Battlefield 4 pyta jak bardzo bylibyście skłonni polecić go znajomym

Nitek dnia 6 stycznia, 2014 o 12:57    21 

Odpowiedzcie proszę.

Formularz znajduje się w linku poniżej. Po udzieleniu odpowiedzi w skali 1-10 0-10 można też dodać kilka słów od siebie jak Fix This Game, czy How can I get refund, albo you can give me refund for example. Warto sprawdzić czy działa.

Wszystko trochę o pośladki rozbić, bo można klikając wstecz zdublować ocenę.

Zatem do dzieła. Siła gikza ™

Dodaj komentarz



21 myśli nt. „Battlefield 4 pyta jak bardzo bylibyście skłonni polecić go znajomym

  1. Mindestens

    Poleciało 0, bo od Bad Company 2 nie grałem w żadnego Battlefielda, więc jak miałbym coś komuś rekomendować, niech się teraz ciule zastanawiają, co to zero ma oznaczać (jeżeli ktokolwiek w ogóle ma zamiar zebrane dane analizować, jak większość pewnie da 0 kierowana słusznym wkurwem).

    1. BlahFFF

      @IRIEID

      Non stop widze ten filmik i non stop bawia mnie te bzdury i tick rate i porownania z CSem czy Q3. Owszem, kod sieciowy calej serii BF byl, jest i bedzie do dupy, ale porownywanie, ze tu wysylamy dane 10 razy na sekunde, a tam 100 mialo by sens, gdyby obie gry byly rownie proste. Tymczasem, w BF4 dzieje sie jednoczesnie nieporownywalnie wiecej rzeczy w tym samym czasie co w CSie czy nawet BF3. Zmiana tego parametru chocby na 30 jak niektorzy sugeruja mogla by sie odbic znowu na wymaganiach czy stabilnosci serwerow. Tymczasem nikt sie nad tym nie zastanawia a prowadzi analizy ile to ms zajmuje oddanie i rejestracja strzalu. Juz wymagania serwera do BC2 byly spore i czesto postawione na slabym (niektorzy oszczedzali) badz zbyt obciazonym sewerze skutkowalo problemami z rejestracja hitow. Teraz wymagania jeszcze wzrosly. Ja osobiscie nie widze specjalnej roznicy miedzy kodem sieciowym BF3 a BF4. Oba maja rownie kiepskie momenty. BC2 z mojego doswiadczenia byl jeszcze gorszy. BF4 dreczy kupa innych problemow od bledow na samych mapach po balans niektorych broni czy pojazdow, ktorymi mozna by sie zajac bo nie wierze, ze z netcodem uda im sie cokolwiek bardziej polepszyc niz mamy w tej chwili, chyba, ze kosztem wylaczenia kolejnych “bajerow” jak dynamiczna roslinnosc.

      Osobiscie gre oceniam na 7. Ma mase bledow, czesto irytuje, ale daje tez kupe fajnych momentow.

        1. BlahFFF

          @borianello

          Mam niewiele wiecej bo 63h i jednak musze stwierdzic, ze sie je zauwaza. Bardzo duzo jest np. miejsc na mapach, zwlaszcza po levolution, przez ktore np. pociski nie przechodza badz przechodza tylko z jednej strony. Jest problem przy przechodzeniu z hip fire do trzybu z przylozenia, gdzie bron wciaz zachowuje sie jakbys strzelal z biodra. Irytujace zwlaszcza na snajperkach bo mimo, ze masz patrzysz juz przez lunete to pocisk leci gdzies zupelnie poza obszar. Balans pojazdow latajacych jest kiepski. Smiglowce praktycznie gina jak sie gdzies na dluzej wychyla a active radar, czyli rakietki, ktore same szukaja celu to juz w ogole jakas bzdura. Ubic goscia ze z11 i podobnych wymaga nie lada umiejetnosci badz szczescia, nawet z lepszym dzialkiem w porownaniu do 3-ki. Podobnie z samolotami. Cos zmienili w sterowaniu i teraz mozna je o dupe rozbic nie mowiac o tym, ze dmg dla pojazdow naziemnych (z dzialka), tak samo zreszta jak u smiglowcow, robia prawie zaden. Na czoglach czy IFV nie zawsze poprawnie dziala active protection – niby wlaczone, a dmg dostajesz. Wciaz skopana kolizja pojazdow.

          Kod sieciowy to tylko jeden z wielu problemow. Sporo osob na na operation locker, gdzie latwo zginac bedac juz za przeszkodza. Podobnie bedzie pewnie za tydzien na nowym metro. Na bardziej otwartych mapach nieco mniej to widac. Tak czy inaczej, szczerze watpie, ze przy takiej zlozonosci gry i danych, ktore muszi pobrac/wyslac i przetworzyc serwer uda sie tu cokolwiek poprawic. Zreszta, dzisiejsze CoDy czy CS:Go tez maja swoje, wcale nie tak bardzo rozne problemy z netcodem a sa zdecydowanie prostsze do ogarniecia.

