Dodaj komentarz



26 myśli nt. „Battlefield pokazuje jak było, a jak będzie po załataniu tzw. netcode

  1. BlahFFF

    To nie zwiastun tego co bedzie, bo patch jest juz live poza PS4/Xbox One. To bardziej pokazanie roznic. W rzeczywistosci jest faktycznie lepiej. Idealnie nie bedzie nigdy bo to przeciez DICE, ktore sobie z gra nie radzi od czesci pierwszej. Ot taki zwiastun tego, ze Battlefront moze jednak bedzie grywalny ;P

  2. aihS Webmajster

    Podoba mi się ten marketing. Była kupa, jest 60% mniej kupy. Tak czy inaczej najbardziej dotkliwe dla nich wideo pochodziło z treningu gdzie był problem z rejestracją hitów na tarczach strzelniczych. Nie pokazali naprawionej detekcji hitów na tym przykładzie bo:
    a) nie naprawili
    b) kto by tam strzelał do tarcz
    c) tarcza wygrała
    d) wywalili trening z gry

  3. Siemion

    Łatka jest też na PC od wczorajszego popołudnia i prawdę mówiąc wielkiej różnicy nie widzę – i tak zaliczyłem zgon od RPG, które magicznie wybuchło tam, gdzie moja głowa była dobrych parę dziesiątych sekundy wcześniej. Za to wiele serwerów ma koszmarne lagi i rubberbanding, zwłaszcza na większych mapach, np. Golmud Railway.

  4. mr_geo

    Wzruszające.
    EA: wypuściliśmy produkt ze spierd… główną funkcjonalnością, o czym wiedzieliśmy od samego początku, ale w niczym nie przeszkodziło nam kasować za niego jak za pełnowartościowy towar! I przez pół roku z okładem z pieśnią na ustach i radością w sercu sprzedawaliśmy spierd… bubla za pełną cenę! A teraz patrzcie na nas, jacy jesteśmy dobrzy, jacy cool, carry & cacy, jak nam zależy na jeleniach… to znaczy graczach bo po siedmiu miesiącach wyłudzania kasy za spartolone gówno raczymy to wzmiankowane wyżej gówno lekko poprawić żeby aż tak bardzo się nie rozsmarowywało!

    A spadkowi sprzedaży naszych doskonałych, wręcz zajebistych wprost gier winni są oczywiście mityczni “piraci”, har har har…

Powrót do artykułu