Trine 3D
W najnowszym gameplayu udostępnionym przez serwis IGN możemy zobaczyć w akcji każdą z trzech postaci znanych nam z poprzednich części gry.
Jak oceniacie pomysł twórców by przenieść grę w 3D?
Trine 3D
W najnowszym gameplayu udostępnionym przez serwis IGN możemy zobaczyć w akcji każdą z trzech postaci znanych nam z poprzednich części gry.
Jak oceniacie pomysł twórców by przenieść grę w 3D?
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie mam pytań…
Mówiłem to sto razy, powtórzę sto pierwszy – stylistyka tych gier jest na szóstkę. Szkoda, że player IGN trochę masakruje to kompresją.
Świat w Trine odpowiada mojemu wyobrażeniu Forgotten Realms – baśniowa feeria kolorów.
@Fantus
I ta muzyka…
Nie wiem czy potrzebny był dodatkowy poziom komplikacji, związany z przeniesieniem gry w pełny trójwymiar, ale wygląda to ślicznie. Po prawdzie to tego trójwymiaru też za dużo nie ma, a to co jest wygląda jakby było na szynach. Czyli może nawet taka pierdoła z drewnianymi łapami jak niżej podpisany ukończy.
@Iago
Chyba musieli coś zmienić, bo trzeci raz to samo by nie przeszło (czytaj: znudziło się).
@Fantus
W świecie CODów i AssCreedów? Żartujesz, prawda?
@Iago
Nie, nie żartuję. Nie ta grupa docelowa 🙂
A mi nie podoba się zmiana w perspektywie, 2.5D działało fajnie i bez problemów, tutaj spodziewam się cyrków z kamerą/sterowaniem. Mam nadzieję, że się mylę.
@Wyspa
A mało to platformerów w 3d mamy?
@Fantus
Nie jest to nowe rozwiązanie ale często problematyczne. Kamera i perspektywa nie jest przyklejona do postaci (standardowy 3rd person zza pleców) tylko przyklejona do otoczenia (zależna od “areny”). Tu powstaje wtedy pytanie, czy sterowanie jest względem postaci (wg mnie niewygodne przy niektórych “ujęciach”) czy względem kamery, jeżeli względem kamery to co przy nagłej zmianie perspektywy?
Zobaczymy czy podołają bo są gry które robią to dobrze, ale w większości przypadków niestety wyskakują jakieś problemy (choćby przy zmianie perspektywy).
No i w takim wypadku sterowanie raczej będzie robione pod pada bo takie zabawy na klawie praktycznie zawsze słabo wypadają (ograniczenie do 8 kierunków ruchu zamiast analoga).
@Wyspa
Zgadzam się, dlatego nie przepadam za platformerami 3D ze względu na cyrki z kamerą częste.
Będzie trudniej (uczulenie na pada), ale te widoczki i ta muzyka… kolejne kilka tysięcy przesłuchań dojdzie jak nic 😀