      1. Twoja_Stara

        @BlahFFF

        Panie, jesli ktos robi strzelanke sieciowa, to nie moze pojsc na kompromis i olac te najwazniejsza czesc gry jaka jest rejestracja hitow i gunplay. Jesli nie mogli sobie poradzic przez nawal informacji zalewajacej serwer, to sorry, ale nie powinni tej gry wydawac. Nie mozna ich usprawiedliwic tym ze “sie dzieje”. W BC2 desktrukcji bylo wiecej, netcode byl badziewny ale nie tak zly jak w BF4. W BF3 bylo lepiej niz w BC2 i BF4, fakt giniecie za oslona to juz niemal trademark serii BF, ale nigdy nie dzialo sie to w takim stopniu jak w BF4.
        Porownam tylko – BF4 ma 64 graczy max na serwerze, Planetside 2 ma ich do 2000 rozlozonych na 3 kontynentach, wiec nieraz w jednej walce moze brac udzial z 500 osob. To moze bardzo ekstermalna sytuacja, ale mozliwa. W kazdym razie, w przypadku gry dwoje osob strzelajacych do siebie ma te 60 fps i dajmy na to jeden nie wyskakuje zza rogu zeby wyeliminowac latency advantage, to obaj maja taka sama szanse sie zabic, w zaleznosci od skilla. (Przeniesienei hitboxa oczywiscie tez jest, ale nie o tym). Tymczasem w BF4 w zaleznosci od tego jak sobie serwer to widzi moge dostac kulke i miec czas na schowanie sie i odpowiedzenie ogniem, jak by to mialo miejsce w PS2, ale tez moge dostac caly magazynek w jednym pakiecie pakietow bez mozliwosci piskniecia…
        To nie jest cos co mozna wybaczyc strzelance…

        1. BlahFFF

          @Twoja_Stara

          Nie mozna isc na kompromis, ale sie idzie co widac na przykladzie praktycznie kazdej gry, ktora ostatnio wychodzi. DICE tak robil od czasow 1942. Najgorszy kod sieciowy jak dotad ma wciaz BF2. To moze byc sytuacja, ktorej po prostu nie da sie poprawic i tyle. Z mojego odczucia w BC2 bylo gorzej, w BF3 i BF4 jest podobnie. Nie czuje, zeby tu, teraz bylo jakos specjalnie gorzej niz po 2 latach w trojce. Do PS porownywac nie bede bo gralem jedynie w bete, ktora wydajnosciowo nie dzialala najlepiej i swoje problemy z netcodem tez miala. Z opinii innych slyszalem, ze tez zdarza sie, ze jakis hit nie zostanie zarejestrowany czy zginie sie jednoczesnie z przeciwnikiem, choc pewnie nie na taka skale. Z drugiej strony, mimo wiekszej ilosci graczy nie masz tam destrukcji. Nie wiem tez czy w PS masz specjalnia fizyke pociskow, ktora rozni sie w zaleznosci od broni, dodatkowow do nich czy rodzajow amunicji w przypadku pojazdow. Ba, mi nawet w World of Tanks zdarza sie ginac jednoczesnie z przeciwnikiem jesli strzal zostanie oddany w tym samym czasie ;P

          Za czasow BF3 byl sobie filmik krecony na Caspianie, ktory demonstrowal roznice w widocznosci miedzy 1 a drugim graczem. Opoznienie bylo podobne, jak nie gorsze niz tutaj. Co wiecej, czesto mozna bylo tez strzelac przez przeszkodzy, bo zniszczony murek u jednego gracza wygladal nieco inaczej u drugiego. W efekcie ten pierwszy mial przestrzal podczas gdy ten drugi myslal, ze pierwszy jest wciaz za przeszkodza. Notoryczne zgoby, np na metro potrafily doprowadzic do furii.

          Po informacji rzekomo od jednego z devow, ze czworka odswieza dane z czestotliwoscia 10Hz a taki CS juz 100Hz (BF3 niby 30Hz) od razu pojawil sie “milion” madrych graczy spamujacych gdzie wlezie (miedzy innymi tym filmikiem), ze napewno tu lezy problem i zmiana tego jednego ustawienia magicznie poprawi cala sytuacje. Nikt nie bierze jednak pod uwage innych czynnikow oraz faktu, ze taka, a nie inna czestotliwosc zostala wybrana celowo. DICE doskonale wiedzial, ze kazda ich gra ma problemy. Przeciez nie zrobili tego po zlosci, a w brak czasu tez nie wierze bo ten aspekt powinien byc priorytetem od poczatku prac nad czworka. Ba, od alphy przez targi po bede wlacznie nie slychac bylo specjalnego narzekania. Nawet ci popularni, ktorzy sie wybili na youtube miedzy innymi na tej serii nie widzieli wowczas problemu.

          Jedyne co aktualnie dziwi to brak informacji co dalej. Gracze naspamowali o “tick rate”. Nikt z DICE sie nie odezwal. Albo wiec odpoczywali w swieta i przygotowuja patch na “premiere” Second Assault 14 stycznia (podobno), albo testuja gdzies w zaciszu jak tick rate wplynie na gre i serwery. Ja na cuda nie licze.

