Dodaj komentarz



28 myśli nt. „10 minut łojenia ufoków pod banderą XCOM 2

  1. Garett

    Dawno tak mieszanych uczuć nie miałem. Niby fajnie, niby wow, ale lecieć można na pałę bo i tak przy pierwszym podejściu nie wiesz skąd Ci przeciwników dropnie. Nie trzeba się chować, patrzać gdzie co i jak, tylko lecisz do tych, których widzisz i napindalacie, aż pojawią się nowi. Mam nadzieję, że to taka misja akurat i będzie to wyglądać inaczej, ale niesmak jest. Plus mapa wygląda jak z plastiku, też mi jakoś ten cały dizajn nie leży. Jednak fajnie bardzo wszystko dookoła bum buma no i dalej to x-com, jak będzie mod na action pointy to już w ogóle gitara.

  2. Nimar

    Mam podobnie do was lekko jestem zaniepokojony. Po pierwsze ostatnio gry od nich wychodzą takie sobie (beyond earth i starship) Po drugie grafika wydaje mi się jak by była mniej dopracowana niż w 1 części. Może to wina tej planszy, albo ogólnie plansz. Bo z tego co czytałem to teraz mają one być generowane losowo, a te w 1 części były rysowane (ręcznie z tego co słyszałem) Co do samej przedstawionej misji to z tego co widzę będzie to jakaś fabularna czyt. mocno oskryptowana. Pewnie będą bardziej losowe. Ciekawy jestem jak im to wyjdzie, jak teraz będzie wyglądało zarządzanie bazą, jakie projekty badawcze będą ile nowych ufoków. Ahh pewnie kupię bo w 1 części zrobiłem prawie wszystkie achivmenty (chyba 3 mi brakuje) i mam przegrane prawie 500 godzin 😉

  3. brum75 Czytelnik pierwszej klasy

    Pocieszyłem oczy. To fakt. Ale czy grałbym? Hmmm.
    Mało to XComowe. Może jak pokażą resztę gry to klimat wróci ale na razie to nie xcom. Taki bardziej spinoff serii. Obce kreatury wygrały, mszczą się za te autopsje cośmy prowadzili na ich pobratymcach a my teraz jesteśmy La resistance i walczymy z wrogiem przebiegłym mażąc po pomnikach. Albo je wysadzając. Ot, Szare Szeregi przyszłości.
    I jako taka – może się podobać. Ale metki XCom to bym nie przyklejał. Przynajmniej na razie.

  4. mr_geo

    Grafika wygląda jak z amatorskiego dodatku do The Sims 4, ale rozumiem że to jakaś wczesna pre-early-experimental-alfa jest.
    Co mnie bardziej od grafiki nastawia negatywnie to dziwaczny i niezrozumiały system samej rozgrywki. O co on jest w ogóle oparty? Real time z aktywną pauzą? Time units? Ograniczona liczba akcji? Kiedy jest koniec tury (o ile coś takiego istnieje)?. Jak odbywa się celowanie?

    Na razie duże “meh”. Jeśli ten teaser miał mnie zachęcić do gry to zadanie to położył na całej linii i zadziałał raczej przeciwnie.

          1. Garett

            @aihS

            Hmmm kursora nie widziałem (w domu jeszcze raz obejrzę), wnioskowałem po przesunięciach kamery i momentami po jakby autoaimie przy wybieraniu pozycji, do której ma podbiec żołnierz. Tak to wyglądało jakby gra sama pomagała wycelować w pewne miejsca bo obsługa idzie z analoga. Łot co 😛

Powrót do artykułu