VGX – wszystkie trailery w jednym miejscu

Nitek dnia 8 grudnia, 2013 o 2:37    32 

Zasiedziałem się nocą i natrzaskałem notatek w gikzowym pamiętniczku 2.0. Bezsensowna klikanina, żeby ogarnąć wszystko, zatem notka zbiorcza ze zwiastunami zaprezentowanymi podczas VGX 2014.

Samego eventu relacjonowanie jest na wskroś bez sensu. Dwóh prowadzących siedziało na kanapie, czarnej, skórzanej, a nie, nie ta zakładka. Siedzieli w każdym razie na jakiejś sofie, byli goście, coś opowiadali, że ich gry są najlepsze i poza tym to właściwie nic, co było warte zapamiętania. Poza zwiastunami.

Były też nagrody, ale po tym jak Assassin’s Creed 4 dostał nagrodę za najlepszą grę akcji wyprzedzając GTA V czy Tomb Raidera, straciłem zainteresowanie. A, no i Bioshock wygrał za najlepszy shooter. Olaboga. Tralierowo – oto co pokazano.

Jeśli coś pominąłem, dropnijcie w komciach. Mogłem usnąć komponując notkę.

Tales from Borderlands – Telltale Games

Quantum Break – Remedy Games

Czy mi się wydaje czy gada do nas gęba Max Payne’a?

 South Park The Stick of The Truth – Ubisoft

Destiny – Bungie

 Tom Clancy’s The Division – Ubisoft

No Man’s Sky – Hello Games

Dosłownie wywaliło mnie ze skarpet. Ci co grają w Starbound, Terrarię i wszystkie inne kopanie jamek, musicie to zobaczyć. Robi ją czterech gości.

Thi4f – Square Enix

The Witcher 3 – CD Projekt

 Titanfall – Respawn Entertaiment

11 marca 2014, jedyna data, którą usłyszałem. Innych nie było, pewnie dlatego.

 Jak to piszę, tak wiem, że ma być jeszcze jedno video, ale już mi się nie chce siedzieć. Podeślijcie co tam było, plz. Dobra, jedno jest. Jeszcze ma być drugie, ale nie pogięło mnie żeby czekać. Będzie z rana.

Dying Light – Techland

Broken Age – Double Fine

Tyle.

Zdecydowanym wygranym tej imprezy, o ile można tak powiedzieć, to No Man’s Sky i kropka. Reszta ani oziębiła, ani zagrzała, meh. Nagrody to jakiś żart i w sumie słaby event. No, ale były polskie akcenty, pirackie trunki i jakoś zeszło. Prowadzący słabi, goście tacy sobie, chyba nieswojo czuli się na kanapie. Nawet Zampella. Nie doczekałem się wrzucenia tych dwóch filmików z Titanfalla, wybaczcie. Dorzucę z rana. Zapomniałbym, że potwierdzono także Game of Thrones od Telltale Games. Ci to mają przerób licencji. Pokzali tylko ruchomy napis na statycznym tle i jakieś pitu pitu zza obrazu. Nic specjalnego.

Jak cała impreza.

Dodaj komentarz



32 myśli nt. „VGX – wszystkie trailery w jednym miejscu

  1. Revant

    Bo to ani gala ani event był. Prędzej temu “czemuś” było do naszych cudnych programów śniadaniowych – trwają podobnie długo, prowadzą je drętwi prowadzący, którzy rozmawiają z równie drętwymi osobami, a całe show jest zlepkiem dziwactw i tylko interesuje cię tak naprawdę jeden temat/gość/informacja. Takie “moje” podsumowanie 😉 dobranoc

            1. Goblin_Wizard

              @Nitek

              Okazało się, że to jednak plugin. Dokładnie Ghostery. Mam go w Chromie i Operze. Chyba muszę się powstrzymać od pisania porannych komentarzy bo wychodzi, że coś pecha mam ostatnio. No cóż, zabieram karnego kutasa i idę się nim pobawić gdzie indziej ;).

  2. g4mb4re

    Widzę, że telltale się rozdrabnia na milion projektów. Niech się to tylko nie przełoży na jakość ich produktów! No. Destiny wygląda kwadratowo, Division ładnie ale pewnie będzie kolejnym miaukim kotletem od jubisoftu, Thief…. a od Wieśka spodziewałem się dłuższej zajawki. :< I tak będę lemingiem i złoże preorder na wieśka… ehh

  3. iHS

    Przyznaję, trailer No Man’s sky zrywa beret, ale coś mi się w niego wierzyć nie chce. Jak to w ogóle mogłoby działać – z tym płynnym przejściem pomiędzy atmosferą a kosmosem – planety byłyby okrągłe, to są jakieś pierdyliardy hektarów do symulacji – i na każdym rybki, ptaszki? Do tego kosmos – przy tym przecież X-sy idą się schować. I to przez czterech gości robione…. idę poczytać w internatach o tym, bo pierwsze co usłyszałem. Ale… wow.

