie nowa wersja. Ciekawe czy wejdą na kickstartera z tym.

Powrót do artykułu