Jednakże nie jest. Czyni to sam fakt, że pracuje nad nim Romero. I Carmack.
Czekaj panie, zwolnij trochę z tym hajpem. Sam projekt dopiero wylądował na Kickstarterze z dobrze znaną formuła – znani panowie zbierają pieniądze na coś, co kiedyś dobrze im wychodziło. Ma być brutalnie, szybko, z domieszką eksploracji i szybkiego kluczenia między przeciwnikami odstrzeliwanymi w myśl dobrze wykonanych rocket jumpów. Całośc bujana bebechami Unreal Engine 4 z pełnym wsparciem dla modów i dedykowanych serwerów w wersji pecetowej.
Szalone ficzerki jakich możemy się spodziewać to zróżnicowane tryby multiplayer, w tym kooperacja, 1v1, deathmatche w różnorodnych miejscówkach. Kampania singlowa ma być do rozprawienia się w dziesięć godzin i rozgrywać się będzie na poziomach projektowanych przez samego Romero. Czy można spodziewać się projektów zakręconych jak świńskie jelita, do których Romero nas przyzwyczaił w Doomie? Być może. Będą także wyzwania, żeby nie było zbyt nudno.
Oczywiście o ile zbiorą potrzebne monety wymagane do realizacji projektu.
Single wjadą w temat w butach Santiago Sonora, szefa inżynierów Node w HOXAR™, Inc. największego i najbardziej popularnego twórcy holograficznych symulacji. BLACKROOM™ pozwala użytkownikom z pełną dowolnością kreować holograficzne projekcje światów, których nie sposób rozróżnić od rzeczywistości, a wszystko to w gigantycznym czarnym pokoju. Do czasu, aż podczas testów nad nową technologią przewidywania pamięci (Predictive Memory) powstały anomalie zespajające światy wymyślone z realnym i to właśnie my musimy to posprzątać podróżując przez zakamarki naszego umysłu, borykając się z największymi z własnych strachów i nie tylko.
Dość fantazyjnie brzmi, ciekawe jak wyjdzie w praniu i jak szybko uzbierają odpowiednią liczbę pesos. Chętni mogą dropnąć golda do kiesy w linku poniżej. A tak to czekamy i obserwujemy co z tego wyjdzie.
Daikatana 2, brat Carmacka. yaaay ;p
@bad_puppy
Wikipedia twierdzi, że Adrian Carmack i dżon Carmack nie są spokrewnieni, ale obaj zakładali id Software z dżonem Romero. Romero i Carmack się jakoś ostro pokłócili, ale o co, to już nawet sami pewnie nie pamiętają.
@borianello: chodzi ci pewnie o byłych pracowników id Software:
http://www.pcgamer.com/old-school-rpg-shakers-kickstarter-cancelled-two-weeks-in/
@furry
A jednak pomyliłem zupełnie, chodziło mi o Tima Schafera z Double Fine 🙂
Pan Romero to raczej antyreklama zbiórek na Kickstarterze, czy źle kojarzę?