od tych samych? łał, nie wiedziałem. dlatego mechanika identyczna. skoro ta sama ekipa to nic dziwnego, że cały czas doją tę jedną krowę, która dowiodła swej mleczności 🙂
Meh. Totalnie nie łapię konwencji wszystkiego ds-podobnego. Fajny klimat, ale gameplay to dla mnie tragedia – łażenie po pustych miejscówkach i tłuczenie mobków z wykręconymi statsami abyś zdychał jak najczęściej. Takie gorsze diabolo w tpp.
“Nie łapiesz”. A próbowałeś grać dłużej niż 3h?
A pojęcie moba trochę niefortunne – mob to tłum a w DSie tak ze trzech przeciwników to z reguły trup na miejscu 🙂 Właśnie o to chodzi żeby złapać nową konwencję a nie próbować przyłatać gry do jakiejś już istniejącej.
Nie ma mobów bo każdy przeciwnik jest albo poważny albo trup na miejscu. Nie ma ‘pustych miejscówek’ tylko tereny eksploracji po których chodzisz jak po polu minowym. Backtracking i brak mapy to nie jest leniwy design ani wybrakowanie gry – to ważny element eksploracji który przynosi satysfakcję (możesz się zgubić na amen w ciemnościach, możesz znaleźć super skrót). Poziomowanie postaci pozwala nosić lepszy sprzęt i wtedy dopiero jesteś silny jak znajdziesz solidną brzytwę i płytówkę – 100 siły niewiele daje jak tłuczesz gałęzią.
W DS chyba dobiłem do 3h, a w DS2 to nawet chyba z 10 się znajdzie. Pchał mnie tylko klimat i tyle. Akurat używając słowa “mob” miałem na myśli po prostu napotkanych przeciwników, a nie konkretne grupki 😉 i tak, są moby bo łatwo wyróżnić poszczególne “rodzaje” potworków, są puste miejscówki bo nie ma w nich nic oprócz widoczków, a backtracking i brak mapy to po prostu żenua, bo w porównaniu do takiego batmana to wracanie się po raz setny bo brak mi czegoś/zjadło mnie coś/czekpoint jest w h daleko bo tak twórcy sobie wymyślili aby cię zgnoić, to nie ważny element eksploracji i na pewno nie przynosi satysfakcji. Poziomowanie postaci jest całkiem w pytkę, widać, że można bawić się w różne buildy, ale co z tego jak i tak przeciwnicy mają wykręcone statsy? a znalezienie solidnej brzytwy i płytówki też nie daje kopa, bo nawet korzystając z poradników to byle zbroja nie uratuje cię przed zamysłem twórców, że w danym momencie gry i tak jesteś do dupy bo ma stanowić to wyzwanie.
No tak znów dałem się nabrać na ładne trailery ;( i jeszcze de głosy NPC nagrywane chyba z wiaderkiem na głowie. Ale powrócił przez wszystkich kochany ragdoll ciał xD
Informujemy, iż gikz.pl używa plików cookies aby ułatwić użytkownikom korzystanie z zasobów strony. Pliki cookies są to informacje zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika, które mogą być odczytane przy każdorazowym połączeniu się z komputera użytkownika. Pliki cookies są nieszkodliwymi dla użytkownika i jego komputera plikami tekstowymi. Pliki te dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych funkcji strony. Odwiedzający ma możliwość wyłączenia ciasteczek w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności i plikach Cookies
Dalsze korzystanie ze strony gikz.pl, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookies w ramach strony gikz.pl Rozumiem, zamknij ten komunikat
Dobrze, że mi wykreowany świat nie leży totalnie i że mam Darkest Dungeon bo bym się autentycznie popłakał z bólu dupy.
Kolejny “DS wannabe”…
PS fizyka szelek miażdży 🙂
@aryman222
Jak łonabi, jak to od tych samych devów? To jest DS, From Software ciągle robi tylko jedną grę.