          1. Twoja_Stara

            @BlahFFF

            Nie wiem tez czy w PS masz specjalnia fizyke pociskow, ktora rozni sie w zaleznosci od broni, dodatkowow do nich czy rodzajow amunicji w przypadku pojazdow.

            tak 🙂

            Btw feedback tick rate w ps2 to 5 razy na sekunde podobno. A jednak dalej nie ma takich anomalii jak w BF4, sa za to inne.

            Abstrachujac od ps2, dalem za przyklad, bo po bf3 najwiecej czasu spedzilem wlasnie tam, ani na metrze w bf3 ani na innych malych mapach z duza destrukcja (bazar. seine) nie przypominam sobie o takich problemach jakie mial bf4 przy premierze, nie wiem czy sprawa wyglada dalej tak samo, ale widzac filmik stwierdzam ze wiele sie nie zmienilo. No i sorry, “naprawiony” kill trade przez wprowadzenie sprawdzajki kto szybszy?
            Dalej mowie, jesli fps nie moze byc fpsem, to nie powinien zostac wydany… Pojazdy sa moze glownym akutem dla wielu, ale zdecydowana wiekszosc ludzi zapierdala na piechote, a nie mogac polegac na ani broni (te dewiacje o ktorych mowil ten koles, czy chociazby “ulepszony”efekt supresji wprowadzony w bf3), mechanizm flincha, lag, przesuniete hitboxy i na dodatek ten tick rate sprawiaja ze gra bronia nie sprawia funu, nie wymaga skilla a jedyne czego wymaga to szczescia i liczenia na to ze tym razem caly ten pierdolnik tobie pomoze a nie cie zabije…

            1. lehusan

              @Twoja_Stara

              Sytuacja z wczoraj, op locker, jestem na fladze, siedzę w celi/pokoju, celuję w drzwi bo słyszę, że ktoś biega blisko, mam famasa (rof 1000), nagle wbiega ten ktoś – ładuje mu 15 pocisków w łepetyne (na małej odległości o to nietrudno) – po czym ginę momentalnie od jednego pocisku (z mojej perspektywy), a kolo oddala się z 35% “helfa”. To już nawet o szczęście nie chodzi.

            2. BlahFFF

              @Twoja_Stara

              Wystarczy wejsc chocby na youtube i wpisac “bf3 netcode”. Znajdziesz mase fimikow swiadczacych o tym, ze jest rownie kiepsko co w czworce. Kolejne patche tez nie przynosily zlaczacej poprawy. Dodawano za to kolejne fajne bledy typu “bf3 przestal dzialac”, zwisy z czerwonym ekranem czy bajer z rozlaczaniem netu ;P

              Moze to kwestia ustawienia priorytetow na niektorze rzeczy. Moze PS odswieza niektore informacje czesciej niz inne. Inny silnik, inne problemy, inny kod sieciowy – ciezko to porownac bo wyjdzie wlasnie tak samo jak z porownywaniem CS do BF4.

              Idac twoim tokiem rozumowania zadna gra z serii BF nie powinna zostac wydana z kodem sieciowym, jaki oferowaly w swoim czasie. Z drugiej strony BF2, ktory mial najgorszy netcode jest najlepiej wspominany przez graczy, a przeciez zadne mody tego aspektu nie poprawily – ot paradoks.
              Te dewiacje, suppression, flinching uwazam akurat za cos akceptowanego. Takie bylo zalozenie developerow, zeby utrudnic nieco wymianie ognia jesli samemu jest sie pod ostrzalem. I tak w porownaniu do trojki jest z tym nieco mniej problemow po zmianie sposobu dzialania suppresion. W koncu moze to tez dzialac na korzysc gracza jesli potrafi sie z tego korzystac. Z drugiej strony fajnie by bylo gdyby dalo sie to wlaczyc/wylaczyc po stronie serwera (blur mozna usunac ustawieniami w user.cfg).

              Ja licze raczej na poprawke pozostalych bledow niz jakas duza poprawe netcodu bo wiem, ze tu za wiele juz nie zrobia a inne bledy sa rownie irytujace. Ba, chocby glupie spawny, ktore zniechecaja do domination czy tdma. Ciekawi mnie czy i co zostanie poprawione przy okazji kolejnego patcha, a poki co mam rownie duzo funu co nerwow z powodu gry ;P

      1. Fantus

        @lehusan

        NPS może przyjmować wartości od -100 do 100 (wyrażone w %). Liczy się to z grubsza tak:

        % zachwyconych (9-10) MINUS % niezadowolonych (0-6). “Neutralsów” się nie bierze pod uwagę, ale z oczywistych względów ich ilość wpływa na wynik.

        Spróbujcie przyuważyć jak często ta metodologia jest stosowana. Jeśli słyszycie “jak bardzo byłby pan skłonny polecić nasze usługi” a odpowiedź jest w skali 0-10 to właśnie ktoś to na was stosuje 🙂

Powrót do artykułu