MTPa kilka słów o DLC do PayDay2

MusialemToPowiedziec dnia 14 października, 2014 o 15:41    10 

Jest popyt, jest znudzony MTP, więc jest tekst. Niestety, mało obrazków – praca nie pozwala za bardzo na poszukiwania. Mini przewodnik taki.

Zaczynając od najważniejszego – tak, ruska wersja gry ma jakiegoś region locka, lecz możliwe że da się go obejść – musiałbym spytać mojego Ruska, co nastąpi za wiele godzin. Nie wiem jak z brazylijską – też pewnie będzie tańsza, a tam trochę mniej blokad. Za to same DLC ostatnio nie miały region locków.

Co mogę powiedzieć o DLC (opinie o broniach są IMO, nie ma obowiązku się z nimi zgadzać, bo wiadomo, gusta i guściki):

Armored Transport – ważny dla hostujących gry, bo bez niego nie da się założyć serwera z napadami wzorowanymi na początku filmu Heat. Dla osób dołączających się, DLC dodało 3 bronie – dwie które wciąż się przydają dla osób bawiących się w “stealth”, karabin zaś stracił na znaczeniu po pojawieniu się Mod Courier DLC, które wypromowało inną broń na “overall best”. Dziś 2/5, może 3/5 jak będziemy częstym hostem

Gage Weapon Pack #1 – dodaje granaty (me gusta), SCAR (dziś meh – snajperka, co ma więcej kul, ale się przez tarcze nie przebija – o tym niżej), MP7 (meh), P226 (not bad), dwa nowe ulepszenia broni (not bad) i więcej slotów na bronie. MP7 nie używałem dużo, bo imo ma za mało amunicji, ale poza tym jest fajną pukawką, natomiast z P226 strzelałem dużo, nawet bardzo dużo, strasznie podoba mi się ten pistolecik. 4/5

Gage Weapon Pack #02 – dodaje LKMy i noże. LKMy to broń bardzo sytuacyjna, a na dodatek da się na ogół zastąpić zwykłymi karabinkami. Noże się czasem przydają. 3/5

Gage Mod Courier – dodaje możliwość zbierania paczek na mapach, po zebraniu odpowiedniej ilości dostajemy nowe części (celowniki, nalufniki :P, magazynki, uchwyty itp.). Ze względu na dość wredny system zdobywania rzeczy (po wygranym napadzie wybieramy jedną z trzech kart, możemy tak dostać nową maskę, część do broni, trochę kasy czy exp, materiał czy wzór na maskę) a także niezwykle dobre staty nowych części jest to niemal obowiązkowe DLC, pozwalające zbudować m.in. dwie super wersje karabinu Car-4, jedną na wojny (60 kul w magazynku na 150 wszystkich, jak dobrze pamiętam 35 damage’a – co z bonusem technika pozwala na zabijanie większości mobków pojedyńczym headshotem – ogólnie taki mini LKM), inną na “stealtha” (bardzo, ale to bardzo obniża współczynnik wykrywalności). 5/5

Gage Sniper Pack – dodaje trzy karabiny snajperskie, słaby, średni i mocno. Największa zaleta – pociski przechodzą przez ściany oraz tarcze, którymi zasłaniają się niektórzy policjanci. Słaby może robić za zamiennik do wyżej wymienionego Cara-4, a “tarcze” bierze na dwa strzały. Średni potrzebuje jednego headshota na tarcze, ale ma trochę mniej kul i chyba jest wolniejszy. Mocny to niby głównie na tanki… znaczy się buldożery (w skrócie, policjanci w strojach anty-bombowych), ale ma naprawdę niewiele kul. 4/5

To te, które mam. Są jeszcze 4, w tym przypadku mogę się podzielić tylko opinią znajomych/internetu.

Big Bank – zawiera nową broń i możliwość hostowania nowego napadu. Sam napad jest fajny i warto w niego grać. Dorzuca także FN Fal, ale nie jest on szczególnie przydatnym dodatkiem (jak wyżej Scar – półśrodek między snajperką a karabinem). Broń IMO brzmi na 1/5, sam napad oceniam wysoko, jakieś 4/5, całe DLC dostanie 2/5.

Gage Shotgun Pack – zawiera nowe shotguny, nowe rodzaje amunicji do shotguna i kilka broni do walki bezpośredniej. Shotguny to albo podejdą, albo nie (ponoć te co są w grze od zawsze są lepsze), amunicja może się przydać (jest anti-shield, jest wybuchowa), choć specjalnie nie widziałem jej w akcji (ale może wszyscy czekają na wyprz). Jako że nie używałem, ?/5 , ale przysłuchując się opinii znajomych to raczej niższe oceny

Gage Assault Pack – FAMAS, Galil, G3, m79 (tak jest, granatnik) trochę do walki wręcz. Ponoć FAMAS zastąpił Car-4, ale nie mam więc nie wiem. Opinii mam o tym DLC jeszcze mniej niż o shotgunach, ale jak się FAMAS potwierdzi, to byłoby jakieś 3/5, ale z braku trzymania broni w ręce to znowu ?/5.

Hotline Miami – nowy napad, kilka nowych broni, a także masek. O tych broniach wiem jeszcze mniej. Sam napad jest całkiem fajny. Za sam napad daję 4/5, ale nie wiem czy bronie nie obniżyłby oceny (jak to się stało w przypadku Big Bank). Razem z tym DLC to gry trafiło trochę masek/kolorków/itp., które wymaga posiadania gry “Hotline Miami”, dzięki czemu możemy założyć głowę Nitka.

Chyba każde z tych DLC dorzuca do gry nowe maski, materiały, wzory i kolorki. Dokupić można też dwa soundtracki, które poza muzyką dają także dodatkowe maski.

Dodaj komentarz



10 myśli nt. „MTPa kilka słów o DLC do PayDay2

    1. MusialemToPowiedziec Autor tekstu

      @aihS

      A to nie jest tylko do jednego napadu – właśnie Big Bank (w Hotline Miami też jest, ale nie wiem na ile posiadanie BB wpływa na planowanie w HM)?

      Dla mnie, kogoś kto przez pierwsze jakieś 200 godzin grania w PD2 wydropił dokładnie 0 podstawowych celowników laserowych (udało mi się kilka, które były przypisanych na wyłączność do PPK), Mod Courier był manną z nieba (od tego czasu i kolejnych niemal 200 godzin udało mi się wydropić 1 celownik laserowy – do pistoletów, do karabinów wciąż nic, poza tymi Kurierowymi).

        1. MusialemToPowiedziec Autor tekstu

          @aihS

          W HM jest planowanie, to wiem. Tylko AFAIK jest to feature związany z mapą, a nie grą. Dlatego sam napad dostał swoje 4/5, ale całe DLC jest według mnie słabe – zwłaszcza w obliczu ceny 😉

          Mod Courier przez te celowniki laserowe jest IMO najprzydatniejszym DLC. No, może zamiennie ze snajperką, ale jednak mody kupiłem znacznie szybciej 😛

  1. MusialemToPowiedziec Autor tekstu

    Spytałem Ruska, obejścia nie ma. W Brazylii gra jest dziś za – jak dobrze pamiętam – około 16-18 euro, jak nakleją -75% to może będzie za jakieś 6 euro u odsprzedawców – w razie czego będę informował albo tu, albo zrobię offtopa, albo coś.

Powrót do artykułu