Premiery 22 – 28 lipca

mokraTrawa dnia 21 lipca, 2013 o 9:32    16 

Lista zakupów na nadchodzący tydzień.

Wyprzedaż na Steam powoli się kończy, mam nadzieje że za wielu kredytów nie pozaciągaliście i zostało coś w portfelu.

The Raven: Legacy of a Master Thief – 23 lipca 2013

To gra przygodowa typu point and click, stworzona przez niemieckie studio KING Art. Wcielamy się w tajemniczego włamywacza o pseudonimie Kruk oraz ścigającego go detektywa. Akcja rozgrywa się w Europie w połowie ubiegłego wieku.

 

 

NASCAR The Game: 2013 – 24 lipca 2013

Gra wyścigowa stworzona na licencji amerykańskiej organizacji NASCAR. Umożliwia nam wcielenie się w młodego kierowcę, który pragnie zostać gwiazdą wyścigów Sprint Cup Series.

 

 
Teleglitch: Die More Edition – 24 lipca 2013
 
Teleglitch znalazł wydawcę (Paradox) i zrobił się jeszcze bardziej śmiertelny. Naszą "nie recenzję" znajdziesz pod tym linkiem –> To nie jest recenzja – Teleglitch. Dodali trochę broni, stwrów, poziomów itp. Wszysto po to aby ginąć łatwiej i częściej.
 
 

Nightmares from the Deep: The Siren’s Call – 25 lipca 2013

Produkcja polskiego studia Artifex Mundi. Jest to kontynuacja doskonale przyjętej polskiej gry przygodowej z zagadkami typu „ukryte obiekty”. Tym razem postaramy się odkryć sekrety tajemniczego pirackiego artefaktu.

 

 

Rugby Challenge 2: The Lions Tour Edition – 25 lipca 2013

Symulacja rozgrywek rugby, wyprodukowana przez specjalizujące się w tej tematyce nowozelandzkie studio Sidhe Interactive. Gracze mają okazję pokierować poczynaniami wirtualnych rugbystów z przeszło 110 licencjonowanych drużyn i rozegrać mecze na ponad 50 starannie odwzorowanych stadionach.

 

 

Shadowrun Returns – 25 lipca 2013

Taktyczne turowe RPG korzystające z licencji popularnej gry fabularnej. Akcja toczy się w 2050 roku, w świecie, gdzie cyberpunk łączy się z elementami fantasy. Obejmujemy kontrolę nad grupą najemników, którzy za pieniądze podejmują się realizacji najbardziej niebezpiecznych misji.

 

 

Ashes Cricket 2013 – 26 lipca 2013

Tytuł korzysta z licencji dwóch federacji krykieta – angielskiej i australijskiej, a za jego stworzenie odpowiada studio Trickstar Games z Melbourne. Jest to symulacja krykieta jak można się domyślać.

 

 

 

logo_desura.jpg

Dodaj komentarz



16 myśli nt. „Premiery 22 – 28 lipca

      1. Mindestens

        @mokraTrawa

        Prawdopodobnie pricing error na pierwsze trzy Fallouty, -85% i trzy Euro. Dotąd nie było tak tanio, na tej wyprzedaży jak i wcześniej kolekcja była maks. -66%. Z kronikarskiego obowiązku, bo wziąłem tak na koniec razem z Winter Voices i ShellShockiem.
        —–
        Tak, człowiek spodziewałby się, że zawartość ze stretch goals będzie darmowa dla wszystkich, do tego nas już chyba przyzwyczajono, a tu niespodzianka, że jednak nie. Przejrzałem ich Kickstartera dość skrupulatnie, wydaje mi się, i aż do niedawna nie natknąłem się na żadną informację odnośnie. Widocznie im “umknęło” wspomnieć wcześniej.

        Tak czy owak bym nie przeczytał wtedy, bo mi Kickstarter zupełnie umknął, ale nie czułbym się zaskoczony teraz czytając jeden z niedawnych apdejtów. Wolalłbym, by nie stało się to nową świecką tradycją.

        1. Nitek De Kuń

          @Mindestens

          wprowadza to też nową nutkę paranoi, bo wszyscy będziemy się zastanawiać przy okazji nowych projektów czy dostaniemy to czy tamto czy jednak niekoniecznie.

          bardzo ładnie za to pokazuje to jak gadające głowy z Kickstartera robią wszystkie te gry z pasji do nich, bla, bla, bla… not, tymczasem są równi i równiejsi i tych drugich można obessać z dolców trochę bardziej.

        2. mokraTrawa Autor tekstu

          @Mindestens

          Nie wiem jak to było z ich obietnicami, bo wziąłem po zobaczeniu filmu z rozgrywki, ale nie martwie się, bo jest edytor i już jest sporo darmowej zawartości, a będzie więcej.
          Co do zasady jeżeli było obiecane (chociaż mam wrażenie że Berlin był dodawany tylko dla tych co rzucili kasą na kicka, aż popatrzę zaraz, bo trochę mi się nie chce wierzyć że by tak robili) to fakt niezbyt fajnie się zachowują.

          1. Mindestens

            @mokraTrawa

            http://www.kickstarter.com/projects/1613260297/shadowrun-returns/posts/202725 – przekroczenie bańki jako warunek dla drugiego miasta, nie widzę nic na temat wysokości pledge’a.

            A tu masz więcej na temat: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=539736

            [quote]The Kickstarter stretch goal second city, Berlin, has been shunted into a post-release paid DLC (included for backers, but not otherwise) instead of being included with the game at release for everyone.[/quote]

  1. aihS Webmajster

    Mi się z Shadowrunem nie pali. Od preorderu odwiodła mnie oferta kupna DLC na stronie. Uznałem, że jak na grę ufundowaną z KS to pewna granica została przekroczona. Wezmę w jakiejś promocji albo wersję na Androida, jeżeli jej nie spierdzielą.

Powrót do artykułu