@lemon
od tych samych? łał, nie wiedziałem. dlatego mechanika identyczna. skoro ta sama ekipa to nic dziwnego, że cały czas doją tę jedną krowę, która dowiodła swej mleczności 🙂
@aryman222
Sony chciało mieć jakiegoś fajnego exclusive’a, to zapłaciło za zmianę nazwy Dark Souls na coś innego.
@MusialemToPowiedziec
to niezłe hajsiwo ze exclusive musiało polecieć – w końcu DS bardzo dobrze się sprzedawały.
Świat jak dla mnie wyjęty prosto z pierwszych fragmentów Vampire Hunter D jak włóczą się po mieście pełnym ghouli.
@lemon: Dokładnie tak, ten sam dev. Protagonista nawet drzwi otwiera w ten sam sposób (cięęęężko, z wysiłkiem, obraz się trzęsie).
Meh. Totalnie nie łapię konwencji wszystkiego ds-podobnego. Fajny klimat, ale gameplay to dla mnie tragedia – łażenie po pustych miejscówkach i tłuczenie mobków z wykręconymi statsami abyś zdychał jak najczęściej. Takie gorsze diabolo w tpp.
@Revant
“Nie łapiesz”. A próbowałeś grać dłużej niż 3h?
A pojęcie moba trochę niefortunne – mob to tłum a w DSie tak ze trzech przeciwników to z reguły trup na miejscu 🙂 Właśnie o to chodzi żeby złapać nową konwencję a nie próbować przyłatać gry do jakiejś już istniejącej.
Nie ma mobów bo każdy przeciwnik jest albo poważny albo trup na miejscu. Nie ma ‘pustych miejscówek’ tylko tereny eksploracji po których chodzisz jak po polu minowym. Backtracking i brak mapy to nie jest leniwy design ani wybrakowanie gry – to ważny element eksploracji który przynosi satysfakcję (możesz się zgubić na amen w ciemnościach, możesz znaleźć super skrót). Poziomowanie postaci pozwala nosić lepszy sprzęt i wtedy dopiero jesteś silny jak znajdziesz solidną brzytwę i płytówkę – 100 siły niewiele daje jak tłuczesz gałęzią.
@Toc85
W DS chyba dobiłem do 3h, a w DS2 to nawet chyba z 10 się znajdzie. Pchał mnie tylko klimat i tyle. Akurat używając słowa “mob” miałem na myśli po prostu napotkanych przeciwników, a nie konkretne grupki 😉 i tak, są moby bo łatwo wyróżnić poszczególne “rodzaje” potworków, są puste miejscówki bo nie ma w nich nic oprócz widoczków, a backtracking i brak mapy to po prostu żenua, bo w porównaniu do takiego batmana to wracanie się po raz setny bo brak mi czegoś/zjadło mnie coś/czekpoint jest w h daleko bo tak twórcy sobie wymyślili aby cię zgnoić, to nie ważny element eksploracji i na pewno nie przynosi satysfakcji. Poziomowanie postaci jest całkiem w pytkę, widać, że można bawić się w różne buildy, ale co z tego jak i tak przeciwnicy mają wykręcone statsy? a znalezienie solidnej brzytwy i płytówki też nie daje kopa, bo nawet korzystając z poradników to byle zbroja nie uratuje cię przed zamysłem twórców, że w danym momencie gry i tak jesteś do dupy bo ma stanowić to wyzwanie.
Trochę kiczowate i grafa jakaś sztucznawa, ale ujdzie.
Może będzie w zestawie z PS4 to będzie dobra okazja żeby kupić oba 😛
@deathclaws
Ponoć ma być.
@Garett
Wczoraj zapowiedzieli. Będzie na 100%.
@aihS
Chcę 😀
No tak znów dałem się nabrać na ładne trailery ;( i jeszcze de głosy NPC nagrywane chyba z wiaderkiem na głowie. Ale powrócił przez wszystkich kochany ragdoll ciał xD
Dziwne nogi ma ta postać. Długie i chude jak u babeczki-modeleczki a nie rzeźnika. Byle do marca 😉