  4. aryman222

    trailery ciekawe, sama konferencja lipna. główny prowadzący absolutnie pozbawiony humoru i charyzmy, potrafił tylko wyrzucać milion nic nie znaczących słów na sekundę. Gość specjalny nawet próbował być zabawny i parę razy mu się udało. Tempo jak na ostatniej prostej jakiejś gonitwy, przez co ani przez moment nie czuło się jakiejś szczególnej rangi wydarzenia czy troski o same gry. Raczej był to pokaz Spike TV – zobaczcie jacy jesteśmy OOOSOOM – tyle znanych twarzy zgodziło się mignąć przez minutę na ekranie i popieprzyć nic nie znaczące głupoty, bo ich zaprosiliśmy 🙂

    o poziomie konferencji świadczy sytuacja z gośćmi reklamującymi Nintendo Wii i DK. gość mówi: nowa konsola (Wii) pozwala nam generować zajebista grafikę – a na ekranie pokazują jakąś k**** platformówkę 2 D, którą spokojnie udźwignąłby mój telefon! potem teks o tym jaką w c*** w****** w kosmos grą jest ich nowy Donkey King – a na ekranie jakaś małpa skacze nad przeszkodami i zbiera banany. No k***, gameplay, który wyrywa z butów 🙂

  5. Goblin_Wizard

    Nie wiem co wy widzicie takiego zajebistego w No Men’s Sky. To, że można sobie wystartować z planety w przestrzeń płynnie bez żadnych loadingów? No i co w tym wielkiego? Przecież silnik nie generuje cały czas tej planety w tle do każdego ziarnka piasku włącznie tylko wrzuca jakiś uproszczony obraz. Po to pewnie są te chmurki przy przechodzeniu przez atmosferę żeby nie było widać pojawiających się uproszczeń. Gdyby silnik miał symulować cały czas planetę do ostatniego ptaszka to wiadomo, że zarżnęło by to każdą maszynę.
    Mi tam od razu nasunęło się skojarzenie z Eve Online. Wszyscy w jednym świecie, setki planet, możliwość działania zarówno w przestrzeni jak i na planetach (no nie z aż takimi detalami bo w Eve trochę o co innego chodzi). To już było (albo raczej jest). Główna różnica to generowanie proceduralne, ale niestety kosztem jakości obrazu (ach ten kanciasty piasek i skały na pustyni). Generalnie, na mnie The Division zrobił dużo większe wrażenie.

    1. Wiatrak

      @Goblin_Wizard

      W tym trailerze chyba nie do końca chodzi o to co w nim jest, tylko o to co on sugeruje, że jest/będzie w grze. Mówimy tu o przeogromnym sandboxie w losowo generowanym wszechświecie, który można zwiedzić z pierwszej osoby, a nie o to jak ta planeta się dokładnie generuje. Skoro w Eve chodzi o coś innego, to jakim cudem to, co zapowiada No Men’s Sky już było(jest)?

      1. Goblin_Wizard

        @Wiatrak

        Skoro w Eve chodzi o coś innego, to jakim cudem to, co zapowiada No Men’s Sky już było(jest)?

        Moja uwaga w nawiasie dotyczy tylko samej interakcji z planetami, a nie całego Eve.

        Co do tego generowania proceduralnego to też jest to jednorazowa sprawa. Skoro wszyscy grają w jednym wszechświecie to, jak już ktoś coś odkryje, musi to zostać zapisane już na zawsze w tej formie w jakiej się wygenerowało (choćby po to żeby można było tam wrócić czy pokazać znajomym). Ciekaw jestem czy wszechświat będzie ograniczony wymiarowo, czy też będzie generował w nieskończoność nowe systemy/planety w miarę jak gracze będą się rozłazili po nim.

  6. Twoja_Stara

    Jesli chodzi o jakosc VGA/VGX to tu macie nieco przyblizone dlaczego ta gala wypada tak slabo:

    http://www.reddit.com/r/Games/comments/1sffu9/a_former_spikegametrailers_employee_on_why_the/

    w skrocie:
    The VGAs are really to promote GameTrailers, a site Viacom has spent a lot of money on and is probably going to wind up killing sooner rather than later. The short of it is that Viacom had to demonstrate to publishers that there was a compelling reason to not just post everything on YouTube. They haven’t done that.

      1. Twoja_Stara

        @Goblin_Wizard

        Przedewszystkim zmienic playera na takiego ktory dziala. Serio, odtwarzac na GT jest maksymalnie do dupy. Jedyna pozycja ktora ogladalem na GT bylo HAWP ale nawet oni juz maja swoje filmiki na YT. Lekki i dobry player to podstawa jesli chce sie konkurowac z czyms tak wielkim jak YT i Twitch

Powrót do artykułu